Pielegnacja trawnika

21. Data: 2001-07-27 06:32:17

Temat: Re: Pielegnacja trawnika
Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta sprawa jest dyskusyjna. Dla mnie.
> Zalecane w niektórych podręcznikach, wyższe koszenie przed zimą, w
> niektórych sytuacjach może być szkodliwe dla trawnika.

Czy mógłbyś sprecyzować, jakie sytuacje masz na myśli?

22. Data: 2001-07-27 07:03:42

Temat: Re: Arkadia ...
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:

> To jednak 4-go? :,-( chlip, chlip ... Moze nastepnym razem ...

Dołączam się do szlochów Krzyśka, nas też nie będzie. Oby następny raz
szybko nastąpił!

Krzysztof Wilk

23. Data: 2001-07-27 09:08:17

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

24. Data: 2001-07-27 17:36:00

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości
...........>Osobiscie zapewne przyjade jako dwie
osoby - ja i moja narzeczona, ktorej sie jeszcze nie oswiadczylem, ale

Ja nie wiem czy możesz bez oświadczyn...
Może niech grupa to przegłosuje?
Proszę o głosowanie przez wysłanie listu o dowolnej treści do oddzielnych
wątków:
"bez oświadczyn" i "tylko po oświadczynach"
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

25. Data: 2001-07-27 18:31:08

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości ...............
.......> Prawdziwa Sagina subulata jest bylina i rosnie chimerycznie

...ale nie u fachowca ! :-)

> To co my mamy w ogrodzie jest to Sagina jednoroczna

Proszę operować prawidłowym nazewnictwem botanicznym. Określenia typu
"Sagina jednoroczna" lub "prawdziwa Sagina" nie licują ... :-)
Do rzeczy. Pewnie masz racje. Sprawdzę na wiosnę przyszłego roku. Miałem
kiedyś kępkę
byliny przez kilka lat, ale ostatecznie coś się z nią stało.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

26. Data: 2001-07-27 18:31:27

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

..............> Czy mógłbyś sprecyzować, jakie sytuacje masz na myśli?

Pewno!
Można spodziewać się dwóch typów początku zimy.
1. "Nawali" dużo śniegu na niezamarzniety trawnik.
2. Rozpoczną się większe mrozy, a śniegu nie będzie.
W pierwszej sytuacji, lepiej będzie jeżeli trawnik będzie skoszony przed
zimą nisko. Wysokie koszenie ułatwi rozwój chorób grzybowych pod śniegiem.
W drugiej sytuacji, będzie lepiej gdy zostawimy trawę wyższą. Nie będzie ona
chorowała bo mróz i przewiew, a jednocześnie lepiej osłoni korzenie roślin.
Kolejne okresy zimy spowodują wyrównanie warunków. Jeżeli wysoki śnieg
będzie się utrzymywał całą zimę to choroby będą szalały długo i skutecznie.

Oczywiście, nie można w pełni przewidzieć aury (przynajmniej zwykli
śmiertelnicy). Dlatego też nie jest bardzo istotne jakiej wysokości trawę
zostawimy przed zimą.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

27. Data: 2001-07-27 18:35:58

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli juz, to wlasciwie dlaczego sie jeszcze nie oswiadczyles? z kwiatami
to chyba raczej nie masz problemow :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Rafal Wolski napisał(a) w wiadomości: <9jpin2$j6k$1@news.tpi.pl>...

28. Data: 2001-07-27 21:22:04

Od: f...@q...pl (Faber) szukaj wiadomości tego autora

Ja też się dołączam i bardzo żałuję, -((
I wcale nie fajnie, że 4-go, bo wtedy nie mogę, uuu... -(((
Ale może chociaż jakieś zdjęcia...
Smutne pozdrowionka - Danusia

29. Data: 2001-07-28 15:14:09

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisał(a) w wiadomo?ci: <9jpin2$j6k$1@news.tpi.pl>...
>Osobiscie zapewne przyjade jako dwie
>osoby - ja i moja narzeczona, ktorej sie jeszcze nie oswiadczylem, ale
>narzeczona brzmi znacznie lepiej niz kolezanka, przyjaciolka czy
>dziewczyna...

No pieknie, gratulacje!
Ale ...., nie wiem jak to napisac, dobrze sie zastanowiles?:-)
Moze Ci sie dostac jakis "robalek" i co potem?:-)))
Pozdrawiam
Jurek

30. Data: 2001-07-28 23:12:35

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaje wymiary skrzynki legowej dla puszczyka z Przewodnika Ochrony Ptaków :

dlugosc 55 cm
wystajacy daszek nad wlotem 5 cm
srednica wnetrza 35 cm
srednica wlotu 15 cm
Budka wyglada jak beczka ... Wlot w górnej czesci sciany przedniej, nad
wlotem daszek, calosc pokryta blacha .
Nasza wisi na wysokosci (okolo) drugiego pietra

Pozdrawiam i zapraszam na spotkanie - Jagoda

Użytkownik Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.30.0107270822260.25010-100000@tri
med.uhc.lublin.pl...

> jak wyglada to M4 puszczyka? Mozesz przeslac wymiary i jak wysoko wisi nad
> ziemia?

Pomoz Basi :)
Jerzy - gadaj!
Z serii "Problemy z ..."