Apel do Obamy!

361. Data: 2010-04-20 12:05:52

Temat: Re: Apel do Obamy!
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Co to jest SM?

Połowa BDSM.

Qra

362. Data: 2010-04-20 12:07:03

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Oczywiście, przekazuję Ci pełnię praw autorskich :)

Fenkju.
Chociaz skutecznosc dyskusyjna, bo nadal nie rozumie pimpus...
I.

363. Data: 2010-04-20 12:08:05

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Połowa BDSM.

Osz, w morde. Mam nadzieje, ze mnie nie obrazasz...
I. (ani chuchu)

364. Data: 2010-04-20 12:22:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie cbnet <c...@n...pl> tak oto plecie:

> Że tak z innej mańki podejdę: to ile tych jajeczek qrze wyszło
> dzięki Bogu, jeśli można wiedzieć?

Przyjmując założenie, że u nowonarodzonej dziewczynki jest około 300 tysięcy
jajeczek, a do błogosławionego końca menopauzy parę lat mi jeszcze zostało,
to jakieś 3/4 już wzięło i wyszło.
Ale jeśli pytasz o te pasożyty hodowane na własnej piersi, to dzięki Bogu
dwoje.

Qra

365. Data: 2010-04-20 16:06:11

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-20 13:40, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Sączącej się prawdy.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

366. Data: 2010-04-20 16:08:17

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-20 14:08, niebożę Marchewka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

Ja też.

Qra

367. Data: 2010-04-20 16:10:23

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

SM czy SS?

--
CB

> Osz, w morde. Mam nadzieje, ze mnie nie obrazasz...
> I. (ani chuchu)

Ja też.

368. Data: 2010-04-20 17:10:20

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No po dobroci z Tobą nie da rady, kf też nie działa.
> Nie wiem za bardzo, kurde, co z Tobą zrobić,
> aby doprowadzić do jakiejś normalności.
> Żebyś przeprosiła się ze szkołą skoro aspirujesz gadką do nas,
> ludzi którzy ciężko zapracowali na swoje wykształcenie
> i których troszkę krępują Twoje ciasne horyzonty umysłowe.

Myślisz, że "staranne wykształcenie" daje Ci dożywotnią gwarancję, czy jak?

> W sumie to dziwne, że matura wyzwala u Ciebie takie
> prymitywne zachowania jak u globa, oczywiście w nieco
> łagodniejszej, bo kobiecej formie.
> Dobrze, że przynajmniej nie realizujesz się samodzielnie
> w kontaktach męsko - damskich w jakiś wynaturzony sposób,
> tak jak glob.
> Niestety, reszta już chyba sobie odpuściła z presją do Ciebie.
> No cóż, trzeba będzie się chyba zastanowić.

Hm... Myślałam, że przylazłeś się tutaj z kimś przeprosić...

Ewa

369. Data: 2010-04-20 17:16:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Myślisz, że "staranne wykształcenie" daje Ci dożywotnią gwarancję, czy jak?

Myślisz może, że więcej coś znaczysz
Bo masz rozum, dwie ręce i chęć
Twoje miejsce na Ziemi tłumaczy
Zaliczona matura na pięć
Są tacy - to nie żart,
dla których jesteś wart

Mniej niż zero
Mniej niż zero
Mniej niż zero
Mniej niż zero
Zawodowi macherzy od losu
Specjaliści od śpiewu i mas
Choćbyś nie chciał i tak znajdą sposób
Na swej wadze położą nie raz
Choć to fizyce wbrew
wskazówka cofa się

> Hm... Myślałam, że przylazłeś się tutaj z kimś przeprosić...

A myślałam, że ja jestem naiwna.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

370. Data: 2010-04-20 17:31:57

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-20 19:10, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Myślisz, że "staranne wykształcenie" daje Ci dożywotnią gwarancję, czy jak?

> Hm... Myślałam, że przylazłeś się tutaj z kimś przeprosić...

Nadzieja umiera ostatnia. A i nawet na to gwarancji nie ma.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Test wawelski - kim jesteś ? Czy podział poglądów musi oznaczać podział narodu ?
FATUM
To się stało.
podział kraju?
szkocka baśń na polską nutę