Re: Ankieta. ( wynik i uczestnicy z góry wiadomi).

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 14 Jun 2017 19:21:15 -0700 (PDT)
Subject: Re: Ankieta. ( wynik i uczestnicy z góry wiadomi).
From: j...@o...pl

W dniu czwartek, 15 czerwca 2017 03:43:18 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:
> [...]
jakim byl Budda. tylko najlepiej wchodzac w takie rzeczy najpierw miec

> [...]
> jest po to, żeby petryfikować porządek, tylko żeby wyhodować diament natury
> buddy z zalążka, który jest w jednostce i dać kopa w górę, ponad hierarchię
> do stanu niedualnego. Dlatego nam zależy, żeby zawsze ten tunel był drożny
> i zależy nam na jak najdłuższym utrzymaniu tej drogi, żeby zawsze była w stanie
> nadać właściwą prędkość wylotową. Istoty "nadprzyrodzone" nie odgrywają w tym
> roli, rzadko stać je na udzielanie poprawnej pomocy, cała troska by tylko
> nie przeszkadzały, nie zasłaniały ani nie przekierowywały tego wyjścia.

Kochany jakubie. ja sie po prostu na tym nie znam.
ale czy nie przyszlo wam (tobie) do glowy,
ze dzialacie, piszecie i wszystko uwazacie w ramach tego,
co Duch Swiety mogl w danym momencie dziejow do was dopuscic,
bo byliscie akurat na takim duchowym poziomie rozwoju.

wiesz, opowiedzialbym ci historie pociagu,
do ktorego wsiadla corka i wszystko tam
martwe bylo. i bylo jej przekazane: jesli tu wsiadziesz,
juz nigdy stad sie nie wyzwolisz.
on bedzie jezdzil bez konca.
do czego nie dotknela bylo martwe.

Jakubie, ja to tak przerazilo, ze az niewyobrazalnie.
wlacznie z tym, ze zycie moglaby sobie odebrac.
jalubie, ja cheynie wsiadlbym do tego pociagu,
zeby poczuc tak skrajne uczucia.

i wiesz co, w tym wypadku caly ten pociag soba bym rozwalil.

i jest to jakubie taka zwyklka, ludzka i boska prawda.

pozdrawiam,
jacek

mowisz mi o jakichs duchach. czy odczules kiedykolwiek
te jakby niewyklute? te co bardziej zywiolom niz jakimkolwiek
istotom sa podobne.
mowic zechcesz o myslach, to czy znasz swiaty,
gdzie wszystko wyraza sie na poziomie uczuc.
nie, nie takich, jakie znasz; i tam logika wlasnie
jest tak samo logiczna, co dla nas niewyobrazalne.
coz mam Ci powiedziec wiecej, Jakubie.