Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"

51. Data: 2019-07-03 06:40:15

Temat: Re: Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/07/2019 o 23:24, Izaura pisze:

> Jak byś się interesował polityką, to byś wiedział.

ty sprawdz co to jest pytanie retoryczne

--
gazebo

52. Data: 2019-07-03 11:36:04

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2019 o 20:39, gazebo pisze:

> cos ci sie pokreckalo zdrowo, my? ja? facet, puknij ty sie w lepetyne

Myślałem że pytanie było proste. Z sobie tylko znanych powodów
twierdzisz że bez dokumentów wystawianych przez Kościół nie ma czego w
świecie szukać, jednak zamiast odpowiedzieć co masz na poparcie swojego
oświadczenia czepiasz się pytającego.

53. Data: 2019-07-03 11:37:10

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2019 o 21:35, gazebo pisze:

> [...]
> bylo glosic hasel, bo ci co sie wyksztalceni jak sie zosierntowali to
> wyjechali, no i dupa blada, ile to juz lat?

Zarobki, i tylko z tego powodu polscy mgr i inż, godzą się sprzątać w
angielskim szpitalu czy hotelu. I wbrew propagandzie że w Kraju nie ma
bezrobocia, jest ono obecne. W sumie nic się pod tym względem nie
zmieniło - nadal bez protekcji nie sposób dostać interesującą pracę w
Kraju.

54. Data: 2019-07-03 11:42:29

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2019 o 23:37, Izaura pisze:

> Pomału, ale jednak normalnieją.
>
> //do 2014, formalnie w ogóle nikogo nie zatrudniali.

Tak się składa że w moim rejonie bogactwo idzie dostrzec tylko poprzez
pryzmat pracy na Niemca. Zjawisko powszechne jeszcze od czasów PRLu
kiedy to wielu Polaków podnosiło sobie status łapiąc fuchy w Berlinie
Zachodnim, tak więc trudno tu mówić o jakichś datach. Zgoda tylko co do
tego "normalnienia", teraz w Niemczech Polacy dorabiają już nie tylko
jako sprzątacze i murarze.

55. Data: 2019-07-03 12:11:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/07/2019 o 10:36, Trybun pisze:

> [...]
> twierdzisz że bez dokumentów wystawianych przez Kościół nie ma czego w
> świecie szukać, jednak zamiast odpowiedzieć co masz na poparcie swojego

no to masz problem, ja powtorze po polsku, nic nie przedstawiam, my?
dalej nie wiem co ci odwalilo, i tak to po prostu sam sie zjadles

--
gazebo

56. Data: 2019-07-03 12:13:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/07/2019 o 10:37, Trybun pisze:

> [...]
> bezrobocia, jest ono obecne. W sumie nic się pod tym względem nie
> zmieniło - nadal bez protekcji nie sposób dostać interesującą pracę w

czasy kiedy waluta byla cos warta zmienil Balcerowicz, pomysl troche, to
inna mentalnosc, ktorej my, prepraszam, bo ja juz sie nie czuje, wy, nie
macie

--
gazebo

57. Data: 2019-07-03 22:03:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-03 11:37, Trybun wrote:

> [...]
> bezrobocia, jest ono obecne. W sumie nic się pod tym względem nie
> zmieniło - nadal bez protekcji nie sposób dostać interesującą pracę w

Znam kilku inżynierów, którzy z powodzeniem pracują w swoich
specjalnościach. Nie znam żadnego, który by sprzątał w hotelu.

//może to przypadek?

58. Data: 2019-07-03 22:06:24

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-03 11:42, Trybun wrote:

> [...]
> Zachodnim, tak więc trudno tu mówić o jakichś datach. Zgoda tylko co do
> tego "normalnienia", teraz w Niemczech Polacy dorabiają już nie tylko

Ta, tu Pan profesor Witold Kieżun wyjaśnia ze szczegółami:

https://www.youtube.com/watch?v=TLT0KfxtmLI

59. Data: 2019-07-05 12:07:00

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2019 o 22:03, Izaura pisze:

> Znam kilku inżynierów, którzy z powodzeniem pracują w swoich
> specjalnościach. Nie znam żadnego, który by sprzątał w hotelu.
>
> //może to przypadek?

Ja nie znam nikogo, i na tym opieram swoje zdanie. I nie znam kraju
który oczekuje po Polsce że będzie dostarczycielem wysoko kwalifikowanej
kadry pracowniczej. Nawet takie Niemcy zainteresowani są głównie
zbieraczami szparagów czy hydraulikami...  Bez urazy osób wykonujących
te zawody.

60. Data: 2019-07-05 12:09:46

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2019 o 22:06, Izaura pisze:

> Ta, tu Pan profesor Witold Kieżun wyjaśnia ze szczegółami:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=TLT0KfxtmLI

Daj już spokój z tymi profesorami. Grupa zaczyna przypominać główne
wydanie "Wiadomości". ;-)

Chamstwo i prostactwo
Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.