Amica frontem do klienta (tylnym)

1. Data: 2004-01-15 07:18:18

Temat: Amica frontem do klienta (tylnym)
Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Upatrzylem sobie do kupienia okap Amiki OKE 9262D. Sadzilem, ze w Warszawie-
miescie ca 2milionowym tai okap bez trudu kupie. O naiwny!

Ze strony www Amiki dowiedzialem sie jakie sklepy sprzedaja towar.
Obdzwonilem prawie wszyskie i prawie zaden go nie mial. Co gorszaniektóre
(EURO AGD) poinformowaly mnie o dostepnosci a po przyjezdzie na miejsce
okazalo sie ze towaru nie ma.

Wymyslilem wiec, ze zadzwonie do fabryki by sie dowiedziec kto ma to cudo. A
we Wronkach:

- nie dziala bezplatna infolinia
- z centrali nie przelaczaja skutecznie do dzialu handlowego (polacznie
nieodbieane i rozlaczane)

Wrócilem wiec do www i znalazlem hurtownie w Piasecznie. Niestety hurtownia
szaraczkowi nie sprzeda bo jej nie wolno. Poinformowano mnie, ze na Postepu
jest podobno sklep patronacki Amiki (na www nie ma ani slowa o tym).

Zadzwonilem do sklepu - okap jest, ale nie sprzedaja tam na karte kredytowa.
Odeslano mnie do któregos ze sklepów dealerów by zamówil towar a oni
dowioza.
Zamówilem wiec towar w najblizszym sklepie, z dostawa na jutro. W dniu
dostawy okazalo sie ze towaru nie ma, bo tym z Postepu nie chcialo sie go
dowiezc na czas i bedzie na nastepny dzien. Nadal czekam.

Chcialem napisac maila do prezesa Amiki ale na stronie www (poza
formularzem) nie ma innej mozliwosci. Najprostszy email nie jest podany.
Zero kontaktu z fabryka. Forteca. Zadnej mozliwosci feedbacku.

Panie prezesie Wojciechu Kaszyński. Ja sie juz nie dziwie, ze Panska firma
cienko przedzie i ponosi straty. Z podejsciem do klienta jak za komuny dlugo
Pan w UE nie przetrwa ze swa firma.

--

Leszek Grelak - Lesio5
"Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

1. Data: 2004-01-15 07:54:50

Temat: Re: Amica frontem do klienta (tylnym)
Od: "Pawel Schmidt" <a...@s...krakow.neurosoft.net> szukaj wiadomości tego autora

"Lesio5" <I...@w...pI> wrote in message news:bu5ev9$ec8$2@news.onet.pl...
> [...]
> we Wronkach:
>
> - nie dziala bezplatna infolinia
> - z centrali nie przelaczaja skutecznie do dzialu handlowego (polacznie

Hmmm, ja ma z Amikom zgoła inne doświadczenia - odprysnął mi lakier na
jednym z pokreteł płyty grzewczej - żona zadzwoniła na podany w gwarancji
numer napraw pogwarancyjnych, nie podejrzewajac, że coś takiego może
podlegać gwarancji. W ksiazeczce były poza tym podane, jakie informacje
należy sobie przygotować przed rozmową z konsultantem. Pani konsultant coś
sobie sprawdziła w komputerze, spytała o adres i za dwa dni listonosz
przyniósł kompletne nowe pasujące do kuchenki pokretło przy zerowych
kosztach z naszej strony. W moim więc przypadku Amica stanęła do mnie i
mojej kuchenki jak najbardziej frontem frontalnym i mają prawie
zagwarantowane, że piekarnik i okap również kupię u nich.

Pozdrawiam

P.

1. Data: 2004-01-15 08:59:39

Od: "Marvin" <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W moim więc przypadku Amica stanęła do mnie i
> mojej kuchenki jak najbardziej frontem frontalnym i mają prawie
> zagwarantowane, że piekarnik i okap również kupię u nich.

Ja mam podobne doświadczenia - z Amicą a w szczególnosci ich placówką przy
postępu załatwiłem wszystko co chciałem, mimo iż sprawa była skomplikowana i
nietypowa. A jak się w płycie gazowej przypaliło ogniem pokretło, mimo mojej
winy, dostałem je za staropolskie "dziękuję".

Marvin

1. Data: 2004-01-15 09:50:57

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Schmidt" <a...@s...krakow.neurosoft.net> napisał w
wiadomości news:bu5gs2$1joc$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
> podlegać gwarancji. W ksiazeczce były poza tym podane, jakie informacje
> należy sobie przygotować przed rozmową z konsultantem.

A czemu na tego konsultanta nie ma na www zadnych namiarów? Pewnie Amica ma
tez przdstawicieli handlowych o których czytelkik www nic nie wie? To nie
jest feedback, tylko lakierowana syrenka. Strona www jednostronna.

1. Data: 2004-09-17 19:03:06

Od: "Adam" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A czemu na tego konsultanta nie ma na www zadnych namiarów?

A dobrze szukales? http://www.amica.com.pl/serwis/ Ja juz 2x dzwonilem za
pierwszym dowiedziec sie gdzie w Olsztynie mozna znalezdz elektryka do
podlaczenia kuchni, a teraz ta kuchnie rekalmujemy (dzisiaj dzwonilem wszystko
przyjeli z godnoscia zobaczymy co dalej, jak dlugo bedziemy czekac ;-)) bo
navigator (http://www.amica.com.pl/produkty/d ata.php?prodID=185) po
zaparowaniu woda glupiej (np. pokazuje 2800stC, albo cos w jezyku rosyjskim ;-
)), a do tego para z piekarnika zamiast wylatywac na zewnatrz kuchni w gore,
to skrapla sie na tylnej oslonie i leci na podloge ;((
No zobaczymy co z tego wyniknie bo kuchnie kupilismy 31 sierpnia ;-))
Tak na marginesie kuchnia kosztowala nas 2300 zl 9dostalismy tego samego dnia
po zamowieniu), a okap OSC5461I http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?
prodID=295 kosztowal nas 245 zl no i na niego rzeczywiscie czekalismy z
tydzien.

Jestesmy dobrej mysli

PZDR
Kasia i Adam
Srebrne Tico OLX
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-09-21 06:59:31

Od: Adam <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestesmy dobrej mysli

No to w piatek zadzwonilem do centrum serwisowego, a wczoraj
(poniedzialek) przyjechal pan z serwisu. Czyli informacja dziala,
natomiast nic z nasza kuchnia nie zrobil bo pierwszy raz widzial takie
efekty na wyswietlaczy. Bedzie sie kontaktowal z centrala.

PZDR
Adam

lapacho / gdzie wawa??
nity zrywalne