Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"

41. Data: 2019-06-30 12:20:11

Temat: Re: Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2019 o 19:08, gazebo pisze:

> jaja sobie robisz normalnie, skoro nie jest potrzebny po kiego grzyba
> go ludzie zbieraja? a mnie w Anglii nawet o zdrowie nie pytali i, w
> morde zadne papierki, tylko czy chce pracowac

Bo dla angola polskie papiery mało znaczą. A i sama robota to z reguły z
tych co to nie wymagają jakiegoś potwierdzania uznawanym tam
certyfikatem. Nie, nie jest to jakiś przytyk do ciebie, jest to po
prostu stwierdzenie faktu.

Co ludzie zabierają - świadectwo chrztu, czy Pierwszej Komunii?

42. Data: 2019-07-01 06:44:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/06/2019 o 11:20, Trybun pisze:

> [...]
> prostu stwierdzenie faktu.
>
> Co ludzie zabierają - świadectwo chrztu, czy Pierwszej Komunii?

i rozne inne kursy koscielne

--
gazebo

43. Data: 2019-07-01 06:48:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tych co to nie wymagają jakiegoś potwierdzania uznawanym tam
> certyfikatem. Nie, nie jest to jakiś przytyk do ciebie, jest to po

zgadza sie, prawko na ciezarowke to tylko 1200 i kolega, z ktorym troche
pojezdzisz, nie interesuje sie wszystkim ale uproszczenie jest przeogromne

--
gazebo

44. Data: 2019-07-01 23:29:44

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-30 12:20, Trybun wrote:

> [...]
> tych co to nie wymagają jakiegoś potwierdzania uznawanym tam
> certyfikatem. Nie, nie jest to jakiś przytyk do ciebie, jest to po

Obawiam się, że to jednak większość wysoko wykwalifikowanych fachowców,
w bardzo wielu dziedzinach, wyjechało.

45. Data: 2019-07-02 12:06:06

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2019 o 06:44, gazebo pisze:

> i rozne inne kursy koscielne

I komuś to przedstawiacie?

46. Data: 2019-07-02 12:09:05

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2019 o 23:29, Izaura pisze:

> Obawiam się, że to jednak większość wysoko wykwalifikowanych
> fachowców, w bardzo wielu dziedzinach, wyjechało.

Ale na ogół wyjechali jako tzw tania  siła robocza, a nie jako
wysokowykwalifikowana, certyfikowana kadra. Teraz jakby to trochę się
zmienia,. Np niemieckie urzędy pracy zgłaszają zapotrzebowanie na
dyplomowane pielęgniarki i przestaje im przeszkadzać że dyplom jest z
Polski.

47. Data: 2019-07-02 20:39:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/07/2019 o 11:06, Trybun pisze:

> I komuś to przedstawiacie?

cos ci sie pokreckalo zdrowo, my? ja? facet, puknij ty sie w lepetyne

--
gazebo

48. Data: 2019-07-02 21:35:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/07/2019 o 11:09, Trybun pisze:

> [...]
> zmienia,. Np niemieckie urzędy pracy zgłaszają zapotrzebowanie na
> dyplomowane pielęgniarki i przestaje im przeszkadzać że dyplom jest z

policjantow polskich tez potrzebuja, a w Polsce zamykaja szpitale z
braku kadry, co do kurwy nedzy ciagnie tych Polakow wszedzie tylko nie w
domu, taniej bylo wynajmowac stancje za granica w Szczecinie niz w
Polsce, to i sie ludzie nauczyli, a to studenci byli, moze nie trzeba
bylo glosic hasel, bo ci co sie wyksztalceni jak sie zosierntowali to
wyjechali, no i dupa blada, ile to juz lat?

--
gazebo

49. Data: 2019-07-02 23:37:42

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-02 12:09, Trybun wrote:

> [...]
> zmienia,. Np niemieckie urzędy pracy zgłaszają zapotrzebowanie na
> dyplomowane pielęgniarki i przestaje im przeszkadzać że dyplom jest z

Pomału, ale jednak normalnieją.

//do 2014, formalnie w ogóle nikogo nie zatrudniali.

50. Data: 2019-07-03 00:24:30

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-02 21:35, gazebo wrote:

> [...]
> bylo glosic hasel, bo ci co sie wyksztalceni jak sie zosierntowali to
> wyjechali, no i dupa blada, ile to juz lat?

Jak byś się interesował polityką, to byś wiedział.

https://youtu.be/lX3KYD3akWY?t=815

// i wiedział bys, dlaczego, BreXit!

Chamstwo i prostactwo
Narcyzm grupowy