Apologizacja

11. Data: 2007-11-03 12:56:18

Temat: Re: Apologizacja
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
news:fghqmi$k70$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Łatwe rozmowy są nudne - ileż można o pogodzie i d.... Maryny?
> ;-)

No wlasnie, ile tak jeszcze kurwa mozesz pierdolic?

> Jasne! Mój mizerny wkład (bo nie śmiem pochlebiać tu sobie wobec Tego Tam
> W Górze) może się też troszkę przyczyni...

I pieklo tez istnieje, prawda kretynko?
A w nim diabel na kopytach z trojzabem hehehe.

> Dbaj o siebie.

Ty zas wykurwiaj.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

12. Data: 2007-11-03 12:59:00

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lis, 13:45, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
land_-_apologize

> Łatwe rozmowy są nudne - ileż można o pogodzie i d.... Maryny?
> ;-)

To prawda. Dawno nie bylo tu jakiejs interesujacej, 'powaznej'
dyskusji...

> Jasne! Mój mizerny wkład (bo nie śmiem pochlebiać tu sobie wobec Tego
> Tam W Górze) może się też troszkę przyczyni...

Dziekuje :)
Nie chce sie tu na grupie rozpisywac ...:)

> Dbaj o siebie.

:)

--
Fragile

13. Data: 2007-11-03 13:48:08

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lis, 13:54, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

s.com...

> Witaj Moja Fra.

Cicho, bo sie czerwienie...

> Oczywiscie ze potrafie.
> Kiedys bylem ze wspaniala dziewczyna, ktora miala piekielnie trudny
> charakter.
> Zaden facet nie dal jej rady, przez ponad 10 lat. Ja dalem.

Masz za soba 10-cio letni zwiazek?? Ejze, cos mi tu nie pasi...
[Pewnie zle zrozumialam, jak zwykle. Wybacz, na prochach jestem ;))]
Moj maz daje rade juz (a moze dopiero?) ponad 10 lat... ;)
A, juz zalapalam z tym powyzej, ale nie chce mi sie kasowac tekstu,
wiec niech juz tak zostanie, zem tempa :)

> Aha, nie rozstalismy sie przez niego, zadecydowaly zupelnie inne wzgledy.

Chyba szkoda, prawda? Zwlaszcza, ze byla, jak piszesz, wartosciowa
osoba... Coz, bywa. Tak widocznie mialo byc. Nic nie dzieje sie bez
przyczyny, i we wszystkim jest jakis glebszy sens...

> Najbardziej wartosciowa kobieta jaka kiedykolwiek poznalem.
> Nie znosze latwych kobiet. Lubie jak jest trudno.

Hmm, slowo 'latwa' mozna zrozumiec na wiele sposobow ;)
Rozumiem, ze masz na mysli kobiete o nielatwym charakterze... Chociaz
zapewne rowniez nie lubisz tych 'latwych' w sensie ich
zdobywania... ;) A moze sie myle? Moze niektorzy faceci lubia czasami
spotkac taka 'latwa'? Niektorzy zapewne tak...
Skoro lubisz, jak jest trudno, to tylko swiadczy o tym, ze jestes
facetem :)

--
Fragile

14. Data: 2007-11-03 14:18:41

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
.com...

> Masz za soba 10-cio letni zwiazek?? Ejze, cos mi tu nie pasi...

Moj najdluzszy zwiazek trwal 5,5 roku.
2 klasy liceum a potem studia.
Wtedy dojrzalem tak naprawde i brakowalo paru miesiecy do slubu.
Dobrze ze odpuscilem, kurwa naprawde dobrze....

> [Pewnie zle zrozumialam, jak zwykle. Wybacz, na prochach jestem ;))]

Nie popijaj alkoholem.
Nie pytam nawet czy to Ibuprom czy Neurol, w kazdym badz razie uwazaj.....

> Moj maz daje rade juz (a moze dopiero?) ponad 10 lat... ;)

Wlasciwy facet we wlasciwym zwiazku, dojrzaly.
Moze kiedys tez taki bede.

> Chyba szkoda, prawda? Zwlaszcza, ze byla, jak piszesz, wartosciowa
> osoba... Coz, bywa. Tak widocznie mialo byc. Nic nie dzieje sie bez
> przyczyny, i we wszystkim jest jakis glebszy sens...

No szkoda, zycie okrutne jest.
Ja tez dzieki niemu. Pare minut i przechodzi, po prostu trzeba byc twardym i
zyc dalej.
Nigdy nie przejmuje sie takimi rzeczami, dlatego gardze slabizna i
nieudacznikami, ktorzy rozpamietuja oraz pierdola farmazony.....

> Hmm, slowo 'latwa' mozna zrozumiec na wiele sposobow ;)

Nie mowie o dziwkach.
Mowie o charakterze.

> Rozumiem, ze masz na mysli kobiete o nielatwym charakterze... Chociaz

No wlasnie.

> zapewne rowniez nie lubisz tych 'latwych' w sensie ich
> zdobywania... ;) A moze sie myle? Moze niektorzy faceci lubia czasami
> spotkac taka 'latwa'? Niektorzy zapewne tak...

Na robienie laski moze, ale to nie ja.
Nawet laske musi mi robic inteligentna i na poziomie.
Lubie to inteligentne i bezradne spojrzenie w momencie kiedy rzne ja w
gardlo.

> Skoro lubisz, jak jest trudno, to tylko swiadczy o tym, ze jestes
> facetem :)

Jestem.
I jestem z tego dumny, Kobieto.

15. Data: 2007-11-03 14:22:25

Od: ßloo ta><î <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@p...onet.pl> :
_-_apologize
> Założę się, że oglądałeś "Panią Doubtfire" oraz czytałeś "Harryego
> Pottera", a w młodości "Koziołka Matołka" :-DDD

ty jestes niedorozwinieta. to co zaopdalas to infantylne dzwięki
dla dwunastolatkow. ścierwo z VIVA czy innego MTV.

--
`..¸¸.-> ßloo ta><î <-.¸¸..´
jedzmy gowna

16. Data: 2007-11-03 22:37:44

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" napisał w wiadomości:
> [...]
_-_apologize

By pozostac w temacie ;), cos rownie pieknego, lecz w zupelnie innym

O! Więc nie sprzedałaś komputera! Miło, ze zajrzałaś. :D

michał

17. Data: 2007-11-04 00:24:30

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lis, 23:37, "michal" <6...@g...pl> wrote:
> [...]
> stylu:
>
> http://www.wrzuta.pl/audio/1vRH8lXplU/
>
> O! Wi c nie sprzeda a komputera! Mi o, ze zajrza a . :D

Mam dwudniowa mozliwosc zagladania, wiec z przyjemnoscia zagladam :D

--
Fragile

18. Data: 2007-11-04 00:39:38

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

_-_apologize

> Mam dwudniowa mozliwosc zagladania, wiec z przyjemnoscia zagladam :D
>
> --
> Fragile

A "spatki" nie powinnaś? sił nabrać? - sorry za wścibską troskę... daj
mi po łapach najwyżej ;-)

--
XL wiosenna

Kim jesteśmy