Re: Ankieta. ( wynik i uczestnicy z góry wiadomi).

Data: 2017-06-15 05:07:24
Temat: Re: Ankieta. ( wynik i uczestnicy z góry wiadomi).
Od: j...@o...pl

> PS. Dlatego drzwi muszą być otwarte, bo jeżeli żyjemy w rzeźni, to nie jest
> sprawiedliwe, że nie byłoby drogi wyjścia z rzeźni. Budda pokazał taką drogę
> i żeby ona działała, nie ma wyboru, żeby jej chronić i na niej stać, jawnie lub
> w konspiracji (np. pod islamską okupacją w przebraniu sufizmu, szyizmu czy
> jeszcze czegośtam). To jest psi obowiązek każdego, kto złożył ślubowania
> bodhisattwy, żeby w każdych warunkach stał i tworzył ten Midnight Express.
> Niedopełnienie tego grozi wielkim nieszczęściem dla ludzkości, nazywającym się
> [...]

Swiety nie ma nic wspolnego ze sluzalczoscia:) gdybys choc przez chwile
byl nim, zobaczylbys jakie jest to nierozwazne.
Swiety, jesli juz, to boi sie, ze przyblizajac Boga do sytuacji w swiecie
w ktorym zyje, moze zaczac uwazac, ze jest bardziej swiety niz Bog.
i nawet to nie jest dokladne przyblizenia, bo nie da sie tak wytlumaczyc.
powiedzmy ja zawsze obawial sie bede, ze spieprze cos, bo nie znam
az tak bardzo sytuacji jak On, i nawet niewazne, ze On mi na to pozwoli,
wiec na przyklad Nieba, chocbym mogl, nie bede poprawial,
bo jestem za glupi i za malo wiem.
i jest to oczywiste i jak najbardziej zrozumiale.
bedac w stanie uswieconym wielu na przyklad slow modlitwy nawet nie wymowisz,
zadne tam przebacz nam Boze nie przejdzie ci przez gardlo,
zadne kajanie sie ani zadna skrucha. nic, co nosi jakiekolwiek znamiona,
ze podporzadkowany jestes Bogu.
Bog nawet tego nie chce. bo jest Bogiem. Dobrym.
podanczosluzalczosc Mu po prostu uwlacza, choc oczywiscie
jesli poprzez narzucone instytucjonalnie formuly,
to przyjmuje ja normalnie, bo tak hierarchowie ludzi nauczyli.

Na przyklad, zeby jasniej, nie powiesz:
Baranku Bozy, zmiluj sie nad nami.
ale powiesz:
Baranku Bozy, nies milosc nad nami.

i tak to w przyblizeniu jest.

jacek

tak naprawde, jakubie, to mozesz powiedziec Bogu jedynie: przepraszam.
i tylko te slowo oddaje wszystko, co mozna Bogu calym soba powiedziec.