Re: Atopowe zapalnie skory - odkrycie :)

From: Agnes <a...@b...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Atopowe zapalnie skory - odkrycie :)
Date: Wed, 07 Jun 2006 14:19:50 +0200

Beth Winter napisał(a):

> Nie wszyscy dermatologowie tak robia. Jak poszlam do dobrego, to
> pierwsze, co zrobil, to postraszyl martwica skory i kazal odstawic
> sterydy. Przeszlo jak reka odjal :) (OK, czasami sie odrobinke odzywa,
> ale niebo a ziemia.)

To dalej ten czarownik sie sprawdza ? Kurcze to tym razem jak bede w
Warszawie to sie w koncu wybiore :) W Niemczech zaliczylam 3 lekarzy.
Jeden zrobil testy, ktore zle przykleil i musialam jeszcze raz sie
meczyc. Biedak pomylil nikiel z chromem :P Stwierdzil, ze to nie zadna
atopia tylko nikiel i leczyc tego nie trzeba. Jak lapy i oczy wygladaly
nie bede mowic. Dwoch kolejnych przepisalo cetryzyne i hydrokortyzon na
ktory jestem uczulona. W trakcie pobytu w Polsce ide do dermatologa,
mowie co ma wypisac, bo sam nie ma inwencji tworczej juz niestety.
Apteczke przywoze do Niemiec i lecze sie sama niestety, jesli cos sie
dzieje :(
Beth jak to ten czarodziej to podaj prosze jeszcze raz adres,
poczlapie do niego w lipcu :)
Agnes