Re: Anonimowy obywatel zrobił psikusa

Data: 2020-07-18 23:00:59
Temat: Re: Anonimowy obywatel zrobił psikusa
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>

Am 17.07.20 um 22:48 schrieb gazebo:
> [...]
dy-Halloween-Pochyla-sie-nad-tym-poslowie.html

> pieklo to robia ci ludzie, skadinad piekla nie ma, za to sa koledy,
> diably nachodza ludzi

Kolednikow chyba nie zakaza, ale moga zakazac babom chodzi w spodniach
(jako dziecko slyszalem, ze ksiadz wyrzucal takie "nowoczesne" z
kosciola), zlikwiduja rozwody (Kurski ponoc dostal koscielny, a
M.Kaczynska miala juz pare) i moze do CV bedzie trzeba dolaczyc metryke
chrztu lub zaswiadczenie od proboszcza.

Ale to (na razie?) science fiction. Mysle, ze to takie zagranie z cyklu,
co mi zrobisz, jak mnie zlapiesz. Mozemy zadekretowac kazdy idiotyzm i
nic na to nie poradzicie. Ludzie beda mieli tematy do dyskusji, poslowie
beda mieli zajecie i nie zauwaza jakichs innych zmian, ktore Duda noca
podpisze, zagranica bedzie sie pukac w czolo, az w koncu dobry prezes
zatrabi do odwrotu, sprawa ucichnie, koza zostanie wyprowadzona i ludzie
uciesza sie, ze dobry pan uspokoil hunwejbinow.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".