Atak na dzieci - Manchester.

41. Data: 2017-05-24 16:45:28

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2017-05-23 o 20:32, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>Za merytorycznie

a ponoć proste jak drut, debilu

42. Data: 2017-05-24 16:46:21

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 maja 2017 16:23:09 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Tak się jednak składa, że wszelki terror ma w d... wszelką ezoterykę.
> I na tym się skup.

To są dwa różne środki do koryta, ale w tym wypadku koryto jest jedno.
Kalifat się nazywa. Od czasu jak wspomniany Atatürk je rozwalił, jest
nieobsadzone. Tatarzy oraz panowie kadyrowcy, których są po konkretnej stronie
tej samej rywalizacji o koryto. A to odwrotnej niż salafici/wahabici/Bractwo etc.

Mówi coś tobie termin "sufizm"? To jest znacznie bardziej wyrafinowana metoda
dżihadu, skoncentrowana właśnie głównie na ezoteryce, a nie terrorze.
Ruchy salaficko-wahabickie powstały jako modernistyczna reakcja przeciwko
konserwatywno-liberalnemu islamowi, przepojonemu sufizmem i penetrowanemu
przez "wtyczki" innych religii oraz organizacji państwowych. Były związane
z ruchem niepodległościowym krajów arabskich od Turków na początku ubiegłego
wieku i jako takie co gorsza: pogrążyły się w jeszcze większy konserwatyzm.

Nie ma jednego islamu jako religii - jest cała masa różnych islamów pod tym
względem, łączących się tylko formą podstawowych obrzędów. Natomiast zawsze jest
jeden dominujący nurt w islamie, obecnie niestety nie ten co trzeba tj.
zbyt odporny na manipulację.

43. Data: 2017-05-24 16:50:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 maja 2017 16:46:23 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
jeden dominujący nurt w islamie, obecnie niestety nie ten co trzeba tj.

PS. Panowie kadyrowcy - miałem napisać, których zdołałem również swego czasu
poznać, a nawet trochę się z nimi zaprzyjaźnić.

44. Data: 2017-05-24 18:02:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawsze jest jeden dominujący nurt w islamie, obecnie niestety nie ten co trzeba tj.

No i na nim się skup.

45. Data: 2017-05-24 18:03:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> PS. Panowie kadyrowcy - miałem napisać, których zdołałem również swego czasu
> poznać, a nawet trochę się z nimi zaprzyjaźnić.

Nawet?
LOL

46. Data: 2017-05-24 18:34:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 maja 2017 18:03:16 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Nawet?
> LOL

Swego czasu.
Przede wszystkim co to są kadyrowcy - to są Czeczeńcy związani z ugodowym
w stosunku do Rosji klanem Kadyrowów.
Nazwisko klanu pochodzi od tego, że głowa klanu jest tradycyjnym przywódcą
lokalnej kapituły muzułmańskiego zakonu sufi Qadiriyyah, którego nauki
były rozpowszechnione w Czeczenii przez Murszida Kunta-Hadżi. W okresie
XIX w. nauki te, w przeciwieństwie do Szamila, który wprowadził do Czeczenii
sufizm Nakszbandi, były pacyfistyczne - w takim stopniu, że Kunta-Hadżi
posłużył hr. Lwu Tołstojowi do stworzenia postaci literackiej Hadżi Murata.
Obecnie to już śpiew dalekiej przeszłości - kadyrowcy są wojowniczym
proputinowskim ugrupowaniem, które w wojnie z Czeczenią walcząc po stronie
Ruskich wykazali się delikatnie mówiąc wszystkim, tylko nie pokojowym
nastawieniem. Ostatnio byli najemnikami w wojnie prorosyjskich republik
przeciwko Ukrainie i prawdopodobnie nie ma ich już w Polsce. Stanęli
w konflikcie po przeciwnej stronie niż Tatarzy, stąd moja "przyjaźń" z nimi
to czas zdecydowanie przeszły.

47. Data: 2017-05-24 18:36:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-24 o 10:04, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> I zastosowałes go by przykryć fakt ze merytorycznie nie masz nic
> sensownego do powiedzenia w temacie.

Nie. Zastosowałem go, żeby wyśmiać.
W tym temacie nie ma nic merytorycznego, więc nie było potrzeby żeby coś
przykrywać.

