Antysemita to Antypolak.

11. Data: 2012-05-04 21:54:15

Temat: Re: Antysemita to Antypolak.
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-04 23:42, Chiron pisze:

> Jeśli zarzucasz mi fałsz- to_proszę_o_konkretny_przykład. Flyer podał
> przykład Łemków- górali ukraińskich, których w ramach "akcji Wisła"
> Polacy wysiedlili na poniemieckie ziemie. Zrobili to, żeby zatrzymać
> falę okrutnych zbrodni, których dokonywali Ukraińcy. Nie wszyscy
> oczywiście byli zbrodniarzami- zapewne był to jakiś mały procent.
> Wyrwanie ich wszystkich z ich własnego terytorium oczywiście nie było
> miłe ani pewno sprawiedliwe. Sankcjonowało zbiorową odpowiedzialność.
> Jednak natychmiast położyło kres mordom w Bieszczadach.

Nic dziwnego skoro jednocześnie zlikwidowano w walkach zbrojnych prawie
75% stanu osobowego UPA i OUN, a za wysiedlonymi Łemkami i innymi
podążyli Polacy, którzy nie wiedzieli co ze sobą zrobić...

Nie miał kto i nie miał kogo mordować

Stalker

12. Data: 2012-05-04 22:01:58

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 75% stanu osobowego UPA i OUN, a za wysiedlonymi Łemkami i innymi podążyli
> Polacy, którzy nie wiedzieli co ze sobą zrobić...

Poproszę o inną propozycję na tamte lata. Jesteś dyktatorem, masz władzę.
Świerczewski swoimi działaniami rozdmuchuje konflikt. Teraz Ty, Stalkerze-
wkraczasz do akcji. Masz zadanie: zatrzymać przelew krwi na tych ziemiach.
Co robisz?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

13. Data: 2012-05-04 22:16:17

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> In article <jo1gpi$h7u$1@node2.news.atman.pl>,
> i...@g...com says...

> Nie, nie jesteśmy gorsi - jesteśmy identyczni. Gdyby u nas
> pojawił się Hitler, to zachowywalibyśmysię identycznie jak
> Niemcy - patrz np. Jedwabne czy getta.
Słucham??!!! Jedwabne- gdzie na początku śledztwa nagle je urwano i
przyklepano naszą winę bez dowodów, procesu, czegokolwiek racjonalnego-
wystrczyły same- BEZPODSTAWNE w większości bajania żydowskiego makabrycznego
bajkopisarza Grossa/

> Edukacja skończyła się na II wojnie światowej? ;> A zapomniało
> się, jak Piłsudski zrobił w ch... Petlurę, jak prześladowano
> Ukrainców w II RP? To była konsekwencja - "kto sieje wiatr, ten
> zbiera burzę".
Zrobił w ch..a? Jaką Ty masz edukację? Zawarł sojusz z człowiekiem, który-
jak się okazało, nie ma żadnego autorytetu na Ukrainie. Nie było szans
kontynuacji. Jakkolwiek- na czym polegały prześladowania Ukraińców w 2 RP?
Można je jakoś porównać- no nie wiem- porównujesz z Niemcami- więc może z
Ustawami Norymberskimi?

> Ładnie powiedziałeś - "band". Też się zgodzę - to byli bandyci z którymi
> nie mieli nic
> wspólnego Łemkowie. Dlaczego ich w takim razie przesiedlono? Bo ze strachu
> dawali
> bandytom jedzenie i nocleg.
To fakt. Tylko że- DAWALI. A także- często siłą- dawali synów do lasu. Bez
tego jedzenia, w ogóle wsparcia wśród ludności cywilnej- bandy z lasu
musiały zginąć- nawet gdyby miały wymrzeć samoistnie. No ok- była to
odpowiedzialność zbiorowa. I porównywalna np z losem Włochów w Kanadzie
podczas 2 Wojny. Tylko- jak to się ma do działań Nimców?

> barachło wraz z
>
> Na Twoim miejscu już bym pisał pismo do Watykanu, że powinni
> Ciebie ogłosić błogosławionym, bo Jesteś Polakiem.
Nigdy_nie_będziesz_na_moim_miejscu. Nie możesz więc wiedzieć, co bym zrobił.

