Anglia walczy z polskim syfem /SPAM/

1. Data: 2005-03-29 01:11:45

Temat: Anglia walczy z polskim syfem /SPAM/
Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blogi Czat Poczta Usenet + Ogłoszenia Aaaby.pl Gazeta
Wyborcza

Fora prywatne | Fora regionalne | Moje forum | Wyszukiwarka |
Pomoc | Wyloguj się |

Gazeta.pl > Forum > Społeczeństwo Wtorek, 29 marca 2005

Polonia

Anglia walczy z polskim syfem !
Autor: Gość: King George IP: *.the / *.west.biz.rr.com
Data: 24.03.2005 17:12 + dodaj do ulubionych wątków

skasujcie post

+ odpowiedz cytując + odpowiedz

Likwidacja "ściany płaczu" z powodu Polaków

W wyniku nacisków mieszkańców radni dzielnicy Hammersmith and Fulham w
Londynie podjęli decyzję o zakazie wywieszania ogłoszeń o
pracę na tzw. "ścianie płaczu" - jak nazywano witrynę sklepu Hindusa w
pobliżu Polskiego Ośrodka Społeczno-Kulturalnego.

Mieszkańcy skarżyli się na tłumy Polaków gromadzących się wokół witryny,
koczujących po okolicznych bramach i wnękach sklepowych,
blokujących ruch uliczny i zachowujących się hałaśliwie, czasem nietrzeźwych
i pozostawiających po sobie śmieci.

Uciążliwości dla mieszkańców powiększały dodatkowo mikrobusy, którymi
parkowali w pobliżu "ściany płaczu" pośrednicy, szukający
chętnych do dorywczych prac.

Społeczny komitet mieszkańców interweniował na policji i we władzach
dzielnicy, a także rozmawiał z władzami POSK-u. W przekonaniu
tych ostatnich często opisywana w brytyjskiej prasie "ściana płaczu" i tłum
gromadzący się przed nią wystawiały Polakom złą
opinię.

Władze dzielnicy Hammersmith and Fulham uznały, że sklep z gazetami i
napojami (również alkoholowymi) faktycznie stał się biurem
pośrednictwa pracy i wynajmu nieruchomości, a więc prowadzi inną działalność
niż ta, na którą uzyskał zgodę.

Wywieszanie drobnych ogłoszeń za drobną tygodniową opłatą praktykowane jest w
Wielkiej Brytanii przez sklepy z gazetami (tzw.
newsagents), ale w przypadku Hindusa z okolic POSK-u stało się to faktycznie
głównym źródłem jego dochodu.

Nie ma się więc co dziwić, że łatwo nie chce się z nim rozstać. Zamiast
wywieszania ogłoszeń tak, by można je było odczytać z
ulicy, wywiesza je obecnie wewnątrz sklepu.

Z punktu widzenia mieszkańców problem nie tyle zniknął, co uległ
przeobrażeniu.

Następnym krokiem władz może być cofnięcie właścicielowi sklepu licencji na
sprzedaż alkoholu. Okoliczni mieszkańcy twierdzą
bowiem, że Polacy zaopatrują się w sklepie w alkohol.

"Smutne jednak to, że uczenie Polaków dobrych obyczajów i elementarnych zasad
współżycia społecznego musi odbywać się na zasadzie
decyzji administracyjnych" - napisał w komentarzu redakcyjnym
londyński "Dziennik Polski".

"Brytyjczycy zrobili coś, co powinniśmy dawno temu zrobić sami. Nie mogąc
wpłynąć na zmianę zachowania i sposobu bycia garstki
naszych rodaków, doprowadzili do likwidacji przyczyny problemu. Na razie
wygrali pierwszy etap bitwy, wszystko wskazuje jednak na
to, że ogłoszenia znikną na dobre, a wraz z nimi polskie obrazki" -
dodaje "Dziennik Polski".

info.onet.pl/1072940,12,item.html
Moge tylko współczuć lokalnym mieszkańcom.
Z samej ciekawości pojechałem w tamto miejsce w lipcu - smród, brud, syf i
malaria. Polacy obsrali i obszczali chyba wszystkie
mozliwe miejsca. Trzeba uważać, aby nie wdepnąć w coś świeżego, tzn. fekalia
lub leżący pijany Polak.

