Angina a Augmentin?????

21. Data: 2007-09-07 06:26:43

Temat: Re: Angina a Augmentin?????
Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz pisze:

> kiedy to bylo? Dzis raczej Biseptol. Mozna oczywiscie tez dozylnie.
> Ale przez 4 tygodnie? Troche dlugo ...

> tym bardziej nie krytykuj lekarza, ktory zalecil AMO+CLAV
> bo to troche nowoczesniejsze i bezpieczeniejsze leczenie niz
> sulfatiazol. Twoje wypowiedzi sa niespojne. Z jednej strony
> sugerujesz, ze lekarz pochopnie zalecil antybiotyk z drugiej
> mowisz (slusznie), ze niedoleczone anginy moga powodowac
> nastepstwa w postaci np. uszkodzenie zastawki mitralnej.

> zakaznych? Angine? Jakie brutalne metody maja lekarze chorob zakaznych?
> Strasznie to dla mnie ciekawe

Wydaje mi się, że kto jak kto, ale Szanowny Pan Doktor nie powinien aż
tak się angażować emocjonalnie :-) Ale co tam sprzedam za darmo
najlepszą metodę wyleczenia anginy ropnej:

1. przez 14 dni 2 x dziennie penicylina prokainowa w dawce 2,5 mln
(domięśniowo oczywiście) dlatego jest to brutalne :-)

2. po 14 dniach na do widzenia debecylina 5mln, a potem w takim ciągu:
- po następnych 14 dniach
- po miesiącu przez 6 miesięcy

potem 2x co 3 miesiące. Dodatkowo Biostymina w iniekcji 1 amp. co 2
tygodnie cały rok (jedna ampułka co dwa tygodnie)

Po tym nawet najbardziej zatwardziały anginowiec musi się poddać... jak
paciorkowiec będzie łaskaw :-)

Wykluczone antybiotyki doustne; tu odsyłam niestety do hamerykanskiej
literatury a przede wszystkim do statystyk skuteczności danej grupy. Nie
ma czym leczyć !!!!

Angina to straszna rzecz...

Juanitos

22. Data: 2007-09-07 06:32:49

Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz pisze:

> kiedy to bylo? Dzis raczej Biseptol. Mozna oczywiscie tez dozylnie.
> Ale przez 4 tygodnie? Troche dlugo ...

Rok 1974 :-) ale problem był w odporności mojego kochanego paciorkowca
na antybiotyki... nic nie ryzykowała i tak byłem martwy...

U mnie w domu dyżurnym lekiem na wszystko ( z przymrużeniem oka,
oczywiście ) jest Bactrim. Na wstępujące i zstępujące zakażenia. Uważam
go za rewelację, niby prawie to samo co Biseptol, ale to prawie... Moje
dzieci (obecnie dorośli) nie znali antybiotyków dzięki Bactrimowi.

A i na starość, przy częstych infekcjach dróg moczo-płciowych tez jest
doskonały.

Juanitos

Rezonans magnetyczny głowy prośba o interpretację.
Skolioza - czy to rzeczywiście jest śmiertelnie niebezpieczne?
Re: Let's Unite Against Jews and Mongrels!
wynik badania EEG
Wynik badania cytologicznego