>W sumie nic
> wielkiego w życiu nie zrobiłeś, ale pokrewni Tobie genetycznie
> ulitowali się nad biednymi Niemcami - trochę wysłali do obozów
> pracy, trochę zgwałcili, a trochę wysłali z jedną walizką
> pociągiem towarowym w daleką podróż, byle im się pod nogami nie
> kręcili. ;>
Do mnie genetycznie? No nie bardzo

http://pl.wikipedia.org/wiki/Salomon_Morel

> Ciężko znaleźć, w każdym razie nie czerpię głupoty z tej samej
> krynicy co Ty. ;>

KONKRET proszę. Pokażę Ci: Twój brudny paluch.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

14. Data: 2012-05-04 22:39:25

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jo1kfg$l22$1@node2.news.atman.pl>,
i...@g...com says...

> [...]
> wystrczyły same- BEZPODSTAWNE w większości bajania żydowskiego makabrycznego

Se pogadaj. W kontekście dyskusji nie zauważyłem żeby Polacy
zjedwabnego nagle zaczęli protestować przeciw mordowaniu Żydów.
Przecież o to chodzi w tej dyskusji - "Niemcy byli źli, bo nic
nie robili". Nieprawdaż? ;>

> Zrobił w ch..a? Jaką Ty masz edukację? Zawarł sojusz z człowiekiem, który-
> jak się okazało, nie ma żadnego autorytetu na Ukrainie. Nie było szans
> kontynuacji.

Oczywiście, że zrobił go w cztery litery. Gdyby nie miał
autorytetu, to skąd miałby armię [btw. pokazaną nawet na
badziewiastym "Bitwa warszawska 1920"]?

> Jakkolwiek- na czym polegały prześladowania Ukraińców w 2 RP?

Czytałem w dodatku do Rzeczypospolitej, teraz nie chce mi się szukać -
najłagodniejsze
[ z tego co pamiętam] represje polegały na likwidacji szkolnictwa ukraińskiwego i
miejsc
obrządków religijnych. Schemat by się udał, gdyby II RP poistniała sobie 100 lat, a
tak, po
20 latach d...pa.

> Można je jakoś porównać- no nie wiem- porównujesz z Niemcami- więc może z
> Ustawami Norymberskimi?

Ustawy Norymberskie .... ;> Do 1942 czy 1943 w Niemczech nadal
żyli Żydzi. Nie strasz nimi, bo nie były barszo straszne,
bardziej strasze było "ostateczne rozwiązanie".

> [...]
> odpowiedzialność zbiorowa. I porównywalna np z losem Włochów w Kanadzie
> podczas 2 Wojny. Tylko- jak to się ma do działań Nimców?

Jakbym przystawił Tobie nóż do gardła, to też byś wszystko dał.
W sumie nawet nie musiałbym Tobie przystawiać noża - martwy
byłbyś bardziej skory do dawania. ;> To nie piękna sielska
rzeczywistość III RP.

PF

15. Data: 2012-05-05 07:53:53

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
> wkraczasz do akcji. Masz zadanie: zatrzymać przelew krwi na tych ziemiach.

To jest bardzo ciekawe pytanie w kontekście np. naszych dyskusji na
temat Żydów i Palestyńczyków :-)

Problemem jest to, że IMO "zatrzymać przelew krwi" to nie był główny
cel całej tej akcji.
Gdyby tak było, to głównym zadaniem byłoby wybicie UPA do nogi, a nie
"rozwiezienie" po kraju wszystkich z tamtych rejonów. Ja bym
powiedzieć, że to "zatrzymane przelewu krwi" wyszło trochę przy
okazji, co nie oznacza, że nie było ważne propagandowo.

Ale ja się z tobą zgadzam: zastosowano klasyczny,sprawdzony sposób na
czystkę etniczną, przeprowadzono go bardzo skutecznie i rozwiązano
problem palest... tfu ukraiński raz na zawsze.

Prawdopodobnie dzięki Stalinowi i Świerczewskiemu ani ja ani twoi
synowie nie musimy w tej chwili stać na posterunkach na murze dookoła
Bieszczad, albo rozjeżdżać czołgami tamtejszych ukraińskich wiosek.

Stalker

16. Data: 2012-05-05 08:26:44

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Maj, 09:53, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> [...]
> synowie nie musimy w tej chwili stać na posterunkach na murze dookoła
> Bieszczad, albo rozjeżdżać czołgami tamtejszych ukraińskich wiosek.

