Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

51. Data: 2000-01-27 13:33:28

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: Eutanazy Sercxemulo <s...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesio wrote:

> Gdyby wszystkie glosy byly na tak, to na czym polegalaby dyskusja?

Glosy robaczku, glosy, a nie belkot i wylewanie pomyj na rozmowcow.

52. Data: 2000-01-27 13:36:47

Od: Eutanazy Sercxemulo <s...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak?? a czy plemnik to tez czlowiek? Moze trzeba ukarac tych co sie
> spuszczaja do kibla?

A czy twoja reka to Ty? Zdaje sie ,ze chcesz odwrocic kota ogonem.
Ja mowie o zywym organizmie, czlym. Wiesz to ciekawe my tu sie spieramy a
jakos biolodzy nie maja takich problemow, mowia osobnik (zygota) i juz.
To jest czlowiek. Caly, ze wszystkimi funkcjami. To tak jakbys sie spieral
widzac rozszczepione swiatlo w pryzmacie, czy tu juz jest czerwony czy juz
nie.

53. Data: 2000-01-27 13:37:24

Od: "Gosia" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

DYSKUSJA- chyba nie wiesz co to.......
Odpocznij, wyluzuj się a później pisz
Gośka

Wiesio napisał(a) w wiadomości: <5OXj4.11966$Hi2.280440@news.tpnet.pl>...

54. Data: 2000-01-27 13:38:05

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eutanazy Sercxemulo napisał(a) w wiadomości:
>Uzywasz obelg

mozesz przytoczyc te obelgi ktorych podobno uzywam, one istnieja chyba tylko
w twojej glowie, chyba ze z czytaniem lub rozumieniem tekstu u ciebie nie
najlepiej? (tak abstrachujac badania faktycznie pokazuja, ze u Polakow z
rozumieniem czytanego tekstu nie najlepiej :(

55. Data: 2000-01-27 13:39:16

Od: "Gosia" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eutanazy Sercxemulo napisał(a) w wiadomości:
<3...@f...net.pl>...

>Hej usmieszek w tym miejscy to juz obelga dla tej niewiasty.
>Dodajesz sobie waznosci bedac chamski?

Dzieki za pomoc, wyjatkowo uparty typ.
Goska

56. Data: 2000-01-27 13:40:07

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eutanazy Sercxemulo napisał(a) w wiadomości:
>Glosy robaczku, glosy, a nie belkot i wylewanie pomyj na rozmowcow.

Mozesz przytoczyc lub wskazac miejsce pokazujace gdzie cos takiego mowilem?
Czyzby urojenia??

57. Data: 2000-01-27 13:41:05

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

to moze mi pani madra wytlumaczy, zebym wiedzial

58. Data: 2000-01-27 13:42:38

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mylisz sie ja nie oceniam niewiasty po ksywce, nicku lub nie wiem po czym ty
to robisz, i nie uwazam ze usmiech jest obelga.
Ciekawe czy ktos uwaza usmiech za obelge???

59. Data: 2000-01-27 13:44:48

Od: Eutanazy Sercxemulo <s...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesio wrote:

> Eutanazy Sercxemulo napisa?(a) w wiadomo?ci:
>
> mozesz przytoczyc te obelgi ktorych podobno uzywam

o np:

> jak zostaniesz zgwalcona i zaplodniona w
> trakcie, to wtedy zobaczymy jaki bedzie twoj stosunek do aborcji.
> :)))

Nazywanie kogos shizofremikiem tez jest uwazane za obrazliwe. Ale coz pewnie
masz "swoj" poglad w tej sprawie jak kazde mieso. Pewnie rzucanie miesem jest
teraz w modzie.

60. Data: 2000-01-27 13:46:33

Od: "Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesio <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:> I slusznie, daj sobie spokuj, jak zostaniesz zgwalcona i
zaplodniona w
> trakcie, to wtedy zobaczymy jaki bedzie twoj stosunek do aborcji.
> :)))

Hmmm, ktos madry powiedzial kiedys: "a co jest winne dziecko, ze ma ojca
s...syna? "
Nie mozna poza tym przedkladac emocji (nawet najciezszych) nad zycie
niewinnego czlowieka.

Jarosław Łączkowski

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu