Angina a Augmentin?????

1. Data: 2007-09-04 08:44:03

Temat: Angina a Augmentin?????
Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Własnie rozłozyła mnie angina -tzn.lekarz mi tego nie powiedział mimo ze u
niego byłem ale mam z tyłu na jezyku i gardle takie białe czopy który
wskazuja na to ze to angina-do tego goraczka 38,2-4 i ogólne złe
samopoczucie.Lekarz przepisał mi Augmentin 875+125 mg, ale na ulotce nie ma
nawet wspomniane ze stosuje sie ten antybiotyk w tym schorzeniu.Pytanie
polega na tym czy przepisał własciwy-bo mowiaqc szczerze to przy tych
strajkach i innych trudnosciach to wszystko mozliwe.
Dzieki za odp.
LL

2. Data: 2007-09-04 08:58:12

Temat: Re: Angina a Augmentin?????
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LL" <l...@g...pl> writes:

> samopoczucie.Lekarz przepisał mi Augmentin 875+125 mg, ale na ulotce nie ma
> nawet wspomniane ze stosuje sie ten antybiotyk w tym schorzeniu.

O zapaleniu migdalkow tam nic nie ma? E...

MJ

3. Data: 2007-09-04 10:43:38

Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O zapaleniu migdalkow tam nic nie ma? E...

Tzn jets ale z racji tego ze migdały mam wyciete a białe naloty mam na
jezyku z tyłu i dodatkowo jęzor mam troche spuchniety z prawej strony
myslałem ze angina to raczej nie cos co mozna podpasowac pod zapalenie
migdałków lub ich wcześniejszych okolic:)

4. Data: 2007-09-04 11:17:42

Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

LL pisze:
> [...]
> myslałem ze angina to raczej nie cos co mozna podpasowac pod zapalenie
> migdałków lub ich wcześniejszych okolic:)

Jak masz wycięte migdały ( ja też mam) to jak to jest angina ??? Masz
zatem (czego nasi medycy nie uznają, ale w UK i USA tak) pęcherzykowate
zapalenie gardła. Na to nie potrzeba antybiotyków... musi samo
przejdzie... tylko nie idź do znachora bo jeszcze Ci każe płukać solą
:-)))) taka u Irokezów nad Wisłą jest moda...

Pozdrawiam
Juanitos

5. Data: 2007-09-04 12:27:21

Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przejdzie... tylko nie idź do znachora bo jeszcze Ci każe płukać solą
> :-)))) taka u Irokezów nad Wisłą jest moda...

Własnie miałem sobie zrobic płukanke z wody z sola-najgorsza jest mimo
wszytko ta temperatura która nie chce sie zbić wziałem juz 4 pyralginy od
rana i tylko o 0,5 stopnia poszło w dół-ma ktos jakis domowy sposób na
zbicie temperatury????
Dzieki za wszelkie odpowiedz LL

6. Data: 2007-09-04 13:20:54

Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

LL pisze:
> [...]
> wszytko ta temperatura która nie chce sie zbić wziałem juz 4 pyralginy od
> rana i tylko o 0,5 stopnia poszło w dół-ma ktos jakis domowy sposób na

Nie wiem jak wygląda Twoja kondycja fizyczna, ale jak temperatura nie
przekracza 39 stopni to zostaw ją w spokoju. To dobrze, że jest. Tak ma
być. Cierpienie uszlachetnia i daje wniebowzięcie... Leżeć zatem, jęczeć
z cicha, pij jakiś śluzowaty syropik lub coś sobie ssać :-) Sól tylko do
ziemniaków... to dopiero by Ci pomogło. I skąd się to wzięło ? Ano
kiedyś przed wojną 1939 stosowano sól morska i tam był jod... wymyślono,
że jak jod to z miejsca na anginę będzie... I tak zostało do dzisiaj. A
u medyków za kanałem, albo za wielką woda to krążą o polskich medykach
różne dowcipy. Jednego wieczoru to można nawet kilka usłyszeć o płukaniu
gardła solą... a śmieją się, aż im migdały widać :-)Jak im nie wycieli
po urodzeniu...

Pozdrawiam
Juanitos

7. Data: 2007-09-05 10:47:47

Od: "Monika_W" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jako, że jestem mikrobilogiem i jeśli jest to angina to augumentin jest
bardzo wskazanym lekiem. Poniżej podsyłam link to strony (augumentin jest
penicyliną o szerokim spektrum, to połączenie amoksycyliny z kwasem
klawulanowym).
Życzę szybkiego wyzdrowienia.
M.

http://www.infekcje.com.pl/linkowanie.php?gdzie=pato
4

8. Data: 2007-09-05 12:42:56

Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika_W pisze:
> [...]
> bardzo wskazanym lekiem. Poniżej podsyłam link to strony (augumentin jest
> penicyliną o szerokim spektrum, to połączenie amoksycyliny z kwasem

Ale mikrobiologu, delikwent jest pozbawiony migdałków !!!!

Juanitos

9. Data: 2007-09-05 14:36:56

Od: "retina" <f...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mikrobiologu, delikwent jest pozbawiony migdałków !!!!
>
> Juanitos

I co z tego? Angina to przecież z definicji zapalenie gardła (i to
niezależnie od etiologii), a migdałków to przy okazji. Gardła szanowny
delikwent wszak nie jest pozbawiony. Samo pozbycie się migdałków nie chroni
przed zakażeniem paciorkowcowym, więc jeśli lekarz podejrzewał anginę
paciorkowcową, proponuję jednak wziąć antybiotyk, a nie narażać się na
ewentualne późniejsze powikłania. W razie dalszych wątpliwości co do
prawidłowości leczenia najlepiej zgłosić się do lekarza, który je zalecił, a
nie kierować się zdaniem osób, które nawet nie miały okazji zajrzeć w chore
gardło. Pozdrawiam,

G.

10. Data: 2007-09-05 15:31:54

Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

retina pisze:

> [...]
> nie kierować się zdaniem osób, które nawet nie miały okazji zajrzeć w chore

Groźny jest jedynie tzw. stan ropny anginy, a taki może być tylko w
obecności migdałków, wszystko inne jest błahe. Pozbycie się migdałków
całkowicie wyklucza ropną anginę, po to się je usuwa. Paciorkowca w
gardle ma każdy człowiek i jakoś żyje, stosowanie niewłaściwego
antybiotyku może natomiast spowodować mutację tego stworzenia i to
dopiero jest problem. a jaki jest akurat właściwy ?
A najlepiej iść do laryngologa i dowiedzieć się to samo, co tutaj
nabazgrałem :-)

Juanitos

Rezonans magnetyczny głowy prośba o interpretację.
Skolioza - czy to rzeczywiście jest śmiertelnie niebezpieczne?
Re: Let's Unite Against Jews and Mongrels!
wynik badania EEG
Wynik badania cytologicznego