Ariston - niesolidny serwis

1. Data: 2006-08-25 08:56:39

Temat: Re: Ariston - niesolidny serwis
Od: "Jacek T." <tomczak_jacek(kasujnawiasy)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tolo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ecmf85$m4k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> Zaznaczam, że zawsze dokładnie sprawdzamy, co wkładamy do zmywarki i
> zrzucamy resztki. To oznacza, że Ariston żle zaprojektował filtry a każe
> sobie płacić za naprawę w okresie gwarancji, zamiast wymienić wadliwe
> filtry. Pracownik powiedział, że tak się dzieje notorycznie i wszystkim
> doradza, żeby zabezpieczali sobie filtry. "Naprawa" trwała 10 min, po
> czym odmówiłam zapłaty. Facet nie miał nawet cennika. Dowiedziałam się,
> że mam do tego prawo, ale więcej już serwis do mnie nie przyjedzie. W
> taki oto sposób Ariston traktuje swoich klientów.

A mój kontak z serwisem Ariston był ok.
Mam pralkę Margerita 2000 i miałem paszport uprawniający do 5 lat gwarancji
na wszystko i wczasie tej gwarancjiwymienili mi:
- po 3 latach programator (nie przeskakiwał albo kręcił się sam w kółko),
- po 4,999 latach - łożyska i nóżki na których stoi (powycierały się gumy)
I nigdy nie miałem problemu z serwisem i wymieniali wszystko za free.
Po 6 latach pękł pasek klinowy i wymieniłem go sam.
Jak narazie chodzi już siódmy rok i jestem zadowolony a piorę dużo - średnio
3-4 prania na 1 tydzień.
Pozdrawiam
Jacek

3. Data: 2006-08-25 18:05:20

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek T. napisał

> [...]
> Po 6 latach pękł pasek klinowy i wymieniłem go sam.
> Jak narazie chodzi już siódmy rok i jestem zadowolony a piorę dużo -

Ja to bym nie był szczególnie zadowolony. Po 3 latach poważna usterka, po
pięciu wylazła wada konstrukcyjna wynikająca prawdopodobnie ze złego doboru
materiału... Ale w sumie, jak na Aristona, to chyba nie najgorzej.
My pierzemy częściej (5 na tydzień) i póki co nic się nie dzieje, ale to
dopiero 3 lata (siemens). A gwarancje to generalnie w Polsce kicha.

Przemek

4. Data: 2006-08-26 07:30:33

Od: "Jacek T." <tomczak_jacek(kasujnawiasy)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> napisał w
wiadomości news:ecne9m$n65$1@news.onet.pl...
> [...]
> My pierzemy częściej (5 na tydzień) i póki co nic się nie dzieje, ale to
> dopiero 3 lata (siemens). A gwarancje to generalnie w Polsce kicha.

Wziełem tego Aristona tylko z tego względu, że dawali gwarancję 5 lat na
wszystko (a nie jak np. Wirpool 7 lat ale na silnik a na resztę 1 rok).

Jacek

5. Data: 2006-08-27 12:34:53

Od: "Ogre2000" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

tolo napisał(a):
> Pół roku temu kupiłam zmywarkę firmy Ariston z roczną gwarancją.
> Niestety niedawno zauważyłam, że woda nie spływa i wyświetla się symbol
> Al - 03 (nie ma o nim mowy w instrukcji) . I tu się zaczynają moje

Witam

Czy możesz powiedzieć w jakim mieście?
Tak to jest z fachowcami...
Jedni chcą tylko kase wyciągnąc, a inni robią to dobrze i fachowo.

Pozdrawiam
Ogre

6. Data: 2006-08-28 07:27:55

Od: tolo <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Czy możesz powiedzieć w jakim mieście?
W Katowicach

grzyb w pralce
Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk
Co pod panele na drewnianym stropie?
Piekarnik whirpool akp 229
Sklep/stolarz - meble przecierane