Tasia i Ania

1. Data: 2000-11-05 16:35:17

Temat: Tasia i Ania
Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

pa14.jeleniag.cvx.ppp.tpnet.pl -TASIA

pa14.jeleniag.cvx.ppp.tpnet.pl - Ania

tiaaaaa i macie server DHCP wdzwaniany na tepse + masq dzieki temu uzywacie
tego samego ?

nie piernicz

-------------

troche cywinej odwagi ?
sos3n

1. Data: 2000-11-05 16:56:47

Temat: Ania
Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostrzegam ze delikwent ktory laczy sie przez :

to Ania Lipek (tak sie kaze nazywac - pomimo jej obietnic jeszcze ani ja ani
Pawel nie dostalismy swiadectwa jej istnienia)

dodaje jeszcze pare hostow zeby potwierdzic jej autentycznosc :

pa156.jeleniag.cvx.ppp.tpnet.pl - poscie Re: pierdolnieta - podpis TO JA

pa66.jeleniag.cvx.ppp.tpnet.pl - post Re:wasze zdrowie - podpis
Ancia

pa247.jeleniag.ppp.tpnet.pl - post Re:seks ze zwierzetami powinien... -
podpis Ancia

pa34.jeleniag.cvx.ppp.tpnet.pl - post Re: Hej - podpis Ancia

pa168.jeleniag.ppp.tpnet.pl - post Re: Kiedy kochasz ? - podpis
Ancia

pa131.jeleniag.ppp.tpnet.pl - post Czy istnieje sposob? - podpis Ancia

i jeszcze iles tam....

czy myslisz Aniu ze masz modem i nadajesz z Lubania przez centralke cyfrowa
z Jeleniej Gory to jestes niewykrywalna ?
zebys jeszcze miala jakotakie podstawy wiedzy o hostach to umiala bys je
maskowac, albo uzywac konsoli spod systemow Unixowych
i laczyc sie z innych serverow....
a tak to jezdzisz na :
Microsoft Outlook Express wersja 5.50 spod windy.... dobrze ze chociaz
wylaczylas Html'a i piszesz plain/text'em...

mocno zawiedzony twoja postawa i oszustwem
sos3n

p.s. i nie wciskaj mi kitow ze Tasia i ty to dwie rozne postacie... chyba ze
masz rozdwojenie jazni...

1. Data: 2000-11-05 17:29:01

Temat: Re: Tasia i Ania
Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sos3n" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> pa14.jeleniag.cvx.ppp.tpnet.pl -TASIA
>
> pa14.jeleniag.cvx.ppp.tpnet.pl - Ania
>
> tiaaaaa i macie server DHCP wdzwaniany na tepse + masq dzieki temu
> [...]

ona się przyznaje! Tylko zmienia xywki - już się o to pytałem :)

1. Data: 2000-11-05 20:42:29

Temat: Re: Ania
Od: j...@f...edu.pl (Jerzy Tarasiuk) szukaj wiadomości tego autora

> ostrzegam ze delikwent ktory laczy sie przez :
> to Ania Lipek

Mysle, ze takie twierdzenie milczaco zaklada, ze Ania Lipek
jest jedyna osoba w okolicy Jeleniej Gory, ktora cos tu wysyla.

> czy myslisz Aniu ze masz modem i nadajesz z Lubania przez centralke cyfrowa
> z Jeleniej Gory to jestes niewykrywalna ?

Teoretycznie da sie ustalic kto nadaje - ale tylko, jesli jest
powazny powod - np. ktos nawolywal przez net do popelnienia
przestepstwa i prokuratura sie tym zainteresuje, wtedy mozna
odczytac zapis billingu na centrali i wiadomo z jakiego numeru
dzwonil ten, kto to wyslal; normalnie chyba billing jest tajny.

> p.s. i nie wciskaj mi kitow ze Tasia i ty to dwie rozne postacie...

Jesli nie masz kolekcji postingow nadawanych naprzemiennie przez
Anie i Tasie z tego samego polaczenia, to nie bardzo widze, by
byly podstawy, by tak twierdzic: te adresy sa przydzielane temu,
kto sie polaczy przez numer 0202122, i jak jedna osoba skonczy,
nastepna dostaje ten sam adres, wiec nawet uzycie tego samego
adresu do dwoch kolejnych postingow wysylanych przez Anie i Tasie
niczego nie dowodzi - moze jedna skonczyla, a druga sie polaczyla.
No, moze jak masz cala serie takich przypadkow... ale nawet wtedy
moze sie okazac, ze dwie osoby maja siec w bloku, i jak ktoras sie
dodzwoni, to uzywaja wspolnie. Tyle, ze wtedy to one sie znaja.

