Re: Armia Boga

From: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Armia Boga
Date: Tue, 17 May 2005 09:47:22 +0200

We wtorek 17-maja-2005 o godzinie 09:33:10 h...@i...pl
napisał/a

>Czy jeśli dziecko umiera przed, w trakcie lub po porodzie bez udziału
>czynnika ludzkiego (a więc "z woli Boga") to czy nie oznacza to, że Bóg
>akceptuje przerywanie ciąży nawet po 25 roku życia? A może Bóg kieruje się
>inną moralnością niż my? Może niezdrowo jest Go naśladować? A może jesteśmy
>mądrzejsi i lepiej wiemy od Boga co jest dobre a co złe?

Ponieważ to w odpowiedzi na moją wypowiedź, to odpowiem, ale zupełnie
nie czuję się na siłach wypowiadać w tej materii.

Ja nie wiem, czego chce Bóg i tak ogólnie mało mnie to interesuje,
gdyż nawet nie wierzę, by istniał. Nie ma to specjalnie nic wspólnego
z tematyką, o której była tutaj mowa, która to tematyka jest
całkowicie NTG więc proponuję przeniesienie tej dyskusji na inne
fora.

Adam Pietrasiewicz
Hasło tyranii: "Stul pysk!"
Hasło demokracji: "Gadaj zdrów!"