Atak na dzieci - Manchester.

61. Data: 2017-05-25 02:04:52

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Tylko gdzie ich znaleźć, jak maskirowkę opanowali do perfekcji?
> Bądź tu hrabino Iksi mądra i pisz wiersze.

Serio chcesz szukać?

62. Data: 2017-05-25 02:14:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 maja 2017 02:04:53 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Serio chcesz szukać?

W tej chwili nie w celach ofensywnych tylko żeby identyfikować potencjalnych
podejrzanych i cztery litery zabezpieczyć. Inni niech się sami martwią.

63. Data: 2017-05-25 08:16:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-24 o 23:11, Przemysław Dębski pisze:

> Czyli nie masz nic merytorycznego do powiedzenia,

Czytaj powoli: W tym temacie nie ma nic merytorycznego.
To zasadnicza różnica.

> zabierasz głos żeby
> wyśmiać.

Tak.

> Ciekawe gdzie jest twoja granica, na czym byś się zatrzymał
> gdybyś mógl fizycznie pomęczyć.

To faktycznie bardzo ciekawe.

> twoje życzenia powrotu do zdrowia rzucane tu i ówdzie

Przesadzasz. Na takie życzenia to trzeba sobie zasłużyć.

> Tak mnie więcej to już wiadomo, ale z czasem będziemy dowiadywać się
> coraz więcej.

Z eksperymentów robionych na parówkach pewnie się czegoś dowiesz.
Ale czy na pewno tego, czego chcesz się dowiedzieć?

> Oczywiście że nie powiedziała. Ty powiedziałeś, a to co powiedziałeś
> włożyłeś w jej usta. Twoje tłumaczenie pt."nie powiedziała dosłownie",
> świadczy tylko o tym, że masz wszystkich dookoła za idiotów,

Nie wszystkich. Tylko tych, co nie zrozumieli.

> nie
> wyłączając również tych którzy z tobą sympatyzują.

Oni zrozumieli.

> Nie musisz mi
> wierzyć, poczytaj sobie - to jedna z charakterystycznych cech
> socjopatów. Widzisz ... coraz bardziej się wyjaśnia co ci gra pod kopułą :)

Ale to tylko pod twoją kopułą :)

> No pacz pan - a parę linijek wyżej pisałeś, że w tym wątku nie ma nic
> merytorycznego i w zasadzie to ty tutaj tylko wyśmiewać przyszedłeś. A
> tu się nagle okazuje, że wygłaszasz jakieś poważne kwestie, których mój
> umysł nie jest w stanie ogarnąć.

Nic na to nie mogę poradzić. Przykro mi.

> Chłopie - zaliczyłeś schizę na długości jednego posta.

Obawiam się, że twój umysł nie jest w stanie tego ogarnąć.

[ciach]

Tak ci się tylko zdaje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

64. Data: 2017-05-25 09:38:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> W tej chwili nie w celach ofensywnych tylko żeby identyfikować potencjalnych
> podejrzanych i cztery litery zabezpieczyć. Inni niech się sami martwią.

Ahaaaaa. No no. LOL.

65. Data: 2017-05-25 10:18:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> W smoły i stodoły już wyposażyła.

Połaskocz pana jeszcze troszkę, a ja Cię powspieram merytorycznie:
https://m.facebook.com/ZwiazekStrzeleckiStrzelecWKie
lcach/

66. Data: 2017-05-25 10:48:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 10:18, Ikselka pisze:

> Połaskocz pana jeszcze troszkę, a ja Cię powspieram merytorycznie:
> https://m.facebook.com/ZwiazekStrzeleckiStrzelecWKie
lcach/

To dzieci mentalne, które ganiają się po lesie i rzucają szyszkami
udając, że to granaty.

Nie potrafią nawet zabezpieczyć własnej strony internetowej, a ty tu
wyskakujesz o ochronie przed terrorystami...
To sobie powspierałaś merytorycznie :):)

Na swoim profilu podają adres:
(UWAGA! NIE KLIKAĆ W TEN LINK - NIE ŻARTUJĘ)
http://www.strzelcykielce.tk/

po kliknięciu od razu przekierowuje do ZAINFEKOWANEJ witryny:
(UWAGA! NIE KLIKAĆ W TEN LINK - TO NAPRAWDĘ NIE JEST ŻART)
http://www.freenom.link/en/index.html?lang=en

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

67. Data: 2017-05-25 11:06:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

lcach/

> To dzieci mentalne, które ganiają się po lesie i rzucają szyszkami
> udając, że to granaty.

Przyjdź i zobacz.

68. Data: 2017-05-25 11:23:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 11:06, Ikselka pisze:

lcach/

> Przyjdź i zobacz.

Byłem i widziałem. Nie tylko w Kielcach się tak bawią.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

69. Data: 2017-05-25 12:07:18

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Połaskocz pana jeszcze troszkę, a ja Cię powspieram merytorycznie:
> https://m.facebook.com/ZwiazekStrzeleckiStrzelecWKie
lcach/

W smoły i stodoły? Jak bardzo trzaeba chcieć uwierzyć w takie brednie...no
cóż- polityka wstdy przyniosła jak widać doskonałe rezultaty.

--
Chiron

70. Data: 2017-05-25 12:36:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2017 o 09:26, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> Będą tylko ci co już są, nie będzie nowych - mniejsza pula do
> pilnowania. I przy okazji nie będzie problemu z bydłem na ulicach
> oraz "przejmowaniem dzielnic".

Czyli - być może - ograniczylibyśmy napływ potencjalnych nowych
terrorystów. Ale w dobie internetu nie mają chyba większego problemu,
żeby zrekrutować sobie kogoś z miejscowych. Pomijając już to, że akurat
terroryści mają środki i sposoby, żeby przedostać się przez granicę
pomimo wszelkich zakazów.

Ewa

Opole - komentarze.
List do TW "BOLKA"