Atak na dzieci - Manchester.

141. Data: 2017-05-27 10:11:32

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-26 o 23:25, Ikselka pisze:

> Posłuchała?

Boisz się tego serialu :) I słusznie. W twoim przypadku prawda jest
bardzo bolesna.
Książki ci nie polecam, bo za trudna dla ciebie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

142. Data: 2017-05-27 10:17:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Boisz się tego serialu :) I słusznie.

Pogadałeś sobie? Zdrowia życzę.

> W twoim przypadku prawda jest
> bardzo bolesna.
> Książki ci nie polecam, bo za trudna dla ciebie.

No to cóż, nie przeczytam - ale gratuluję lektury!
LOL
LOL

143. Data: 2017-05-27 10:26:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 01:40, Chiron pisze:

> On czy też
> Michalkiewicz albo wspaniały dr Przybył- to ludzie, którzy robią pracę u
> podstaw. Trucizna, którą wielu ludzi ma w sobie- cały ten jad
> propagandowy, który się w nich wżarł- szczególnie w ludzi, którzy mają
> się za bardzo wykształconych- zostaje często znacznie albo nawet całkiem
> osłabiona- poprzez ich wykłady.

Normalny człowiek czytając coś takiego jest bezsilny. Nie dlatego, że
piszesz takie brednie (ile razy można powtarzać, że jesteś idiotą?), ale
dlatego, że taki tekst wywołuje u niego wewnętrzny konflikt.

Z jednej strony popiera swobodę wypowiedzi, a z drugiej nadziwić się nie
może, że ktoś takiemu debilowi jak ty dał dostęp do internetu.
Smutne jest też to, że takich jak ty jest całkiem spora grupa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

144. Data: 2017-05-27 10:44:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2017 o 09:04, Przemysław Dębski pisze:

> Jasna sprawa, tylko mi chodzi o "Ahmedów", a nie o nacje zbliżone
> kulturowo z którymi integracja nie stanowi problemu. Jak pisałem w
> poście na który odpowiadasz, nie wątpię że przypadki takiej pozytywnej
> integracji z "Ahmedami" są, ale kwestię postawiłem inaczej - czy to
> wyjątek czy reguła. Koleżanka, która pracuje w Paryżu ma
> prawdopodobnie do czynienia z osobnikami przybyłymi jeszcze przed
> niedawnymi falami uchodźców/imigrantów (zgaduję oczywiście).

Pewnie tak, ale kiedyś i oni byli tymi świeżo przybyłymi.

> Tych którzy ostatnio masowo przybyli, z tego co mi wiadomo upycha się
> po jakichś obozach. Tu działa skala zjawiska. Przybysz będący
> jednostką oderwany od swojego dotychczasowego środowiska musi się
> zintegrować, aby móc w danym kraju sensownie funkcjonować. Masa
> przybyszów przywozi ze sobą własne środowisko i nie musi się w żaden
> sposób integrować z gospodarzami, gdyż nie jest im to potrzebne do
> funkcjonowania. Dla nich jest ważna w tym momencie nie integracja, a
> osadzenie własnego środowiska takim jakie jest w przestrzeni danego
> kraju.

Pytanie tylko - czy (teoretycznie) naprawdę jesteśmy w stanie zapobiec
napływowi imigrantów do Europy? I czy na to właśnie warto tracić
energię? Moim zdaniem nie, ich napływ jest nieunikniony, przynajmniej w
jakimś stopniu. Może istotniejsze jest, żeby skupić się nad formą ich
asymilowania i "cywilizowania." Dopóki jeszcze mamy coś do zdziałania na
tym polu (czyli np. nie zamykać w gettach). Na pewno znaczna większość z
tych ludzi chce żyć normalnie, mieć swoje rodziny i pracę, a nie
terroryzować. Chcą żyć "po europejsku." Może o wiele lepiej by było dla
nich - stworzyć im taką możliwość, a z drugiej strony - wykorzystać ten
potencjał także dla naszych celów. Myślę, że taka właśnie myśl
przyświecała całemu temu zamieszaniu z przyjmowaniem uchodźców.
Podobnie zresztą sprawa ma się z imigrantami z Ukrainy. Choć z nimi jest
oczywiście o niebo lepiej pod wieloma względami, są niemal identyczni
kulturowo z nami, to zauważ, że ci sami ludzie, którzy teraz najgorsze
zagrożenie widzą w imigrantach islamskich, widzieli w tych z Ukrainy. Tu
nie chodzi więc o żadne chłodne kalkulacje, tylko o fobię lub zwykłą
niechęć do obcych.