No a ty masz czyste ręce i z pozycji moralnego autorytetu możesz
pisać, że MY* musieliśmy, a ONI np. Żydzi to zbrodniarze.

Stalker, że do mojego głównego wyznacznika nacjonalizmu powrócę...

* Zresztą jacy MY? Stalin i komuniści Świerczewskiego...

17. Data: 2012-05-05 09:07:18

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
> [...]
> Co robisz?

To jest bardzo ciekawe pytanie w kontekście np. naszych dyskusji na
==================
Cały czas się boję polewać Ci...:-)

[...]
Znasz się na historii, strategii wojskowej- tak myślę. A tak nie myśli ktoś,
kto chce zlikwidować partyzantkę. Człowiek, dowódca, który ma doświadczenie
wojskowe i jeszcze zna historię wie, że zniszczyć partyzantkę można wtedy,
jeśli zlikwiduje się jej zaplecze. Partyzanci raz siedzą w lesie, raz w
domu- własnym. Coś muszą jeść. Muszą też czuć poparcie- mieć dla kogo
walczyć. Sytuacja UPA na tych terenach była taka, że oni właściwie czekali
na jakieś zakończenie. Poddać się nie chcieli. Chyba jasne. Zginąć- tak
wybici do nogi- też trochę głupio, no ale żeby to zrobić (jak proponujesz)-
trzeba by wielu lat. Działań wywiadowczych. Morderczych walk. Wyrządzania
krzywdy cywilom (nieuniknione: np podejrzany o pomoc udzielanom UPA- pod
ścianę. I ginie rodzina, która pomaga, bo zaangażowana po ich stronie, ale
ginie i rodzina, która pomagała z musu- ale chcieli zakończenia działań).
Takie numery urządzał pijaczyna Świerczewski: mordował, torturował, de facto
wzmacniał partyzantkę. Gdy go "odsunięto" (ponoć na inne rozwiązanie
"odsunięcia" nie zgadzała się Moskwa- bohater z Hiszpanii)- jego następca
rozpoczął typową, policyjną akcję na tych terenach. Przede wszystkim:
zlikwidować zaplecze.
Tak, masz rację; sprawa ma też drugie, trzecie etc dno. Nie ograniczono się
tylko do deportacji- chociaż to właśnie przeprowadzenie ich spowodowało
błyskawiczne ustanie walk (pojedyńczy banderowcy pozostali jeszcze nawet do
lat 60- ale raczej się tylko ukrywali). Deportowano często całe wioski- wraz
z Polakami- na wszelki wypadek. Po drugiej stronie granicy rozpoczęto
podobną akcję- co świadczy o tym, kto faktycznie kierował akcją "Wisła". Co
może CIę zaciekawi- wielu Ukraińców chroniło Polaków w Bieszczadach przed
banderowcami, i wielu Polaków na poniemieckich ziemiach
dawało schronienie Ukraińcom- przed Urzędem Bezpieczeństwa Publicznego.

[...]
Nie ma porównania: wywieziono wszystkich. Żydzi deportowali tylko
Palestyńczyków.

[...]
Dzięki (a raczej "dzięki") generałowi Kiszczakowi. Wpadł on na "genialny"
pomysł zagospodarowania tych terenów- zrobić PGRy. No ale żeby to zrobić-
należało zrównać z ziemią istniejące tam puste wioski- co też na jego rozkaz
uczyniono pod osłoną stanu wojennego. I ten bandyta dożywa sobie spokojnej
starości.
Jeśli chodzi o Świerczewskiego- to daj spokój, ale chyba znasz tylko legendę
o nim- zupełnie nieprawdziwą (skoro tak napisałeś).

serdecznie pozdrawiam

Chiron

18. Data: 2012-05-05 09:18:55

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

Stalker, że do mojego głównego wyznacznika nacjonalizmu powrócę...

* Zresztą jacy MY? Stalin i komuniści Świerczewskiego...

