zoltaczka - pomoc

1. Data: 2000-02-22 15:15:22

Temat: zoltaczka - pomoc
Od: Grzegorz Hrynek <v...@t...phys.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Mam problem. Moja zona zarazila sie w szpitalu
zoltaczka typu 'C' (HCV). W zwiazku z tym poszukuje szczepionki na ten typ
zoltaczki. Jesli ktos moglby mi pomoc, bede bardzo wdzieczny.

Moj e-mail : v...@a...uni.torun.pl

Z powazaniem Grzegorz Hrynek

2. Data: 2000-02-22 19:39:45

Temat: Re: zoltaczka - pomoc
Od: Sławomir Januszkiewicz <n...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Hrynek wrote:

> [...]
> zoltaczka typu 'C' (HCV). W zwiazku z tym poszukuje szczepionki na ten typ
> zoltaczki. Jesli ktos moglby mi pomoc, bede bardzo wdzieczny.

ZTCW to nie ma.

--
Świat idzie ku gorszemu.

Nuter zwany Nutrem e-mail: n...@c...com.pl

3. Data: 2000-02-22 20:27:54

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem. Moja zona zarazila sie w szpitalu
> zoltaczka typu 'C' (HCV). W zwiazku z tym poszukuje szczepionki na ten typ
> zoltaczki. Jesli ktos moglby mi pomoc, bede bardzo wdzieczny.

Polecam artykul na temat WZW C w ostatnim numerze Swiata Nauki. Znajdziesz
tam przystepnie napisana odpowiedz na wiele pytan co do tej choroby.

Piotr Zielinski

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

4. Data: 2000-02-23 23:00:37

Od: d...@f...med.pl (=DobeX=) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zoltaczka typu 'C' (HCV). W zwiazku z tym poszukuje szczepionki na ten typ
> zoltaczki. Jesli ktos moglby mi pomoc, bede bardzo wdzieczny.

Szczepionki to chyba na razie nie ma. Ale jest leczenie. Co prawda też mało
skuteczne, ale lepsze takie niż żadne.

Pozdrawiam
Dariusz =DobeX= Dobosz

mailto:d...@f...med.pl