> Choćby ów sarkazm był
> najwyższych lotów, ze względu na to co ma przykryć nie może być
> przeze mnie potraktowany tak jak byś oczekiwał.

To straszne. Wywołałeś u mnie depresję trwającą całe dwie minuty.
Tak bardzo liczyłem na twoje zrozumienie, że nie wiem czy się podniosę
po takim ciosie.

> Spoko, z czasem ustali się co ci tam naprawdę pod kopułą się miesza:)

Kurde. Myślałem, że jest to oczywiste od samego początku.
I znowu się pomyliłem...

> Czyli nic takiego nie powiedziała

Czytaj mi z ust: "Łopatologicznie: oczywiście, że nie powiedziała
dosłownie :)"

> a mamy do czynienia tylko z
> ciągiem twoich skojarzeń. Reasumując tworzysz jakieś pokraczne
> skojarzenia,

Do tego momentu prawie się zgadza. Ale tylko ci się wydaje, że są
pokraczne.
Nie wszystko czego nie rozumiesz jest pokraczne.

> wkładasz je ludziom w usta ze niby to mówili,

Wiesz... każdy, kto potrafi czytać widzi co ona napisała. I widzi, że te
skojarzenia to ja napisałem. Można to w każdej chwili sprawdzić.
Ufff... A już myślałem, że nie da rady bardziej łopatologicznie...

> po czym mieszasz za "te słowa" ludzi z błotem.

Nieprawda. Mieszam z błotem za _jej_ słowa, przy pomocy skojarzeń
(mojego autorstwa).

> Innymi słowy tworzysz
> nieistniejace problemy by móc z nimi dziarsko walczyć.

Nie rozpędzaj się tak :) Przecież to nie ja chwalę Putina.
Chyba nie chcesz powiedzieć, że zamordyzm Putina to nieistniejący problem?

> I tu już
> można się zacząć powoli zastanawiać, cóż to za psychiczne
> skłonności kierują twoim zachowaniem.

I co ci wyszło? Że Putin to przemiły starszy pan, który poświęca się dla
narodu walcząc z terroryzmem?
Masz poważny problem jeżeli tak myślisz... i nie ja ten problem
wymyśliłem :)

> Myślę, że nieco wyżej wystarczająco jasno się odniosłem.

Oczywiście, że wystarczająco.
Myślisz, że tak bez powodu życzę powrotu do zdrowia?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

48. Data: 2017-05-24 19:33:06

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

.pl...

> ano

Dobra- zrobimy tak. Jak będziesz chciał popisać na dowolny temat- to daj
jakoś znać. W takim stanie, w jakim obecnie jesteś- nie potrafię z tobą
rozmawiać. napisałem: nie wejdę do twojego świata. Czekam na zewnątrz. Tak
całkiem serio- uważam, ze blokuje cię twój własny strach. No ale ja nic na
to nie poradzę :-)

--
Chiron

49. Data: 2017-05-24 19:43:56

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:29969d59-db23-41b7-a8b9-8acd9ef34fdb@googlegrou
ps.com...

> [...]

przeciwko Ukrainie i prawdopodobnie nie ma ich już w Polsce. Stanęli
w konflikcie po przeciwnej stronie niż Tatarzy, stąd moja "przyjaźń" z nimi

Najważniejsze- że Putin- w zamian za spokój z Czeczenią- dał Kadyrowom
władzę nad swoim narodem. Wytworzyło to w Czeczenii system niewolniczy. No
cóż- taka jest cena pokoju. :-(

--
Chiron

50. Data: 2017-05-24 20:00:41

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> A po co do każdego, kiedy dla nich wszystkich wystarczy pieniędzy na
> świetne życie w tych najbogatszych? A co to, muzułmanie to nie ludzie
> i mają inne motywacje ekonomiczne? W imię czego jedni z nich mieliby
> się godzić, żeby mieć gorzej niż reszta, kiedy złota wystarczy dla
> wszystkich już teraz?
>:\

I w imie tej kolonizacji postawili na terroryzm?
To sie kupy nie trzyma...

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Opole - komentarze.
List do TW "BOLKA"
Barszcz Sosnowskiego
Enneagram