Atkins Diet Alert

11. Data: 2003-11-25 00:10:59

Temat: Re: Atkins Diet Alert
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Hoody w wiadomości news:3fc252be@news.home.net.pl pisze:

> Przydac sie?
> Tylko jakiemus amerykanskiemu lobby producentow zywnosci
> ktore sponsoruje te strone :)

A ktore to lobby?

12. Data: 2003-11-25 11:28:29

Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bpu6ih$fp0$1@inews.gazeta.pl...

[ciach]

> A ktore to lobby?

"PCRM is a nonprofit organization supported by physicians and laypersons who
receive "Good Medicine" each quarter"
W tym przypadku chodzi nie o lobby ale tylko skromnego wydawcę magazynu -
trochę mu się głupio pewnie zrobiło jak się okazało że tezy prezentowane w
piśmie za które mnóstwo ludzi płaci dwadzieścia dolców rocznie są łagodnie
mówiąc nieco przestarzałe ;) Typowy przykład komercyjnego działania
powiązanego ze środowiskiem lekarzy.

A.

13. Data: 2003-11-25 18:06:18

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

Gruby Jendrek wrote:

> [...]
> tezy prezentowane w piśmie za które mnóstwo ludzi płaci dwadzieścia
> dolców rocznie są łagodnie mówiąc nieco przestarzałe ;)

Akurat $20 rocznie nie jest az taka ogromna suma, ale tez Ci powiem, ze nie
az takie "mnostwo" ludzi placi, bo ja o tym magazynie wiem tylko z sieci -
sama jeszcze nigdy nie widzialam go ani w kiosku, ani nie kupilam przez
interenet.
A tak a propos: a wiesz co to znaczy "nonprofit"?
Kasia

14. Data: 2003-11-25 20:12:06

Od: g...@w...pl (Grażyna K.) szukaj wiadomości tego autora

Nonprofit tzn"bezinteresownie","celem działania nie jest osiągnięcie
zysku". Pozdrawiam. Grażyna K.

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

15. Data: 2003-11-26 09:20:59

Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> napisał w
wiadomości news:bq05mj$a5q$1@inews.gazeta.pl...
> Gruby Jendrek wrote:

[ciach]

> [...]
> interenet.
> A tak a propos: a wiesz co to znaczy "nonprofit"?

20$ za cztery numery rocznie to niedużo? I jak organizacja skupiająca ludzi
prenumerujących jakieś czasopismo może być non profit? Dzielą zyski między
sobą? Nie obrażaj się, proszę, ale czy naprawdę jesteś tak naiwna?

A.

16. Data: 2003-11-26 09:47:00

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> prenumerujących jakieś czasopismo może być non profit? Dzielą zyski między
> sobą? Nie obrażaj się, proszę, ale czy naprawdę jesteś tak naiwna?

Po pierwsze, ktoś pisze coś, co nie zgadza się z przyjętą przez Ciebie
teorią (naiwną zresztą),
to oczywiście wg Ciebie kłamie i to kłamie w każdym zdaniu, nawet jak pisze,
że jest to organizacja non profit to kłamie i wogóle jest cyklistą!!!

Nie obrażaj się, ale naprawdę jesteś naiwny.

Pozdrawiam,
Adam

ps. jeszcze powołuje się na FAŁSZYWE badania zrobione przez grupę
nazistowskich cyklistów:D sponsorowanych przez lobby lekarsko
sadomasochistyczne;))))))
a druga sprawa to, że przecież każdy (oszołom?) wie, że prawdziwe są tylko
nieistniejące badania popartę jego przekonaniami i "wydaje mi się-niami" i
teoria oparta na przekręcianiu faktów tak aby pasowały do jedynie słusznej
linii marketingowej;)))))

17. Data: 2003-11-26 12:30:52

Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

[ciach jakieś wywody]

Drogi Kolego!

Mój post miał na celu wyłącznie odpowiedź na pytanie "Które to lobby" - tak
się zresztą zaczyna - i sprostowanie że nie jest to żadne lobby a konkretna
organizacja "PCRM" skupiająca w sobie członków powiązanych w sposób
ewidentnie biznesowy (w tym przypadku poprzez subskrypcję czasopisma).
Tworzenie pseudo-organizacji typu "Instytut Zdrowego Żywienia Golonką" i
powoływanie się na jego opinię jako bardzo wiarygodnej organizacji "non
profit" jest dla mnie nie tylko żałosne ale także naganne moralnie - pomimo
tego że jest na przykład bardzo często wykorzystywane w polskich reklamach
telewizyjnych. Wiarygodne badania lekarskie na temat diet
niskowęglowodanowych w gruncie rzeczy nigdzie nie zostały przeprowadzone
(chociaż podobno trwają) i obydwie strony wysuwają argumencie typu
"zmieniłem żarówkę w piwnicy to mojemu sąsiadowi łazienkę zalało".
Natomiast twoje wywody były chyba skierowane do jakiegoś innego posta - bo z
moim żadnego związku nie widzę.

A.

18. Data: 2003-11-26 19:00:26

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

Gruby Jendrek wrote:

> 20$ za cztery numery rocznie to niedużo?

A ksiazka i produkty Atkinsa to sa za darmo?

> I jak organizacja
> skupiająca ludzi prenumerujących jakieś czasopismo może być non
> profit?

Normalna. Wiele takich tu jest. Moja ulubiona to Consumer Report. I tez
jak chcesz zobaczyc nad czym pracuja, to musisz kupic ich magazyn,
ostatecznie badania same sie nie oplaca, pracownicy rowniez.

> Dzielą zyski między sobą?

A dlaczego nie? Dlaczego placisz za CD, dlaczego placisz w ksiegarni za
ksiazke, dlaczego placisz za programy do komputera? Ktos nad czyms pracuje
i ma prawo do zysku, nie sadzisz? To ze PCRM nie przyjmuje donacji i nie
jest dofinansowywana przez powiedzmy rzad, PETA czy inne organizacje nie
oznacza jeszcze, ze lekarze z PCRM slubowali zycie w ubostwie.

> Nie obrażaj się, proszę, ale czy naprawdę jesteś tak naiwna?

Nie obrazaj sie, prosze, ale czy za wszystkim widzisz tylko kase?
Kasia

19. Data: 2003-11-27 06:20:55

Od: "a.czyz" <a...@b...cable.net> szukaj wiadomości tego autora

> Nonprofit tzn"bezinteresownie","celem działania nie jest osiągnięcie
> zysku". Pozdrawiam. Grażyna K.
Noprofit czyli bez zysku, bo od zysku płaci się podatek! Wcale to nie
oznacza, że działacze tychże organizacji nie mają "fury" pieniędzy na swoje
potrzeby i oto im chodzi!

20. Data: 2003-11-27 07:31:50

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a.czyz" <a...@b...cable.net> napisał w wiadomości
> Noprofit czyli bez zysku, bo od zysku płaci się podatek! Wcale to nie
> oznacza, że działacze tychże organizacji nie mają "fury" pieniędzy na
swoje
> potrzeby i oto im chodzi!

Niedawno słyszałem o fundacji pomocy ofiarom wypadków samochodowych. Na cele
fundacji sądy mają zasądzać karę pieniężną sprawcom wypadków. Co prawda
jeszcze nic ofiarom wypadków nie zostało wypłacone, ale założyciele fundacji
już mają się nieźle.

Pozdrawiam
Leszek

Problemy z nadwaga :(