Re: Angelina bez.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Angelina bez.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 15 May 2013 17:43:53 +0200

Dnia Wed, 15 May 2013 16:20:33 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> No właśnie- to najgorsze, co może być w demokracji: masz taki sam głos, jak
> profesor uniwersytecki. To_jest_żałosne. I szkodliwe. Na dodatek obgadujesz,
> opluwasz- tylko dlatego, że nie masz ani wiedzy ani inteligencji. A także
> elementranego poczucia przyzwoitości (vide: plotkarstwo)

No większość tutaj nie ma tej szansy, aby "coś tam wyszukać", kiedy jest to
potrzebne do dyskusji, i to jest ten ból :-)
Ponieważ oczywistym jest, ze kolejność jest odwrotna - trzeba najpierw coś
WIEDZIEĆ, żeby móc to mieć na podorędziu i sprawnie ZNALEŹĆ.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,