Jurek

1. Data: 2000-11-05 21:00:44

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Nov 2000 17:56:47 +0100, "sos3n" <s...@p...pl> wrote:

>to Ania Lipek (tak sie kaze nazywac - pomimo jej obietnic jeszcze ani ja ani
>Pawel nie dostalismy swiadectwa jej istnienia)

Errrr. Ja dostalem :))))))) Bardzo przekonywujace :))) Naprawde :)))
To moze byc falszywy dokument, ale naprawde ladnie zrobiony.

--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
Nowy portalik tworzony przez... uzytkownikow!

1. Data: 2000-11-05 21:57:50

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Nov 2000 17:56:47 +0100, "sos3n" <s...@p...pl> wrote:

>ostrzegam ze delikwent ktory laczy sie przez :

bez przesady - to jakies tropienie czarownic? obojetnie, kim jest Ania
i w ilu postaciach wystepuje, wnosi troche zdrowego halasu na grupie
dzieki czemu jest z czego sie posmiac i o czym podyskutowac.

--
[cookie]

1. Data: 2000-11-06 07:38:44

Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej..
sos3n, Jurek, Paweł ... i ewentualni następcy...

Dajcie spokój sympatyczni koledzy. Nie czyńcie niczego złego centrali
w Jel.Górze, gdyż równiez i mnie uszkodzicie ;)) - choć siedzę od Ani
o jakieś 45 km (zresztą mogę powiedzieć dokładnie 46 362 metry - gdyż
tak się składa iż oba fizyczne adresy są mi znane).
Dzięki Waszym podchodom IMHO charakter grupy idzie w kierunku
piaskownicy. Tak to już jest, gdyż jeden szkrab z piaskownicy woła
następnego, robi sie grupka, rozrasta sie grupka... i w rezultacie mamy
piekną, obszerną piaskownicę... (prawda Konrad?)
Nie mówię, że dla szkrabów nie ma tu miejsca - broń boże...
Chodzi o to, że ten temat nuży już bardzo wielu!
Powtarza się! A każdy Nowy widzi w nim pole do popisu dla siebie...
i mówi np.:
> ostrzegam ze delikwent ktory laczy sie przez : ...

i znów jest ... piaskownica.
Kłopot w tym, że czasem i Anię ciągnie jeszcze do niej, choć już jedną
nogą jest zdecydowanie "poza".

Ania nie oszukuje. Ania się zmienia tak jak każdy człowiek, może nawet
burzliwiej. A bardzo dobrą regułą na grupie jest
ZANIM NAPISZESZ - PRZECZYTAJ co inni napisali na dany temat.
Wówczas unikniesz nie tylko wysyłania śmiesznych postów, dublujących
czasem to, co było zaledwie kilka dni temu (bo że dublujesz to, co było
pół roku temu to już trzeba Ci wybaczyć), ale i będziesz mógł zająć się
czymś bardziej twórczym z niewątpliwą korzyścią nie tylko dla samego
siebie ale i dla innych grupowiczów.

Nie obrażajcie się, nie rzucajcie na Steerpika, nie mam wobec nikogo
złych zamiarów, a już szczególnie wobec tych, z którymi piłem piwko ;)

Wyjaśnię jeszcze, że to co mam w stopce poniżej ma na celu wyłącznie
to, co w powyższym poście powiedziałem wersalikami ;))

I to by było na tyle.
Steerpik Fantasta
- - - - - - - - - - -
Zanim pomyślisz - napisz! Czas ucieka.
Nie ma to jak czytać w cudzych myślach ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2000-11-06 08:43:48

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Errrr. Ja dostalem :))))))) Bardzo przekonywujace :))) Naprawde :)))
> To moze byc falszywy dokument, ale naprawde ladnie zrobiony.
>
> --
> Paweł Radecki r...@p...onet.pl

no popatrz ja tez chcialem dostac ale jednak nie dostalem... jezeli masz
watpliwosci co do podrobienia ( o ile bylo to podrobone na kompie - to mam
pare ciekawych narzedzi ;)

sos3n

1. Data: 2000-11-06 08:57:22

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze takie twierdzenie milczaco zaklada, ze Ania Lipek
> jest jedyna osoba w okolicy Jeleniej Gory, ktora cos tu wysyla.

blurp ;) przeciez napisalem wyraznie z LUBANIA a nie z jeleniej
wybacz ale na przyszlosc czytaj moje posty dokladniej jezeli chcesz
polemizowac

> [...]
> odczytac zapis billingu na centrali i wiadomo z jakiego numeru
> dzwonil ten, kto to wyslal; normalnie chyba billing jest tajny.

no popatrz..... nie wiedzialem... a powiedz ile rzeczy jest w tym kraju
tajnych a maja do nich dostep normalni ludzi jak poglowkuja ?

