mocowanie słupka prysznica na kafelkach i płycie k-g

1. Data: 2006-08-25 13:14:45

Temat: mocowanie słupka prysznica na kafelkach i płycie k-g
Od: Lukasz Michalski <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Odpada mi słupek prysznica zamocowany na kafelkach. Kafelki są położone
na płycie karton-gips przez "fachowca".

Słupek jest przykręcany na dwa wkręty oraz przyklejony do kafelków.
Wkręt górny jest już luźny, a klej zupełnie puścił. Nie wiem czym to
było klejone. Słupek na górze odszedł od kafelków na 2mm.

Szukam porady jak to dobrze przymocować. Mocowanie może pracować nie
tylko w pionie ale także w poziomie (np. ktoś może chwycić się słupka
żeby się przytrzymać i mocowanie powinno to wytrzymać). Poza tym
mocowanie też pracuje trochę w poziomie podczas zakładania i zdejmowania
główki prysznica.

Wydaje mi się, że zwykłe wkręty nie wytrzymają zbyt długo. Macie jakiś
pomysł jak ten słupek zamocować tak, żeby był odporny na wyrwanie ze ściany?

pozdrawiam i dziękuję za informacje,
Łukasz

2. Data: 2006-08-25 13:16:37

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Michalski napisał(a):

> Wydaje mi się, że zwykłe wkręty nie wytrzymają zbyt długo. Macie jakiś
> pomysł jak ten słupek zamocować tak, żeby był odporny na wyrwanie ze ściany?

Do mocowanie w płycie kg użyj kołków typu blister.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

Ariston - niesolidny serwis
grzyb w pralce
Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk
Co pod panele na drewnianym stropie?
Piekarnik whirpool akp 229