Anonimowy obywatel zrobił psikusa

11. Data: 2020-07-19 00:22:43

Temat: Re: Anonimowy obywatel zrobił psikusa
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/07/2020 o 22:00, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
dy-Halloween-Pochyla-sie-nad-tym-poslowie.html

> [...]
> chrztu lub zaswiadczenie od proboszcza.
>
> Ale to (na razie?) science fiction. Mysle, ze to takie zagranie z cyklu,
> co mi zrobisz, jak mnie zlapiesz. Mozemy zadekretowac kazdy idiotyzm i
> nic na to nie poradzicie. Ludzie beda mieli tematy do dyskusji, poslowie
> beda mieli zajecie i nie zauwaza jakichs innych zmian, ktore Duda noca
> podpisze, zagranica bedzie sie pukac w czolo, az w koncu dobry prezes
> zatrabi do odwrotu, sprawa ucichnie, koza zostanie wyprowadzona i ludzie
> uciesza sie, ze dobry pan uspokoil hunwejbinow.

akurat Duda moze teraz sprobowac byc soba, kiedys byl, wszystko sie okazd

--
gazebo

12. Data: 2020-07-19 02:29:13

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-18 23:00, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
> kosciola), zlikwiduja rozwody (Kurski ponoc dostal koscielny, a
> M.Kaczynska miala juz pare) i moze do CV bedzie trzeba dolaczyc metryke

//ale ciem ten wonsz po jajcach gryzie, zes nie zostal proboszczem...

13. Data: 2020-07-19 02:31:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-19 00:22, gazebo wrote:

dy-Halloween-Pochyla-sie-nad-tym-poslowie.html

> akurat Duda moze teraz sprobowac byc soba, kiedys byl, wszystko sie okazd

ta... jeszcze siem zastanow...!

//nawet Trump nie moze dzialac bez porozumnienia i wsparcia zaplecza,
ktore go wysforowalo na prezydenta...

14. Data: 2020-07-21 13:27:51

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> akurat Duda moze teraz sprobowac byc soba, kiedys byl, wszystko sie okazd

O roznych rzeczach slyszalem i czytalem ze swiata polityki, papiestwa
jak to szare myszki, spokojni i przyjazni faceci stawali sie tyranami
albo prawdziwymi mezami stanu, papiezami tysiaclecia. Co do pana Dudy
nie mam zadnych zludzen. Nawet z podpisywaniem chyba nie przyspieszy?
:-) Moze najwyzej zacznie zabezpieczac sie na przyszlosc (jakis
dozywotni immunitet, palacyk, dochody?).
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
-------------------------------
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

15. Data: 2020-07-21 21:41:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-21 13:27, silvio balconetti wrote:

> [...]
> :-) Moze najwyzej zacznie zabezpieczac sie na przyszlosc (jakis
> dozywotni immunitet, palacyk, dochody?).

//i tom pozyzszom analize opierasz na...?

16. Data: 2020-07-22 01:19:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 lipca 2020 13:27:54 UTC+2 użytkownik silvio balconetti napisał:

> :-) Moze najwyzej zacznie zabezpieczac sie na przyszlosc (jakis
> dozywotni immunitet, palacyk, dochody?).

Pałacyk i latarenka ;)

siny niebieski padl
siny
Gadaja w jezykach i pija zubrowke