Ankieta. ( wynik i uczestnicy z góry wiadomi).

51. Data: 2017-06-15 04:45:38

Temat: Re: Ankieta. ( wynik i uczestnicy z góry wiadomi).
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 15 czerwca 2017 04:21:17 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
jakim byl Budda. tylko najlepiej wchodzac w takie rzeczy najpierw miec

> [...]
> zeby poczuc tak skrajne uczucia.
>
> i wiesz co, w tym wypadku caly ten pociag soba bym rozwalil.
>
> i jest to jakubie taka zwyklka, ludzka i boska prawda.
>
> pozdrawiam,
> jacek
>

> mowisz mi o jakichs duchach. czy odczules kiedykolwiek
> te jakby niewyklute? te co bardziej zywiolom niz jakimkolwiek
> istotom sa podobne.
> mowic zechcesz o myslach, to czy znasz swiaty,
> gdzie wszystko wyraza sie na poziomie uczuc.
> nie, nie takich, jakie znasz; i tam logika wlasnie
> jest tak samo logiczna, co dla nas niewyobrazalne.

Tak zwane duchy, dopóki nie są na odpowiednim poziomie zrozumienia by je
podnieść, są tylko utrapieniem. Uczucia muszą zostać uporządkowane, wtedy one
mogą posłużyć jako paliwo wyzwolenia. Chaotyczne uczucia niższe nie pochodzą
od żadnego świętego Ducha tylko są wyrazem cierpień psychicznych, spowodowanych
współzależnym powstawaniem zjawisk nieprawidłowych (w skrócie zła). Nawet
bodhisattwowie, którzy mają oczywistą i nie do pokonania przewagę nad złem,
są narażeni na nieprzyjemność jego ataków dopóki nie opuszczą samsary, chociaż
w ich wypadku jest ta niedogodność tylko powierzchowna, jak mrówka gryząca
niezwykle boleśnie, a jednak niegroźnie stopę, dlatego że w znacznej części
znajdują się już poza strefą ich rażenia - tak wzrośli.

Na pewnym etapie oczywiście bhakti (nabożność) jest niezbędna, ale jest to
stadium nauk wstępnych i prowizorycznych, gdzie poprzez nabożność do w sumie
dosyć dowolnie obranego wzorca ćwiczymy utożsamianie się z tym wzorcem
i odsiewamy większość przeszkód ego. Ale nie możemy utożsamić się z tym wzorcem
tak, żeby stał się nowym ego - druga skrajność. Wtedy po tej prostej wstępnej
tantrze wchodzi etap zwany tantrami najwyższymi, zen, dzogczen, mahamudrą czy
jeszcze inaczej. Wtedy wszystkie wizualizacje bóstw tracą swój dualistyczny
w odniesieniu do reszty sens, roztapiają się w jedności umysłu. Wtedy jest
najważniejszy etap - ćwiczenie umysłu, aby podniósł się do autentycznej
duchowości właśnie z flanki umysłowej. Oczywiście nic nie mam przeciwko zabawie
prowizorką boską jako fazie formującej, ale w miarę formacji powinno być
stopniowe przejście od tych wyobrażeń w stronę pracy ściśle z umysłem nad
umysłem, tak by wydobyć z indywidualnego umysłu (buddhi) tego czy tamtego
ucznia jeden prawdziwy przebudzony Umysł (Buddha).

52. Data: 2017-06-15 05:07:24

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "wieki ciemne", kiedy ludzie podlegają konsekwencjom karmicznym bez ulgi,
> sprawiedliwości bez miłosierdzia. Współczucie dla ludzi znajdujących się w tych
> wiekach każe przedłużać egzystencję naszej drogi nawet wtedy, gdy formalnie
> idei buddyzmu już nie ma, a to przez cały szacunek dla Założyciela i jego linii
> i pamięć o nich. Buddyzm nie jest o relacji do istot supernormalnych tylko
> o tym, jak stać się supernormalną, naprawdę zaświatową wersją człowieka.
> Świętym, jak byś to pewnie nazwał, chociaż to jest słowo zbyt nacechowane
> służalczością, uzależnieniem i zabobonnym lękiem.

