Atak na dzieci - Manchester.

51. Data: 2017-05-24 20:30:31

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> I w imie tej kolonizacji postawili na terroryzm?
> To sie kupy nie trzyma...

Ależ terroryzm to najbardziej ekonomiczny środek przymusu i walki o nowe
terytoria - nie trzeba armii (to później, jak się opanuje terytorium i
zasoby) - mając już od lat na miejscu ludzi można wykorzystać środki i
finanse, uzyskane na miejscu. A ataki są nie do przewidzenia. W dodatku
stworzona została osłona w postaci setek tysięcy imigrantów, za którą można
się skutecznie ukrywać, stanowi ona jednocześnie obfity rezerwuar nowych
ludzi do werbunku.
Zasłona najpewniejsza, bo w stosunku do niej Europa jest bezsilna -
kierując się swą łacińską praworządnością i konstytucyjnością sama sobie
związuje ręce. A indywidualnych Europejczyków wystarczy postraszyć
zamachami, żeby wywołać podporzadkowanie - społeczeństwa
zachodnioeuropejskie, wyrosłe bez wojny i zagrożeń, pozbawione mechanizmów
o odruchów obronnych, jak widzisz dziś potrafią odpowiedzieć jedynie
rysowaniem kwiatków na asfalcie...

52. Data: 2017-05-24 20:38:12

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

.pl...

>Dobra

No, i teraz mozesz spierdalac

53. Data: 2017-05-24 20:38:56

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>Oni się "uruchamiają" jako terroryści w islamskiej masie.

Brejwik?

54. Data: 2017-05-24 20:45:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> Brejwik?

On jest muzułmaninem, tępaczku?
LOL

55. Data: 2017-05-24 22:25:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2017 o 11:12, Kviat pisze:

> Jeszcze nie mamy. Trochę potrwa zanim ewolucja wyposaży Polaków w
> kuloodporność.

W smoły i stodoły już wyposażyła.

Ewa

56. Data: 2017-05-24 23:11:42

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-24 o 18:36, Kviat pisze:

> Nie. Zastosowałem go, żeby wyśmiać.
> W tym temacie nie ma nic merytorycznego, więc nie było potrzeby żeby coś
> przykrywać.

Czyli nie masz nic merytorycznego do powiedzenia, zabierasz głos żeby
wyśmiać. Ciekawe gdzie jest twoja granica, na czym byś się zatrzymał
gdybyś mógl fizycznie pomęczyć.

> To straszne. Wywołałeś u mnie depresję trwającą całe dwie minuty.
> Tak bardzo liczyłem na twoje zrozumienie, że nie wiem czy się podniosę
> po takim ciosie.

Jak na socjopatę dwie minuty depresji to całkiem sporo, może ty jeszcze
masz szansę na powrót do zdrowia. Wedle nieco przeterminowanej już
teorii, twoje życzenia powrotu do zdrowia rzucane tu i ówdzie mogą być
klasyczną Freudowską projekcją. A jak to wygląda wg.
nieprzeterminowanych teorii poczytasz w dalszej części posta :)

> Kurde. Myślałem, że jest to oczywiste od samego początku.
> I znowu się pomyliłem...

Tak mnie więcej to już wiadomo, ale z czasem będziemy dowiadywać się
coraz więcej. Pomyłką się nie przejmuj, nikt tu od ciebie nieomylności
nie oczekuje.

> Czytaj mi z ust: "Łopatologicznie: oczywiście, że nie powiedziała
> dosłownie :)"

Oczywiście że nie powiedziała. Ty powiedziałeś, a to co powiedziałeś
włożyłeś w jej usta. Twoje tłumaczenie pt."nie powiedziała dosłownie",
świadczy tylko o tym, że masz wszystkich dookoła za idiotów, nie
wyłączając również tych którzy z tobą sympatyzują. Nie musisz mi
wierzyć, poczytaj sobie - to jedna z charakterystycznych cech
socjopatów. Widzisz ... coraz bardziej się wyjaśnia co ci gra pod kopułą :)

> Do tego momentu prawie się zgadza. Ale tylko ci się wydaje, że są
> pokraczne.
> Nie wszystko czego nie rozumiesz jest pokraczne.

No pacz pan - a parę linijek wyżej pisałeś, że w tym wątku nie ma nic
merytorycznego i w zasadzie to ty tutaj tylko wyśmiewać przyszedłeś. A
tu się nagle okazuje, że wygłaszasz jakieś poważne kwestie, których mój
umysł nie jest w stanie ogarnąć.
Chłopie - zaliczyłeś schizę na długości jednego posta. Abyś nie zaliczył
kolejnej dwuminutowej deprechy pocieszę cię tym, że to wcale nie rekord.
Zdarzały się takie akcje na długości jednego zdania. Fakt faktem, że
były to zdania złożone, więc jeszcze pewne pole na którym można powalczyć.

> Wiesz... każdy, kto potrafi czytać widzi co ona napisała. I widzi, że te
> skojarzenia to ja napisałem. Można to w każdej chwili sprawdzić.
> Ufff... A już myślałem, że nie da rady bardziej łopatologicznie...

> Nieprawda. Mieszam z błotem za _jej_ słowa, przy pomocy skojarzeń
> (mojego autorstwa).

