Antena :(

1. Data: 2002-01-07 07:20:59

Temat: Antena :(
Od: "Piotr Piechal" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ ostatnio grupa odpowiedziała mi na istotne pytanie, stwierdziłem
że wrócę tu i spytam was ponownie .
Problem dotyczy odbioru TV stacji naziemnych przez zwykłą szerokopasmową
antenę. Miejsce = Piaseczno :(
Pomimo wielu operacji związanych z anteną wciąż nie mogę się uporać z
obrazem - ma poprostu spore odbicia :(
Zmieniałem płytki przedwzmacniacza ( obecnie +25db ) i nic ( pomijam również
stałe wędrowki z anteną po balkonie .....)
Naprzeciwko anteny nie znajdują się żadne bloki ( są dwa ,ale obok )
Czy ktoś wie jak się z tym uporać .
Odpada stawianie anteny na dachu !
Pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2002-01-07 10:58:46

Temat: Re: Antena :(
Od: "apc_edi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze to glupie, ale probowales na tzw. "antenie pokojowej" ... ?

1. Data: 2002-01-07 11:40:50

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
również
> stałe wędrowki z anteną po balkonie .....)

Moze sprobuj w druga strone? Jesli obraz jest dobrej jakosci a mecza cie
tylko odbicia, moze pomogloby stlumienie toru? Tak zeby wzmacniany byl
jedynie sygnal uzyteczny, a nie wszystkie szumy i smieci?

J.

1. Data: 2002-01-07 11:42:05

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jedna uwaga: a co jest dalej, miedzy antena i TV? Moze masz jakies
rozdzielacze, jakies dziwne instalacje, moze owe odbicia powstaja juz poza
antena?

J.

1. Data: 2002-01-08 06:45:21

Od: "Piotr Piechal" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam żadnych dodatkowych instalacji - tylko antena i jeden telewizor (
nowoczesny ).
Odwracania anteny a tym bardziej pokojowa nic nie daje .
Można "złapać " niezły obraz , ale wszystkie obrazy ( stacje ) dobrze
odbierające w tym samym położeniu to juz marzenie :(
Jakieś inne rady ???

1. Data: 2002-01-08 09:57:44

Od: Mariusz Wołek <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stałe wędrowki z anteną po balkonie .....)
> Naprzeciwko anteny nie znajdują się żadne bloki ( są dwa ,ale obok )

Zwykla szerokopasmowa jest rowniez "szerokokoerunkowa". Mysle ze trzeba by
zainwestowac w anteny kierunkowe+zwrotnica.

Zaslav

1. Data: 2002-01-09 06:28:43

Od: "Piotr Piechal" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś bliżej ????
Typ , model - więcej szczegółów ?

1. Data: 2002-01-09 09:21:41

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "apc_edi" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:a1bv
1q$871$...@n...onet.pl...
> Moze to glupie, ale probowales na tzw. "antenie pokojowej" ... ?

Będzie jeszcze gorzej.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2002-01-09 09:22:42

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Piechal" <p...@d...pl> napisał w wiadomości news:
a1bi9h$a4n$...@n...tpi.pl...
> [...]
> antenę. Miejsce = Piaseczno :(
> Pomimo wielu operacji związanych z anteną wciąż nie mogę się uporać z

Zajrzyj na naszą witrynę do PORADNIKA.
Znajdziesz tam troche informacji na temat instalacji antenowych.

Pozdrowienia

1. Data: 2002-01-09 09:23:59

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Piechal" <p...@d...pl> napisał w wiadomości news:
a1e4i2$6vi$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Można "złapać " niezły obraz , ale wszystkie obrazy ( stacje ) dobrze
> odbierające w tym samym położeniu to juz marzenie :(

Tylko dobre anteny kierunkowe.

Pozdrowienia

--
[...]

Problem z odkreceniem bębna pralki deawoo ?!
Profesjonalne SOLARIUM - PHILIPS
Re: Zmywarka do zabudowy
Re: Fronty szafek - co polecacie
Krzesla barowe - gdzie?