Re: Atak na dzieci - Manchester.

Subject: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Thu, 25 May 2017 08:16:42 +0200

W dniu 2017-05-24 o 23:11, Przemysław Dębski pisze:

> Czyli nie masz nic merytorycznego do powiedzenia,

Czytaj powoli: W tym temacie nie ma nic merytorycznego.
To zasadnicza różnica.

> zabierasz głos żeby
> wyśmiać.

Tak.

> Ciekawe gdzie jest twoja granica, na czym byś się zatrzymał
> gdybyś mógl fizycznie pomęczyć.

To faktycznie bardzo ciekawe.

> twoje życzenia powrotu do zdrowia rzucane tu i ówdzie

Przesadzasz. Na takie życzenia to trzeba sobie zasłużyć.

> Tak mnie więcej to już wiadomo, ale z czasem będziemy dowiadywać się
> coraz więcej.

Z eksperymentów robionych na parówkach pewnie się czegoś dowiesz.
Ale czy na pewno tego, czego chcesz się dowiedzieć?

> Oczywiście że nie powiedziała. Ty powiedziałeś, a to co powiedziałeś
> włożyłeś w jej usta. Twoje tłumaczenie pt."nie powiedziała dosłownie",
> świadczy tylko o tym, że masz wszystkich dookoła za idiotów,

Nie wszystkich. Tylko tych, co nie zrozumieli.

> nie
> wyłączając również tych którzy z tobą sympatyzują.

Oni zrozumieli.

> Nie musisz mi
> wierzyć, poczytaj sobie - to jedna z charakterystycznych cech
> socjopatów. Widzisz ... coraz bardziej się wyjaśnia co ci gra pod kopułą :)

Ale to tylko pod twoją kopułą :)

> No pacz pan - a parę linijek wyżej pisałeś, że w tym wątku nie ma nic
> merytorycznego i w zasadzie to ty tutaj tylko wyśmiewać przyszedłeś. A
> tu się nagle okazuje, że wygłaszasz jakieś poważne kwestie, których mój
> umysł nie jest w stanie ogarnąć.

Nic na to nie mogę poradzić. Przykro mi.

> Chłopie - zaliczyłeś schizę na długości jednego posta.

Obawiam się, że twój umysł nie jest w stanie tego ogarnąć.

[ciach]

Tak ci się tylko zdaje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr