koszt kapieli

1. Data: 2006-08-25 14:52:16

Temat: koszt kapieli
Od: "Michal" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile srednio moze wynosci koszt kapieli czyli okolo wanna wody cieplej?Pytam
tylko z ciekawosci :)

2. Data: 2006-08-26 04:14:00

Temat: Re: koszt kapieli
Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile srednio moze wynosci koszt kapieli czyli okolo wanna wody
> cieplej?Pytam tylko z ciekawosci :)

teoretycznie
cieplo wlasciwe wody 4200 * róznica temp podgrzania * ilosc wody w m3 / 3600
sek = kWh

4200 * 0,2m3* 30stopni C / 3600 = 7 kWh

jesli kWh po 0,36 zl to koszt kapieli 2,52 zl

3. Data: 2006-08-26 09:32:53

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin P." <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sek = kWh
>
> 4200 * 0,2m3* 30stopni C / 3600 = 7 kWh
>
> jesli kWh po 0,36 zl to koszt kapieli 2,52 zl

No i do tego parę złotych na wodę... Potem jeszcze coś do mycia wanny
i spłukanie.
Mycie wanny jakieś 10 minut.

Czyli
2,52zł
0,2 m3 * 5,4 = 1,08zł
10*50zł/60 = 8,33zł
Łącznie =~12,00zł

;-)

pozdrawiam Piotr

4. Data: 2006-08-26 10:41:32

Od: "Jozef" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 10*50zł/60 = 8,33zł

Ztrudniasz kogoś do mycia wanny płacąc mu 50 zł/godz ???

5. Data: 2006-08-26 12:06:04

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jozef napisał(a):

> Ztrudniasz kogoś do mycia wanny płacąc mu 50 zł/godz ???

Hmm, a Twój czas jest nic niewarty? Jak tak to chętnie zatrudnię.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

6. Data: 2006-08-26 14:55:50

Od: "Jozef" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, a Twój czas jest nic niewarty? Jak tak to chętnie zatrudnię.

OK - ale na pełny etat

7. Data: 2006-08-26 15:02:07

Od: "Jozef" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, a Twój czas jest nic niewarty? Jak tak to chętnie zatrudnię.

OK - na pełny etat i stawka godzinowa już jest ustalona jak rozumiem?

Mój czas jest coś wart, ale jajcarz specjalnie zawyża koszty i ludzie mogą
się przestać myć :)
Swoją drogą to mydła nie policzył

8. Data: 2006-08-26 15:20:19

Od: " " <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jozef <j...@n...pl> napisał(a):

> Swoją drogą to mydła nie policzył

Nie policzył najważniejszego i najdroższego, czyli szorowania pleców.

9. Data: 2006-08-26 18:46:55

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jozef napisał(a):

> OK - na pełny etat i stawka godzinowa już jest ustalona jak rozumiem?
>
> Mój czas jest coś wart, ale jajcarz specjalnie zawyża koszty i ludzie
> mogą się przestać myć :)

To zależy - jakbyś miał stałego myjącego to stawka była by niższa. Ale
jak dorywczo, to koszty rosną :)

> Swoją drogą to mydła nie policzył

Fakt. I amortyzacji gąbki.

10. Data: 2006-08-27 07:57:47

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzychu" <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ecq50h$l3n$1@news.onet.pl...
> Fakt. I amortyzacji gąbki.

I amortyzacja wanny. Koszt mleczka czy czegośtam do mycia wanny. I płynu do
kąpieli. Kurka, taniej chyba na basen i tam pod prysznic ;)

Agata

mocowanie słupka prysznica na kafelkach i płycie k-g
Ariston - niesolidny serwis
grzyb w pralce
Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk
Co pod panele na drewnianym stropie?