Amica/Mastercook/Indesit/Bosh/ - która?

1. Data: 2006-01-27 12:36:45

Temat: Amica/Mastercook/Indesit/Bosh/ - która?
Od: "Piotrek" <p...@a...krakow.pl_no_spam> szukaj wiadomości tego autora

Amica/Mastercook/Indesit/Bosh/ - która z tych firm posiada wg was najlepszy
współczynnik jakość/cena jeśli chodzi o wyroby AGD typu kuchenka, lodówka,
zmywarka, mikrofala, okap. Zastanawiam się nad wyborem sprzętu do kuchni,
chciałbym aby wszystko w miarę możliwości pochodziło od 1 producenta. A może
macie jekieś inne typy?, jestem otwarty na wszelkie sugestie.

pozdrawiam
Piotrek

2. Data: 2006-01-27 13:35:10

Temat: Re: Amica/Mastercook/Indesit/Bosh/ - która?
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Jan 2006 13:36:45 +0100, Piotrek napisał(a):
> [...]
> chciałbym aby wszystko w miarę możliwości pochodziło od 1 producenta. A może
> macie jekieś inne typy?, jestem otwarty na wszelkie sugestie.

ja mam inne typy :)
czytałam dużo o AGD w ostatnim czasie - zarówno na grupach jak i stronach
producentów, konsultowałam kilka razy ze sprzedawcami i właściwie wszyscy
polecali Electroluxa (oczywiście nie miałam fortuny na wydatki ale tez nie
była to dolna półka)
zdecydowałam się na lodówkę erb 3023x, płytę ehs 6651, piekarnik eob 6637x,
okap eft 635x, pralka EWT 1316 (od przodu proponowali: EWS 1221 Timelife)
Na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że wygląda to ładnie :) dopiero się
montuje więc nie wiem na ile sie to wszystko sprawdzi ale jestem dobrej
myśli :)

3. Data: 2006-01-27 14:13:08

Od: "_darecki" <_...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może
> macie jekieś inne typy?, jestem otwarty na wszelkie sugestie.

ile ludzi tyle opini :)
ja mam lodowke i zmywarke electroluxa, plyte+piekarnik Gorenje a pralke
Candy i wszystko dziala
kumpela ma wszysko Amici i rowniez nie narzeka
kumplowi lodoweczka Siemensa za 4tys padla tydzien po 2latach gwarancji,
wiec jak widac jest roznie
wszystko zalezy na jaki egzemplarz trafisz

4. Data: 2006-01-29 11:50:45

Od: "mariusz.be" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wiec jak widac jest roznie
> wszystko zalezy na jaki egzemplarz trafisz
taka prwada "ile ludzi tyle opni "ale ja mam doczynienia z AGD/RTV
codziennie bo sprzedaję w sklepie.
Sprzet Boscha , Electroluxa , Gorenje jest b.dobry . Kazda z tych firm ma
jakies wpadki i trzeba wiedzieć co sie kupuje .
Można kupić te sam sprzet tylko pod róznymi nazwami i w różnych cenach
.(polar/Whirlpool , Zanussi/Electrolux/AEG ,indesit/ariston) zmienia się
tylko wystrój i cena .
odnośnie postu :
- w sprzedazy jest tani zestaw Boscha ( symboli nie pamietam musiałbym pisać
z pracy a tam nie mogę bo mam net z kablówki , ale jak bedzie chcieli to
przygotuję się i podam symbole ) piekarnik elektryczny termoobieg i minutnik
, piekarnik chłodziny powietrzem ma u góry wentylator - co jest ważne przy
zabudowie z frontów MDF bo moze się odklejać przy długotrwałym pieczeniu w
piekarniku , wnetrze emalia łatwoczyszcząca i drabinki ( a nie wytłoczenia )
+ płyta gazowa z zapalaczem ( ta płyta jest sredniej klasy ) -
cena 1.299,-
- jest tez takie samo zestawienie Electroluxa 1.299,-( chyba posiada lepszą
płytę gazową , ale nie pamiętam czy piekarnik jest chłodzony )
Polecam te produkty jakość/cena -wszystko w klasie A
Co do Amicki - widać , ze coś się u nich poprawia i te produkty są coraz
lepsze ale trzeba mocno uwazac przy zakupie na jakośc wukonania .
Na koniec roku Amica wprowadziła linię Silwer i jest juz lepsza od tej
najtańszych starej serii promocyjnej .
podstawowy zestaw silwe sprzedajemy za 950zł ( piekarnik bez minutnika )
Mastercook/Fagor podobny do Amici . Tu zauważyłem tedencję odwrotną od
czasu sprzedaży Wrozametu hiszpanskiemu Fagorowi - czym nowszy produkt tym
wykonanie gorsze ale tańsze .
pzdr. i wrazie pytań służe pomocą
Maniek

5. Data: 2006-01-29 19:12:23

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

/.../
> musiałbym pisać
> z pracy a tam nie mogę bo mam net z kablówki , ale jak bedzie chcieli  to
> przygotuję się i podam symbole ) /.../

Tak troche OT, z ciekawości: czym Cię w pracy ten net z kablówki ogranicza (a
może raczej pracodawca?)?
Bo IMHO nawet jeśli nie masz czytnika news (lub masz, ale nieskonfigurowany,
nie wiesz jak, nie masz odpowiednich uprawnień w systemie, itp.), to możesz
mając tylko czynną przegladarkę skorzystać z bramek news<-->www, na przykład
http://niusy.onet.pl (trzeba tylko w tym przypadku założyc konto pocztowe na
Onecie).
No chyba, że przeglądarki też nie masz, lub masz założoną blokadę na port 80,
albo filtr umozliwiajacy korzystanie tylko z określonych stron...

pozdrawiam

Stanley

6. Data: 2006-02-25 12:33:55

Od: "ktosik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno nie kupujcie Mastercooka!!! kupilam we wrzesniu kuchenke
KGE 3480 inox - i zaluje. wogóle nie da sie upiec ciasta!!!
pieklam juz chyba z 10!! i za kazdym razem to samo - góra nawet
czasami calkiem spieczona, dól tez, a srodek zakalec. i to rózne
ciasta, lacznie z tymi w proszku!!!

Mieszanie wlasnosciowe - budynek do rozbiurki
remont łazienki
Pralka do 1500zł? Jaka.? Na co zwrocic uwage.
ceramika łazienkowa Hybner - prośba o opini
Premia gwarancyjna z książeczki mieszkaniowej - pytanie