Ewa

145. Data: 2017-05-27 10:48:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 08:42, Przemysław Dębski pisze:

> Ojojoj, psycholek przywołuje mnie do porządku i wydaje mi polecenie:)

Z dziećmi czasem tak trzeba. Jeszcze nie rozumieją, że np. w sklepie się
nie wrzeszczy.

> Drogi psycholku, jeśli tak bardzo rozsierdziło cię to, że nie odniosłem
> się do twojego wypoconego w pocie dupy wywodu, wiedz że to tylko z braku
> czasu.

Oczywiście. Nie rozsierdziło mnie to. Musisz mieć czas na przemyślenie i
ja to rozumiem. Dla takich przypadków jak ty, biorę sporą poprawkę czasową.

> No wiem, wiem. Mało kto, może się z tobą równać w dziedzinie bycia
> zabawnym.

Przesadzasz. Najwidoczniej mało w życiu widziałeś, ale z komplement
dziękuję.

> Chciałeś być poważny, a wyszło zabawnie - jak zwykle.

A czego nie zrozumiałeś?

> Nie może być inaczej, że tak uważasz, skoro nieustannie próbujesz do
> niej śmieci wrzucać.

Przesadzasz. Już nic więcej się tam nie zmieści.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

146. Data: 2017-05-27 10:52:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 09:39, Chiron pisze:

> tej wyższej. Czy coś innego obserwujemy teraz we Francji czy Niemczech?
> Nawet, gdyby w jakiś sposób ktos na podobieństwo Adolfa H. oczyścił te
> społeczeństwa- mentalnie długo by się nie podniosły ze swojego
> "zbastardyzowania". Może to szansa dla nas?

To szansa dla ciebie, żebyś za taki tekst długo z pierdla nie wyszedł.
Albo z psychiatryka.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

147. Data: 2017-05-27 11:53:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]
> terroryzować. Chcą żyć "po europejsku." Może o wiele lepiej by było dla
> nich - stworzyć im taką możliwość, a z drugiej strony - wykorzystać ten

Ten?
https://m.youtube.com/watch?v=t5e7x9Qug50

Co Ty pieprzysz, kobieto??? Naprawdę Ci do tego tęskno? Chcesz tego dla
swojej córki???
Życzeniowe myślenie na temat tej dziczy natychmiast Ci się zweryfikuje,
kiedy wejdą Ci do domu.

> Myślę, że taka właśnie myśl
> przyświecała całemu temu zamieszaniu z przyjmowaniem uchodźców.

Dokładnie! Merkel dokładnie tak to zaplanowała - tych "chcących żyć
normalnie", "po europejsku" - wyselekcjonować i przyhołubić: dać domy i
samochody oraz kobiety. A pozostałe brzydkie 99% - związać w pęczki i
eskortować (najlepiej zbrojnie, dwie pieczenie, he he) do Polski.
Tylko że głupia cipa nie wzięła pod uwagę, żeby porządne zapasy sznurka
zrobić zawczasu, a przede wszystkim że ugadane co do "przyjmowania" PO
przegra w Polsce wybory.
LOL

148. Data: 2017-05-27 12:46:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> Normalny człowiek

Znaczy - ty. Uhmmmm...

> [...]
>
> Z jednej strony popiera swobodę wypowiedzi, a z drugiej nadziwić się nie
> może, że ktoś takiemu debilowi jak ty dał dostęp do internetu.

Może więc czas zweryfikować tę twoją niby "normalność"?
No bo podobno ci normalni jednak uczuć ambiwalentnych co do wolności nie
miewają :->

> Smutne jest też to, że takich jak ty jest całkiem spora grupa.

Zawsze coś. Smutek to sygnał z wnętrza - może być dobrym przyczynkiem do
autorefleksji.

149. Data: 2017-05-27 13:11:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 12:46, Ikselka pisze:

> Zawsze coś. Smutek to sygnał z wnętrza - może być dobrym przyczynkiem do
> autorefleksji.

Jak tam koncert w Kielcach? Masz jakieś refleksje?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

150. Data: 2017-05-27 13:35:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Jak tam koncert w Kielcach? Masz jakieś refleksje?

Oczywiście - jak widzisz żyję.

Opole - komentarze.
List do TW "BOLKA"
Barszcz Sosnowskiego