Było by to prawdą, gdybyś tam napisał "kojarzy mi się to z - terror
zwalczaj terrorem". ty jednak napisałeś "Terror zwalczaj terrorem -
powiedziała faszystka ikselka"

> Nie rozpędzaj się tak :) Przecież to nie ja chwalę Putina.
> Chyba nie chcesz powiedzieć, że zamordyzm Putina to nieistniejący problem?

Akurat tej akcji Putina którą opisywała Ikselka nie kojarze. Ale żebyś
nie miał niedosytu, doskonale pamiętam jak pozamykał do paki tych z
greenpeace gdy mu próbowali fikać. Bardzo mi się to podobało i popieram.

> I co ci wyszło? Że Putin to przemiły starszy pan, który poświęca się dla
> narodu walcząc z terroryzmem?
> Masz poważny problem jeżeli tak myślisz... i nie ja ten problem
> wymyśliłem :)

Ja o zastanawianiu się na temat twoich psychicznych skłonności, a ty
pytasz czy mi z tego zastanawiania wyszło że Putin to przemiły starszy
pan. Chyba musiałeś mieć jakąś ostrą gonitwę myśli gdy to pisałeś.
Charakterystyczną dla ... :)

> Oczywiście, że wystarczająco.
> Myślisz, że tak bez powodu życzę powrotu do zdrowia?

Myślę, że to kwestia której warto poświęcić kilka słów. Składając te
życzenia lub ich nie składając, przekazujesz rozmówcy informację o
aktualnym poziomie twojej akceptacji dla niego. Zdaje się też iż uważasz
się za kogoś, kogo zdanie coś znaczy dla innych, niekoniecznie tych z
którymi w danej chwili rozmawiasz. I nawet chyba słusznie, że tak
uważasz np. dziś Feniks nie omieszkała okazać ci swej sympatii. Nooo a
skoro jesteś takim, że tak określę bytem opiniotworczym w naszym
środowisku, to twoje wyrażanie akceptacji bądź dezaprobaty ma znaczenie.
Ojejejej, ale ja zapominalski jestem, wpadłem na to już rok temu ale
zapominałem napisać ... a nie - zapomniałem, że nie zapomniałem - po
prostu chciałem się poprzyglądać. Jeśli masz ochotę, możesz sobie
postudiować nasze pogawędki z ostatniego roku. Nie chwaląc się, udało mi
się (fakt że to pojedyncze przypadki) sprawić iż w tym samym wątku
życzyłeś mi powrotu do zdrowia naprzemiemnnie z nie życzeniem. W tym
miejscu, chciał bym gorąco przeprosić za wywoływanie w tobie mieszanych
uczuć, co powodowało problemy z adekwatną reakcją na moją osobę. Bo
widzisz to jest tak, osoba normlna wyrabia sobie zdanie na temat
drugiej osoby w jakimś względnie krótkim czasie, po czym już z automatu
adekwatnie do swojego zdania ją traktuje. Taki ciąg automatycznego
reagowania może przerwać tylko jakieś znaczące wydarzenie w relacjach
między tymi osobami, ale na pewno nie jakaś chwilowa niepewność
wymykająca się intuicji. Panie panie Janie kochany pokazał swoją
huśtawką, że akceptacja i dezaprobata nie są stanem twojego umysłu
względem danej osoby, a zwykłym kijem i marchewką, lub inaczej mówiąc
narzędziami szantażu emocjonalnego.

Dębska

57. Data: 2017-05-25 00:15:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Akurat tej akcji Putina którą opisywała Ikselka nie kojarze.

Tego konkretnego artykułu nie mogę odnaleźć na razie, kiedyś podawany był
link na jakimś forum - a ja nie zapisałam sobie ani nie dałam do zakładek.
Jednak tak na szybko:

https://www.wprost.pl/swiat/422114/Rosja-rodziny-ter
rorystow-beda-placic-Projekt-Putina.htm

http://wolnosc24.pl/2017/04/05/rodzina-terrorysty-z-
petersburga-ma-zaplacic-100-mln-rubli-za-kazdego-zab
itego-kim-jest-zamachowiec-z-kirgistanu/

>?Ale żebyś
> nie miał niedosytu, doskonale pamiętam jak pozamykał do paki tych z
> greenpeace gdy mu próbowali fikać. Bardzo mi się to podobało i popieram.

Ja też, w całej rozciągłości. Wleźli bez zezwolenia na wody terytorialne -
nie ma przeproś.
Mam nadzieję, że im dobrze tyłki przetrzepano.
Żeby dobrze pamiętali.

58. Data: 2017-05-25 01:32:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> To coś nie pojmuje, że islamscy terroryści właśnie w rodzinie wyrastają w
> nienawiści do innych kultur

https://www.wprost.pl/swiat/10056354/Ojciec-i-brat-z
amachowca-z-Manchesteru-zatrzymani-w-Libii-Sa-podejr
zani-o-zwiazki-z-Panstwem-Islamskim.html

59. Data: 2017-05-25 01:59:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 maja 2017 18:02:51 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> No i na nim się skup.

Tylko gdzie ich znaleźć, jak maskirowkę opanowali do perfekcji?
Bądź tu hrabino Iksi mądra i pisz wiersze.

60. Data: 2017-05-25 02:03:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> W smoły i stodoły już wyposażyła.