Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!uw.edu.pl!not-for-mail
From: b...@n...pl
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Amway ?
Date: 23 Aug 2001 07:26:04 GMT
Organization: "Fast Service"
Lines: 26
Message-ID: <9m2b6c$geg$1@h1.uw.edu.pl>
References: <9lvsp5$ckh$1@h1.uw.edu.pl> <8...@i...pl>
NNTP-Posting-Host: main.fs.com.pl
X-Trace: h1.uw.edu.pl 998551564 16848 193.0.78.8 (23 Aug 2001 07:26:04 GMT)
X-Complaints-To: u...@h...uw.edu.pl
NNTP-Posting-Date: 23 Aug 2001 07:26:04 GMT
User-Agent: tin/1.5.4-20000523 ("1959") (UNIX) (FreeBSD/4.4-PRERELEASE (i386))
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:98285
Ukryj nagłówki
SKooBi <s...@i...pl> naskrobal:
>> microsoftu bym do tego nie porownywal.
>
> chodzilo mi o te reklamy nawiazujace doemocji bardziej, a jednoczesne
> "ukrywanie" szczekulow technicznych, ktoore kazdy przecietny czlowiek
> zrozumie pod "przyjaznymi" nazwami itp...
Tak robia praktycznie wszystkie firmy.
Wezmy np. idee. Skonczyla mi sie akurat z nimi umowa...
podeslali mi ,,promocje'', w ktorej uczestnictwo wiazalo mi sie z przedluzeniem
umowy o 2 lata. Jakbym nie liczyl to lepiej na tym wyjde kupujac
u nich bez tej cudownej promocji (nie mowiac o kupowaniu gdzie indziej)
ale slowo ,,promocja'' oczywiscie sprawia, ze inaczej patrzymy na to.
> i te kobiety wierzyly im ?
> przeciez nie chodzilo im o pieniadze..... troche to niejasne
tego nie wiem.
Czy kobiecie mozna wierzyc w to, ze mowi, ze wierzy ? :)
Czy kobiecie mozna wierzyc ... ? :)
Czy ludziom mozna wierzyc ?
--
,,a nawet kiedy bede sam... nie zmienie sie...
to nie moj swiat...''
|