Swiety nie ma nic wspolnego ze sluzalczoscia:) gdybys choc przez chwile
byl nim, zobaczylbys jakie jest to nierozwazne.
Swiety, jesli juz, to boi sie, ze przyblizajac Boga do sytuacji w swiecie
w ktorym zyje, moze zaczac uwazac, ze jest bardziej swiety niz Bog.
i nawet to nie jest dokladne przyblizenia, bo nie da sie tak wytlumaczyc.
powiedzmy ja zawsze obawial sie bede, ze spieprze cos, bo nie znam
az tak bardzo sytuacji jak On, i nawet niewazne, ze On mi na to pozwoli,
wiec na przyklad Nieba, chocbym mogl, nie bede poprawial,
bo jestem za glupi i za malo wiem.
i jest to oczywiste i jak najbardziej zrozumiale.
bedac w stanie uswieconym wielu na przyklad slow modlitwy nawet nie wymowisz,
zadne tam przebacz nam Boze nie przejdzie ci przez gardlo,
zadne kajanie sie ani zadna skrucha. nic, co nosi jakiekolwiek znamiona,
ze podporzadkowany jestes Bogu.
Bog nawet tego nie chce. bo jest Bogiem. Dobrym.
podanczosluzalczosc Mu po prostu uwlacza, choc oczywiscie
jesli poprzez narzucone instytucjonalnie formuly,
to przyjmuje ja normalnie, bo tak hierarchowie ludzi nauczyli.

Na przyklad, zeby jasniej, nie powiesz:
Baranku Bozy, zmiluj sie nad nami.
ale powiesz:
Baranku Bozy, nies milosc nad nami.

i tak to w przyblizeniu jest.

jacek

tak naprawde, jakubie, to mozesz powiedziec Bogu jedynie: przepraszam.
i tylko te slowo oddaje wszystko, co mozna Bogu calym soba powiedziec.

53. Data: 2017-06-15 07:32:23

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aiua40" napisał w wiadomości grup
a.pl...

W dniu 2017-06-14 o 19:14, Ghost pisze:

> Użytkownik "Aiua40" napisał w wiadomości grup
pl...

pl...

>zachowujesz się jak dziecko, ale cóż, twoja sprawa :-)

Mowisz, ze w twoim swiecie dorosli na kazde zagwizdanie wariata zagladaja w
kazdy link jaki on im podrzuci, bo może akurat tym kolejnym wariat przemówi
do strachu odbiorcy?

54. Data: 2017-06-15 07:35:09

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

https://youtu.be/FMdyFRTsg0I?t=35

55. Data: 2017-06-15 09:07:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Tu jest piosenka na temat uchodźców i taharrush jamai:
> Arka Satana - Trzy fujary
> https://youtu.be/KbkGUQMZVKM

Więc nie stać Cię na własne odważne i konkretne tak lub nie?
Nie obawiaj się, ankieta zakończona.

56. Data: 2017-06-15 09:09:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

pl...

pl...

> https

"Pohuj"

57. Data: 2017-06-15 09:57:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-14 o 23:49, Ikselka pisze:

> Moi przyjaciele, Polacy, od wielu lat maja w Niemczech filię swojej firmy
> pośrednictwa pracy.

I nie przeszkadzają im bekający i pierdzący przy stołach Niemcy?
Z kim ty się zadajesz?

> Moi przyjaciele całą rodziną ciężko pracują, ich syn osobiście jeździ jako
> kierowca w ich firmie wożac pracowników po całych Niemczech,

I dokładają swoją cegiełkę do potęgi Niemiec. Skoro jest tam tak źle, to
co oni tam robią? Nie są patriotami? Wolą płacić podatki Niemcom i wolą
Niemcom pracowników dostarczać? Niemcom, którzy chcą zmuszać Polaków do
przyjmowania uchodźców? I ty się z takimi wrogami Polski przyjaźnisz?

