Antykoncepcja

1. Data: 2005-01-13 23:44:50

Temat: Antykoncepcja
Od: "Artigiana" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam prośbę do Pań.
Otóż zastanawiam się nad odstawieniem tabletek antykoncepcyjnych
przynajmniej na kilka miesięcy ponieważ źle na mnie wpływaja ( fatalne
samopoczucie i bardzo zagęśzczają krew - każde tabletki ), na razie jednak
nie planujemy dzidziusia a nie możemy używac prezerwatyw bo jestem dość
silnie uczulona na lateks.
Chciałam zaczerpnąć informacji czy np. globulki lub pianki mozna kupic w
aptece bez recepty i za ile?
Czy któraś z szanownych Pań mogłby polecic coś co sama stosowała i było w
miarę skuteczne? Oczywiście wiem że nic nie bedzie tak skuteczne jak
tabletki lub całkowita abstynencja :)

------
MartaS

2. Data: 2005-01-14 07:14:20

Temat: Re: Antykoncepcja
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż zastanawiam się nad odstawieniem tabletek antykoncepcyjnych

popieram

a nie możemy używac prezerwatyw bo jestem dość
> silnie uczulona na lateks.

no to ból
> Chciałam zaczerpnąć informacji czy np. globulki lub pianki mozna kupic w
> aptece bez recepty i za ile?

wszytksie globulki s abez recepty patentex oval ,za ile nie wiem
,sprawdz w google.
jednak osobiscie nigdy nie zdecydowałąbym sie na stosowanie globulek non
stop ,(zrobiłam to raz i nigdy wiecej )
globulki takze powoduja uczulenia.
powodzenia
p.

3. Data: 2005-01-14 08:10:50

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artigiana" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy któraś z szanownych Pań mogłby polecic coś co sama stosowała i było w
> miarę skuteczne?

NPR czyli Naturalne Planowanie Rodziny.
Ja stosuję metodę objawowo-termiczną z elementami metody podwójnego
wskaźnika od jakiś 10 lat. Skuteczność około 97% (w zależności od wybranej
metody). Wadą NPR jest zachowywanie okresowej wstrzemięźliwości.

Pozdrawiam
Jola

4. Data: 2005-01-14 11:29:05

Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wskaźnika od jakiś 10 lat. Skuteczność około 97% (w zależności od wybranej
> metody). Wadą NPR jest zachowywanie okresowej wstrzemięźliwości.

No ale ona nie planuje dzidziusia, tylko wrecz przeciwnie.
--
Olleo

5. Data: 2005-01-14 11:41:02

Od: "Profil1" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ,sprawdz w google.
> jednak osobiscie nigdy nie zdecydowałąbym sie na stosowanie globulek non
*** Patentex Oval jest dobrą globulką dopochwową (i nie drogą)
Rzadko daje uczulenia. Zakłada się na 10 min przed stosunkiem. Jednak jak
każdy środek plemnikobójczy jest średnio pewny.
Nie należy kochać się ponownie tej samej nocy. Odradzam jego stosownie w
dniach płodnych,
Henryk

6. Data: 2005-01-14 13:08:50

Od: klawy <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Jan 2005 00:44:50 +0100, Artigiana napisał(a):

looknij na
http://www.amwaw.edu.pl/antykoncepcja/

--
www.thunderbird.pl
klawyMAŁPAhot.pl

7. Data: 2005-01-14 15:01:25

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> looknij na
> http://www.amwaw.edu.pl/antykoncepcja/

kto stosuje kapturki wielokrotnego uzycia?
co to za starodawna stronka
p.

8. Data: 2005-01-14 16:11:24

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olleo" <o...@c...tlen.pl> napisał w wiadomości
> No ale ona nie planuje dzidziusia, tylko wrecz przeciwnie.

NPR działa w obie strony :)

Pozdrawiam
Jola

9. Data: 2005-01-14 17:02:43

Od: Cathleen <k...@g...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 14 Jan 2005 09:10:50 +0100 Mermaind napisał(a):

> Użytkownik "Artigiana" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> NPR czyli Naturalne Planowanie Rodziny.

Jeżeli ma nieregularne cykle to NPR będzie wiązało się z bardzo długim
okresem wstrzemięźliwości, poza tym wymaga dłuższej obserwacji swojego
ciała, zanim się zacznie stosować jako metodę antykoncepcyjną.

--
Cathleen
GG: 1832817 || ICQ: 345347435 || AQQ: 124895

10. Data: 2005-01-14 17:18:17

Od: "Profil1" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wskaźnika od jakiś 10 lat. Skuteczność około 97% (w zależności od wybranej
> metody). Wadą NPR jest zachowywanie okresowej wstrzemięźliwości.

*** skuteczność w/w metody jest znikoma okoł0 50%
To jest właśnie "papieska ruletka"
97 % skuteczności mają tabletki hormonalne.
pozdrawim
Henryk

Mała macica...
Jakie są skutki uboczne zabiegu o nazwie Zimer i laserów
Estril i estron
Kiła - jakie badania zrobić aby mieć pewność ?
gruźlica??