1. Data: 2005-03-29 02:59:26

Temat: Re: Anglia walczy z polskim syfem /SPAM/
Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> malaria. Polacy obsrali i obszczali chyba wszystkie
> mozliwe miejsca. Trzeba uważać, aby nie wdepnąć w coś świeżego, tzn.

to musi strasznie bolec byc Polakiem, co Daria?
ucz sie tego angielskiego, wyzbadz sie polskiego akcentu, wyfarbuj sie na
czarno, opal sie na czekolade i uchodz za meksykanke badz murzynke i w zyciu
nie przyznawaj sie zes z Polski. bo watpie aby Polska chciala sie przyznawac
do ciebie.

1. Data: 2005-03-29 03:10:40

Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
zyciu
> nie przyznawaj sie zes z Polski. bo watpie aby Polska chciala sie

Napewno nie ma sie czym chwalic. Angielski znam perfect ale uczy sie czlowiek
cale zycie. A dlaczego polska mialaby sie do mnie nie przyznawac? Przeciez to
nie ja obsralam Londyn a o tym byl artykul m.in. Masz trudnosci z
rozumowaniem jak widac.

1. Data: 2005-03-29 07:47:35

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

Lubię takie jak ty - niewyżyte i marzące o tym by wziąć je wbrew ich woli.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-03-29 09:07:50

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> Lubię takie jak ty - niewyżyte i marzące o tym by wziąć je wbrew ich woli.

Ponoć widzimy w partnerach i przyjaciołach nasze własne ukochane, a
jednocześnie niemożliwe do realizacji (często wyparte) cechy charakteru. :-D

1. Data: 2005-03-29 09:13:36

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczesiu" <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> napisał w wiadomości

> Ponoć widzimy w partnerach i przyjaciołach nasze własne ukochane, a
> jednocześnie niemożliwe do realizacji (często wyparte) cechy charakteru.
> :-D

Powiedz mi coś, o czym bym nie wiedział :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-03-29 09:29:17

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

Eeee, bez przesady - przeciez nie podano _zadnego_ przykladu złego
zachowania.
Samo przyjezdzanie na miejsce o niczym nie swiadczy.
A to ze sie tam ludzie zjezdzaja zbyt licznie oznacza tylko tylko ze brak
jakiegos bardziej
oficjalnego miejsca, gdzie mozna by sie wymienic informacją o prace.
Przeciez gdzies ci ludzie musza szukac tej pracy?
Niech wladze Londynu rusza troche głową i cos wymysla - zaproponują jakies
lepsze miejsce.
Pozdr,
Duch

1. Data: 2005-03-29 15:40:32

Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Daria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Lubię takie jak ty - niewyżyte i marzące o tym by wziąć je wbrew ich woli.

ja tez o tym marze <zawstydzona>

1. Data: 2005-03-29 17:10:55

Od: tester Xnews <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:d2b79b$n6b$1@nemesis.news.tpi.pl>
Duch napisał(a):

> [...]

> oficjalnego miejsca, gdzie mozna by sie wymienic informacją o
> prace. Przeciez gdzies ci ludzie musza szukac tej pracy?

Z tego co zauważyłem spora czesc potrafi powiedzieć tylko "aj łont
dżab", ostatnio widziałem gościa co w job center odpowiadał tylko
"dżab".

> Niech wladze Londynu rusza troche głową i cos wymysla -
> zaproponują jakies lepsze miejsce.

polskie getto?

ps. nie jestem w londynie

1. Data: 2005-03-29 17:29:26

Temat: Re: Anglia walczy Do Dari
Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Daria napisala :
< likfidacja "Sciany Placzu" >

To jest jeszcze inna "Sciana Placzu'
nie tylko w Jerozolimie?
Ja nie rozumie co znaczy "polski syf".
Mozesz mi to wyjasnic?
W ktorej z nowojorskich dzielnic mieszkasz?

Liliana

Smiertelna ofiara dyngusa
Tracę przyjaciela
Bluzgacz Leo