> [...]
> moze sie okazac, ze dwie osoby maja siec w bloku, i jak ktoras sie
> dodzwoni, to uzywaja wspolnie. Tyle, ze wtedy to one sie znaja.

'nie ucz ojca dzici robic' :) ania urzywa modemu... czyzbys sugerowal ze
siedzi za firewallem i masq ? bo skoro stawiasz siec to musi byc tez server
prawda ?
oczywiscie komputery wewnatrz sieci w zaleznosci od ich ilosci moga stac na
DHCP ( tu rozrozniamy klasy charakteyzujace sie iloscia dostepnych adresow w
podsieci) albo static 192.168.1. i takie tam....
a teraz jedni pytanie :
kto stawia server na kilka kompow wdzwaniany na 0202122 ??
litosci.... czlowieku ile wyciagniesz po takim laczu ? to jeszcze podziel
sobie to na serverz przez userow.... do tego liczmy ze jej siec stoi na
najwydajniejszych 3comach albo intelach (sweatche i huby cisco sa do kitu
;).... czyli ma siec 100/10 .... zgadza sie ? i teraz pomysl intensywnie
....czy to sie oplaca ??????
czy nie lepiej na SDI ? ale sdi zostawia inne slady....

ok skoro mnie ania drazni a was nie to w takim ukladzie nie bede wam
przeszkadzal i spadam z grupy...

milo bylo ale sie skonczylo.... pa
sosen

1. Data: 2000-11-06 09:14:17

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> następnego, robi sie grupka, rozrasta sie grupka... i w rezultacie mamy
> piekną, obszerną piaskownicę... (prawda Konrad?)

hihihi tiaaaa ;))) macie racje kolego ;)

> Nie mówię, że dla szkrabów nie ma tu miejsca - broń boże...
> Chodzi o to, że ten temat nuży już bardzo wielu!
> Powtarza się! A każdy Nowy widzi w nim pole do popisu dla siebie...
> i mówi np.:

tylko ze przyznasz sam to co ona wyczynia to nie jest zbyt powazne.... wiesz
czym roznia sie jeszcze newsy od IRCa ?
na ircu taka odoba dostala by bana (blokada adresu na kanal) i bylo by po
sprawie.... no ale to ze denerwuje sie totalym braim kultury, chamstwem to
juz moja sprawa...

> i znów jest ... piaskownica.
> Kłopot w tym, że czasem i Anię ciągnie jeszcze do niej, choć już jedną
> nogą jest zdecydowanie "poza".

no i tu polemizowal bym z toba - ona swietnie sie bawi... zobacz na to.....
wpadnie nabluzga a potem zaciera raczki ze szczescia jak sie wywola
dyskusje.... ania jest stworemnie realnym - przeanalizujcie jej posty - jej
zmiany w mysleniu nie sa wynikiem rozwoju.... bo nikt nawet jak sie rozwija
nie jest w stanie tyle razy zmienic zdania i pogladow... jej problemy sa
zyciowe ale nie naleza do niej albo sa mocno wyolbrzymiane...

> [...]
> pół roku temu to już trzeba Ci wybaczyć), ale i będziesz mógł zająć się
> czymś bardziej twórczym z niewątpliwą korzyścią nie tylko dla samego

masz racje.... glupio zrobilem ..... tak wiec zrobie to co powinienem juz
dawno ;)

unsubscribe

> Nie obrażajcie się, nie rzucajcie na Steerpika, nie mam wobec nikogo
> złych zamiarów, a już szczególnie wobec tych, z którymi piłem piwko ;)

nie mam nic przeciwko tobie... lol przed nowym rokiem moze przyjade
odwiedzic stare tereny to moze sie spotkamy w walbrzychu, albo w jeleniej
gorze... no ewentualnie w Lubaniu - w koncu musze sie tam zjawic :)

no to pa
streepik ;)

kursy kwalifikacyjne
Pozbycie sie
Zuzanna Celmer - gdzie udziela porad?
Re: Mazenia studenta jakby kogos interesowalo.
Mozna sie przylaczyc?