Nie ma porównania.
1. decyzje i plan wykonania (przede wszystkim- "odsunięcie" Świerczewskiego,
dzięki któremu też ta wojna trwała) zapadły w Moskwie- Izrael jest suwerenny
2. Palestyńczycy zostali najechani przez Żydów i podbici. Rezolucjami ONZ
Izrael podcierał i podciera sobie sempiternę. Zabrali im państwo- i już.
Świat się tylko bezsilnie przygląda. My_byliśmy_u_siebie.
3. dysproporcja sił, akcji Palestyńczyków (nie wyrządzające krzywd rura-
bomby o działaniu raczej tylko propagandowym), zrównywanie całych kwartałów
miast palestyńskich przez buldożery i strzelanie nawet do dzieci
palestyńskich nie porównuje się z niczym, co mogli robić Polacy na terenie
Bieszczadów.
4. oczekiwania zrobienia w Bieszczadach pokoju za wszelką cenę- nie tylko
przez sowietów, ale także przez aliantów- to raz. Oczekiwania opinii
międzynarodowej do zaprowadzenia pokoju w Palestynie metodami wyłącznie
pokojowymi- poprzez negocjacje- to zupełnie co innego, tak?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

19. Data: 2012-05-05 09:22:28

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-05 11:07, Chiron pisze:

> [...]
> doświadczenie wojskowe i jeszcze zna historię wie, że zniszczyć
> partyzantkę można wtedy, jeśli zlikwiduje się jej zaplecze.

Się chyba nie zrozumieliśmy. Partyzantkę likwiduje się dokładnie tak jak
to opisałeś, zgadza się. Jednak w tym przypadku chodziło o coś więcej -
a likwidacja partyzantki była do tego bardzo wygodnym pretekstem i
usprawiedliwieniem całej akcji...

I jak widzę nadal jest.

> [...]
> ==================
> Nie ma porównania: wywieziono wszystkich. Żydzi deportowali tylko

No tak, to absolutnie i zasadniczo zmienia postać rzeczy...
(na wszelki wypadek: to powyżej to sarkazm był)

> [...]
> Jeśli chodzi o Świerczewskiego- to daj spokój, ale chyba znasz tylko
> legendę o nim- zupełnie nieprawdziwą (skoro tak napisałeś).

To była Chiron przenośnia. Nie ma znaczenia czy twarzą akcji był
wiecznie nabzdryngolony Świerczewski, czy kto inny...

Wstaw sobie dowolnego innego dowódcę w miejsce Świerczewskiego i sens
mojej wypowiedzi będzie dokładnie taki sam.

Stalker

20. Data: 2012-05-05 09:32:43

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-05 11:18, Chiron pisze:
> [...]
> 1. decyzje i plan wykonania (przede wszystkim- "odsunięcie"
> Świerczewskiego, dzięki któremu też ta wojna trwała) zapadły w Moskwie-

Idealna sytuacja, nie ma to jak móc się kimś zasłonić

> 2. Palestyńczycy zostali najechani przez Żydów i podbici. Rezolucjami
> ONZ Izrael podcierał i podciera sobie sempiternę. Zabrali im państwo- i
> już. Świat się tylko bezsilnie przygląda. My_byliśmy_u_siebie.

O masz, a ja byłem przekonany, że Łemkowie, Ukraińcy, etc. też byli u
> [...]

> kwartałów miast palestyńskich przez buldożery i strzelanie nawet do
> dzieci palestyńskich nie porównuje się z niczym, co mogli robić Polacy

To już taka trochę kpina z faktów jest...

> [...]
> opinii międzynarodowej do zaprowadzenia pokoju w Palestynie metodami
> wyłącznie pokojowymi- poprzez negocjacje- to zupełnie co innego, tak?

Ależ oczywiście, że DLA CIEBIE nie ma porównania. Ja o tym piszę bez
przerwy :-)

No i nie ma porównania, bo porównujesz dwie sytuacje w dwóch różnych
momentach czasowych. To co się dzieje TERAZ w Palestynie to jest to co
mogłoby się dziać w Bieszczadach też TERAZ, gdyby nam się nie udała
WTEDY akcja Wisła. Nam (przepraszam ZSRR i Stalinowi...) udało się
wyczyścić teren na tyle skutecznie (było gdzie tak porozrzucać ludzi,
żeby nigdzie nie stanowili zwartej grupy), że nie pojawiły się problemy,
które mają teraz Żydzi.

Stalker, MY - dobrzy, ONI - źli i wszystko jasne i proste się staje...

Antysemita to Antypolak.
Celibat
Postmodernizm
Polska zezwierzęcona