Re: Ankieta. ( wynik i uczestnicy z góry wiadomi).

Subject: Re: Ankieta. ( wynik i uczestnicy z góry wiadomi).
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Wed, 14 Jun 2017 22:11:00 +0200

W dniu 2017-06-14 o 20:52, Aiua40 pisze:
> [...]
akcja-rosyjskich-wladz-na-pokojowe-demonstracje/kk5e
xm6,

> czemu mi wciąż w tym pisem wyjeżdżasz skoro twierdzę że
> jestem apolityczna?

Piszesz o współczesnej moralności, to wyjeżdżam. Bo to dobry przykład.

> ale czemu ty mi wciąż z katolikami wyjeżdżaj skoro
> nie jestem katoliczką?

Nie jesteś też muzułmanką(?) i jakoś ci to nie przeszkadza pisać o ich
regułach religijnych.

> "pokojowo" czyli jak?

Zdominują katolików ilościowo.

> a co z tymi którzy nie są fanatykami religijnymi, dopuszczasz taki
> podgatunek religijnego człowieka?

Oczywiście. Wielokrotnie o tym pisałem. Nie mam nic przeciwko ludziom
wierzącym.

> a co to znaczy dostawać w dupę od sekty? nie kraść, nie bluzgać, nie
> cudzołożyć i nie dręczyć innych?

Nie wiesz co to znaczy narzucać komuś swoje przekonania religijne?
Tylko religiantom się wydaje, że "nie kraść" ma coś wspólnego z religią
i bez religii się nie da.

> nie chciałam cię urazić. więc jeśli możesz wyjaśnij mi na czym polega
> wasz ateizm?

A czego nie rozumiesz?

> i ludzie religijni potrzebujący do życia i bycia wiary w Boga nie są
> podgatunkiem choć zdaje się że cały czas próbujesz to udowodnić
> wrzucając wszystkich to worka z napisem FANATYK/sekciarz.

Nie odwracaj kota ogonem.
Fanatyk religijny, to ktoś, kto siłą narzuca swoje przekonania
religijne. I jak najbardziej odróżniam ich od ludzi wierzących, ale
najwyraźniej kompletnie ignorujesz to co piszę.

> nie wyższości nad ateistami. bo czy można czuć wyższość do kogoś kto
> urodził się głuchy?

Ręce opadają... W pierwszym zdaniu piszesz "nie wyższości", a w
następnym przeczysz temu, co napisałaś w pierwszym....

Koniecznie chcesz udowodnić, że z religiantami nie da się normalnie
rozmawiać, czy po prostu rozmawiam z jakimś dzieckiem?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr