Atak na dzieci - Manchester.

81. Data: 2017-05-25 16:46:26

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie byłabym taka pewna. Zaprzeczają temu choćby np. zamachy na WTC.

Zamach.

I dlatego od tego czasu trzeba do chałupy wpuszczać każdego, wszelkie
pilnowanie sobie darować i liczyć na to, że tym razem jeszcze nam gardła
nie podetną.
Carpe diem :->

82. Data: 2017-05-25 16:48:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 16:37, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Kontekstem była konieczność wyrażania w każdym poście przez Cvieta aprobaty
> lub dezaprobaty dla osoby rozmówcy.

A ten kontekst to sobie wyssałeś z brudnego palucha. Te kilka postów,
które udało ci się przeczytać, nie oznacza "każdy post".
Po drugie, brak dezaprobaty nie oznacza automatycznie aprobaty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

83. Data: 2017-05-25 17:28:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 16:59, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> [...]

(ciach)

> Kto to jest bydło? To np. Ci molestatorzy z Kolonii, ci
> wszczynający burdy we wszystkich krajach które ich przyjęły ...
>
> I żeby już była jasność, tak jestem za tym żeby nie wpuszczać
> nikogo z nich na zasadzie odpowiedzialności zbiorowej.

I w zasadzie takiej odpowiedzi się spodziewałem, ale chciałem żebyś to
napisał żeby nie było gadania, że ja ci coś wmawiam.
Nikogo z _nich_... i wszystko jasne.

Jednych nazywasz bydłem, a innych na zasadzie odpowiedzialności
zbiorowej traktujesz jak bydło.
(nie, to nie jest pytanie, to nie jest pytanie retoryczne, to nie jest
pytanie z tezą - to jest stwierdzenie faktu)

> To że nie
> wszyscy z nich są terrorystami i bydłem jest faktem, ale ten fakt
> jako argument za przyjmowaniem mnie nie przekonuje.

Na szczęście przekonał normalnych ludzi, którzy przyjmowali/przyjmują
emigrantów, również polskich, pomimo tego, że wśród nich też trafia się
"bydło" i nie zastosowali odpowiedzialności zbiorowej.

Takie tam pierwsze lepsze linki z brzegu:
http://www.polishexpress.co.uk/to-juz-pewne-polak-za
bil-brytyjska-rodzine-bo-bawil-sie-w-samochodzie-kom
orka
http://www.se.pl/wiadomosci/swiat/morderstwo-na-wysp
ie-jersey-polak-damian-rz-oszala-z-zazdrosci-i-zarzn
a-rodzine_200487.html

O historii nie wspominając.

Wiesz kto jeszcze, oprócz ciebie (i ikselki) nazywa/nazywał ludzi bydłem
i stosuje/stosował odpowiedzialność zbiorową, traktując ludzi jak bydło?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

84. Data: 2017-05-25 17:30:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
lcach/

> Byłem i widziałem. Nie tylko w Kielcach się tak bawią.

W KIELCACH możesz zamówić indywidualny pokaz tej "zabawy". Na pewno
zmienisz po nim zdanie.

85. Data: 2017-05-25 18:19:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 maja 2017 09:38:35 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Ahaaaaa. No no. LOL.

Ze zbieraniną utytułowanych "śpiochów" i bossów-amatorów spod monopolowego?
Skąd taka inflacja stopni służbowych i honorów mafijnych to ci zapewne Chiron
wytłumaczy, ale sytuacja, gdy noszą je fryzjerzy, subiekci sklepowi, stolarze
i sekretarki to jest istny dom wariatów. W każdym razie takie nielegalne
http://www.suworow.pl/index.php?page=gownojady noszące (nadane podczas papojki
od cudzoziemców wycofujących się z interesu) tytuły różnych światowych "worów"
i "szpionów", żeby przed gościem z Pasikurowic nadać sobie złodziejskiego
sznytu - nawet w pospolitym ruszeniu nie są żadnym przeciwnikiem dla
wyszkolonych dżihadystów. Przy okazji takie kosmopolityczne gierki ułatwiają
pracę prawdziwym złodziejom i dywersantom na zasadzie, że "najłatwiej ukryć
liść w lesie".

86. Data: 2017-05-25 18:28:23

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 maja 2017 18:19:48 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> pracę prawdziwym złodziejom i dywersantom na zasadzie, że "najłatwiej ukryć

PS. https://pl.wikipedia.org/wiki/Rodzina_z_Los_Angeles_
(mafia)

87. Data: 2017-05-25 18:32:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 maja 2017 18:28:24 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

PS. https://pl.wikipedia.org/wiki/Rodzina_z_Los_Angeles_
(mafia)
to przy tym zawodowcy.

88. Data: 2017-05-25 18:37:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 17:30, Ikselka pisze:

lcach/

> W KIELCACH możesz zamówić indywidualny pokaz tej "zabawy". Na pewno
> zmienisz po nim zdanie.

Serio? Kielce to nie jest centrum wszechświata.
Wszędzie można zamówić.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

89. Data: 2017-05-25 19:06:36

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nopopatrzpani - a Lenin pisał, że... Ja wolę kierować się tym, co
> dana osoba ROBI.

Czy znaczy to, że powróciłaś już do stanu dziecięcej niewinności i
reagowania na doświadczenia a nie na słowa?

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

90. Data: 2017-05-25 19:41:42

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>On jest muzułmaninem

A to jakoś zdejmuje zeń grzech, wielbicielko morderców?

Opole - komentarze.
List do TW "BOLKA"
Barszcz Sosnowskiego
Enneagram