Nadmierne pocenie

11. Data: 2006-09-06 12:01:44

Temat: Antipespirant
Od: a...@w...net (- -) szukaj wiadomości tego autora

Antipespirant - czy to jest polski wyraz?

Lil

12. Data: 2006-09-06 16:27:18

Temat: Re: Antipespirant
Od: Pink <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-09-06, o godzinie 14:01:44, użytkownik *- -* napisał(a) w
wiadomości: <news:23523-44FEB8A8-123@storefull-3237.bay.webtv.ne
t>

> Antipespirant - czy to jest polski wyraz?

Jest to wyraz polskawy.

Pink

13. Data: 2006-09-07 02:14:01

Od: "Andrzej" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Antipespirant - czy to jest polski wyraz?
>
> Lil

Nie.
Nie spotkałem się z czymś takim
W Polsce chyba się używa antyperspirant lub tak jak w angielskim
antiperspirant, w amerykańskim chyba częściej dzielimy na
Anti-Perspirant. Niekiedy spotkać się można (ale chyba przez pomyłkę ) z
antypespirant przez "y" nie przez "i" (tak sądzę bo niekiedy w tym samym
artykule czy stronie www są dwie pisownie).
W tym wątku nikt nie użył słowa anipespirant ani nigdy nie słyszałem
takiego słowa. Piszę z pamięci bo nie wiem jak teraz producenci piszą na
takich dezodorantach w Polsce ale chyba się nic nie zmieniło.
Pozdrowienia A.

Tlumaczenie
Jak leczyć zespół WERNERA ?
Zemsta Faraona
Złe samopoczucie -> do jakiego lekarza ? _ długie ...
Pytanie o Implanty