Amoniak

1. Data: 2002-01-04 17:53:07

Temat: Amoniak
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed swietami w piernikowych postach czesto pojawial sie problem amoniaku a
scislej brak jego w sklepach.
Poniewaz w sklepie w mojej miescinie teraz, po swietach pojawil sie ten
specyfik, to jakby ktos mial ochote na pietnika albo ciastka-amoniaczki moge
kupic i wyslac.

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-01-05 02:18:06

Temat: Re: Amoniak
Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Poniewaz w sklepie w mojej miescinie teraz, po swietach pojawil sie ten
> specyfik, to jakby ktos mial ochote na pietnika albo ciastka-amoniaczki

A przepisy na te smakolyki czyli pietnika i ciasta-amoniaczki
mozesz podac. Amoniak mam tylko nie mam zadnego przepisu
na amoniakowe smakolyki.
Z gory dziekuje Ania

1. Data: 2002-01-05 09:07:05

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Poniewaz w sklepie w mojej miescinie teraz, po swietach pojawil sie ten
> specyfik, to jakby ktos mial ochote na pietnika albo ciastka-amoniaczki

a co to sa ciastka amoniaczki????????????????????

Mechcia
zaniepokojona swoja niewiedza

1. Data: 2002-01-05 10:43:32

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co to sa ciastka amoniaczki????????????????????

To takie ciasteczka robione przez babcie ;-)
Zamiast proszku czy sody dodaje się amoniak, mam gdziesz przepisy, wiec w
wolnej chwili wstukam.

pozdrawiam
Basia

powracam:))))