Aparat zębowy

1. Data: 2000-02-22 19:55:59

Temat: Aparat zębowy
Od: "Fisher" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w wieku 18 lat można założyć jeszcze aparat zębowy?
Ile trwa takie prostowanie zębów?
Słyszałem także o aparatach porcelanowych albo coś podobnego. Chodzi o to że
one są w kolorze zębów. Ile coś takiego kosztuje?

2. Data: 2000-02-22 21:14:34

Temat: Re: Aparat zębowy
Od: "Adam" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

myslisz chyba o aparacie stałym, który mozna nosic w dowolnym wieku (o ile
jeszcze jest co prostować). "porcelanowe aparaty" - to są łuki i zamki
(części składowe aparatu) powlekane tworzywem w kolorze zębów - czasami
tworzywo to może ulec uszkodzeniu (róznica naprężeń metalu i tworzywa).
kosztują podobnie jak ap. stałe wykonane tylko z metalu, w zależności od
miasta i rejonu polski - ok. 1000 i wiecej, najlepiej zadzwoń albo przejdz
sie do najblizszego ortodonty i zapytaj - to nic nie kosztuje

3. Data: 2000-02-22 23:02:56

Od: "Ola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Fisher" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
że
> one są w kolorze zębów. Ile coś takiego kosztuje?

Znam dziewczyne ktora jest juz po 30-tce i zalozyla taki aparat i bedzie go
miec przez dwa lata. Ma bardzo do przodu wysuniete zeby i powiedzieli jej ze
po dwoch latach bedzie ok. Nie wiem ile to w Polsce kosztuje, ale ona
zaplacila 2100$ can.

Pzdr.
Ola

4. Data: 2000-02-23 11:13:37

Od: Kasia <k...@y...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w wieku 18 lat można założyć jeszcze aparat zębowy?
> Ile trwa takie prostowanie zębów?
> Słyszałem także o aparatach porcelanowych albo coś podobnego. Chodzi o to że
> one są w kolorze zębów. Ile coś takiego kosztuje?
W wieku 18 lat mozna zalozyc jeszcze aparat, wiem, bo moja siostra miala
zakladany mniej wiecje w tym wieku, to bylo jakies dwa lata tamu, efekty
sa juz widoczne i chyba z dolnej szczeki bedzie miala niedlugo zdjety,
bo na gorna byl zakladany pozniej. O aparatach porcelanowych niestety
nie slyszalam. W kazdym razie mysle, ze warto zalozyc, nawet w tym
wieku, bo jak sie sama mialam okazje przekonac daje to rezultaty. A tak
na marginesie, to mam taka znajoma, ktora od jakis dwoch lat ma problemy
ze szczeka, a zaczelo sie od tego, ze nie mogla jej wlasciwie zamknac,
zaczeli jej cos tam grzebac i bylo coraz gorzej, pojechala w koncu do
Krakowa, do jakis specjalistow, a oni jej powiedzieli, ze to jest
wlasciwie problem odtodontyczny i oni nic na to nie poradza, wiec jesli
sprawa jest dosc powazna, to naprawde warto zalozyc taki aparat, zeby
potem uniknac takich sytuacji.

pozdrawiam
Kasia

5. Data: 2000-02-24 23:53:06

Od: "Wojciech Radliński" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czas noszenia ok 1-2 lat,cena powyżej 1500 pln. POrcelanowe są dużo droższe
i mniej widoczne
Wojtek

6. Data: 2000-02-25 10:51:34

Od: "Bhagavan" <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fisher napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy w wieku 18 lat można założyć jeszcze aparat zębowy?

Chylinska jest tutaj przykladem.

7. Data: 2000-02-27 19:43:56

Od: "Adam" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Chylinska jest tutaj przykladem.

chylinska to nie zaden przykład - to bardzo głupia kobieta

8. Data: 2000-03-03 14:08:12

Od: "Gosia" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja miałam 21 gdy założyłam stały aparat /wada była OGROMNA/ wprawdzie był to
aparat tzw.klamerkowy /bardzo widoczny/ ale chęć korekty była dla mnie
ważniejsza niż "metalowy uśmiech"
nosiłam go 3 lata, teraz noszę aparat wyjmowany z przezroczystej masy
plastikopodobnej- do czerwca.
musisz uzbroić się w cierpliwość i niestety w niemały worek pieniędzy, same
wizyty pochłaniają sporo kasy. :(
ale się opłaca- efekt niesamowity !!!!!!!!!
Pozdrawiam Gośka

Relanium i alkohol
zoltaczka - pomoc
ProSobee