> pracował
> ciężko od dziecinstwa, studia kończył ucząc się w cięzarôwce, teraz
> zapieprza jeszcze bardziej, bo ma żonę i dziecko. Nie ma żadnego folgowania
> zachciankom, praca i praca. Chłopak czasem jest kilka dób z rzędu w drodze.
> Po czym wraca do firmy i widzi tych leni znowu rozp...ch darmowe jedzenie
> po całej ulicy i żądających wciąż czegoś.
> Jak można spokojnie znosić to bydło? Trzeba chyba być Niemcem. Któremu
> Merkel każe gębę w kubeł.

Albo Polakiem patriotą, który z niewiadomych powodów pracuje w
Niemczech. Niemcy go pewnie trzymają na łańcuchu zmuszając do znoszenia
i patrzenia na to bydło.

> Chłopak opowiada o tych scenach z tdzęsącymj się ze złości i żalu rękami.

Serio? I nie wraca do mlekiem i miodem płynącej Polski? Do Polski
chronionej przed uchodźcami przez ukochany rząd pislamski?

> Pyta ojca, dlaczego my tak ciężko pracujemy - a ta swołocz przejada nasze
> podatki.

To niech nie płaci na swołocz. Jak wróci do Polski, to jego podatki
będzie przejadał Rydzyk. Od razu mu się ręce przestaną trząść.

Ale ty masz śmietnik w głowie :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

58. Data: 2017-06-15 10:30:20

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ty masz śmietnik w głowie :)
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Czy jest w ogole sens dyskutowac z takimi ludzmi? Tacy nienawistnicy
tylko czekaja az sie tobie, twoim idolom i znajomym nie powiedzie,
ciesza sie jak zdarzy sie jakas katastrofa, a w niej pojawi sie jakies
obce imie. A jak bedzie cisza w eterze, to wymysla i znajda jakas
historie (internet i youtube sa pelne najglupszych rzeczy), zeby
poprawic sobie samopoczucie. W przeciwnym wypadku zolc zalewa, kwas
zoladkowy sie zbiera i przezera zoladek i jelita. Przykra sprawa!
Trafilem przypadkowo na strone ponoc niemieckich Polonusow, ktora w
rzeczywistosci jest dzieckiem niezalezna.pl, gp itp. A tam zamiast
informacji, wiadomosci, kronika policyjna - co strasznego sie zdarzylo,
gdzie jakis uchodzca co pokazal lub uszkodzil, wszedzie czyhaja
niebezpieczenstwa, wiec najlepiej siedziec w domu.
Nienawistnik nie moze zyc bez nieszczesc i wyznawcow, ktorym udzielily
sie jego leki i nienawisc. Znikna wyznawcy, to zwiednie jak kwiat,
ktorego zapomnielismy podlewac.

Btw. nie mam czasu i ochoty szukac, ale pewnie juz Menschenhasser
znalezli "winnych" pozaru w Londynie, strzelanin w Virginii, San
Francisco, topielca kolo Bamberga, bandyty z Berlina (zepchnal kogos ze
schodow) itd.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

59. Data: 2017-06-15 10:38:08

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 15 czerwca 2017 09:57:50 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
>
> To niech nie płaci na swołocz. Jak wróci do Polski, to jego podatki
> będzie przejadał Rydzyk. Od razu mu się ręce przestaną trząść.

to ty Piotrze masz w glowie smietnik. po ką cholere gadasz tak
o zwyklych ludziach. czlowiek cos wyznal, a ty go do szamba
od razu.

Piotrze, imie do czegos zobowiazuje. nie mowie, ze koniecznie.
ale postaraj sie byc w ocenie sytuacji choc troche sprawiedliwy.

pozdrawiam,
jacek

60. Data: 2017-06-15 10:43:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-15 o 10:30, silvio balconetti pisze:

> Czy jest w ogole sens dyskutowac z takimi ludzmi?

Z nimi nie ma miejsca na dyskusję. Co nie znaczy, że nie należy reagować.

http://www.natgeotv.com/pl/programy/natgeo/geniusz

Pozdrawiam
Piotr

Merkel olana.