Automat do pieczenia chleba ...

11. Data: 2010-08-24 14:16:21

Temat: Re: Automat do pieczenia chleba ...
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message news:i50j0v$q62$1@news.onet.pl...
> Dnia 2010-08-24 14:13, niebożę /// Kaszpir /// wylazło do ludzi i marudzi:

> Jest coś, czego nie przeliczasz na złotówki?
>
> Qra

Najdrożej wychodzi najdroższa, dużo tańsza jest szklanka mleka...

12. Data: 2010-08-24 14:38:27

Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24-08-10 15:27, Jan Werbiński wrote:

> Coca Cola

Nie jesteś w stanie jej przygotować w domu, gdyż ekstrakt zawiera pewne
chronione ścisłą tajemnicą składniki, które mało kto zna. Puszki
przyjeżdżają opieczętowane do PL i tu są dolewane do kadzi.

Poza tym jest to średni przykład, bo tutaj potrzebna jest akurat
aparatura do nasycania CO2, a w omawianym przykładzie wszystkie
niezbędne przyrządy masz już w domu.

--
Grzegorz Janoszka

13. Data: 2010-08-24 14:51:53

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak policzyłem to sushi.

-----

14. Data: 2010-08-24 15:03:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Aug 2010 05:13:38 -0700 (PDT), /// Kaszpir /// napisał(a):

> Mieszanki chlebowe nie są wcale tak tanie ...

Ani zdrowe - aby chleb z nich pieczony zawsze się udawał, zawierają
spulchniacze i polepszacze. Jesli chcesz mieć zdrowow, to lepiej już piec
chleb z sobie wiadomych składników, w piekarniku, a jeśli już jeść
polepszacze, to zaprawdę, zaprawdę, nie ma sensu dokładac do nich swojej
roboty.

15. Data: 2010-08-24 15:04:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Aug 2010 14:15:43 +0200, Theli napisał(a):

> Mieszanki nie, ale sama mąka jest tania i chleb wychodzi taniej niż z
> piekarni. A gotowe mieszanki nie mają przecież w sobie nic innego niż
> mąkę ;)

Dobrze, że napisałaś ";-)".

16. Data: 2010-08-24 15:06:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Aug 2010 14:26:05 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Możesz spróbować zrobić chleb w piekarniku. To prawie to samo, tylko trzeba
> się umęczyć przy zarabianiu ciasta.

Nie męczę się - robi to za mnie superrobot, MUM. Kilo mąki plus resztę
skąłdników zagniata w 3 minuty. Potem rośnięcie w misie robota i powtórne
zagniatanie kilka sekund. I do formy. Znowu rośnięcie i pieczenie. Zero
roboty, 100 procent robota.

17. Data: 2010-08-24 15:13:37

Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał
Po prostu tam gdzie w niedalekiej przyszłości ;) będe mieszkał nie ma
w bliskiej odległości sklepu aby kupować świezy chleb , a kupowanie
chleba dzień wcześniej nie uśmiecha mi sie (po prostu chleb będzie
miał już prawie 2 dni ..)

Wiesz, chleb, który ja kupuję dla mnie najsmaczniejszy jest, gdy ma tydzień
(ja w ogóle wolę czerstwe pieczywo). Choć o tym chlebie nawet po tygodniu
nie powiedziałbym, że jest czerstwy.
Ale ja za ten chleb płacę 5,50 za bochenek 0,75 kg, zatem jak byś nie
liczył, to pewnie każde pieczywo z tej maszynki wyjdzie taniej.

Pozdrawiam
EWa

18. Data: 2010-08-24 16:42:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Aug 2010 17:13:37 +0200, Ero Walensdorf napisał(a):

> [...]
> Ale ja za ten chleb płacę 5,50 za bochenek 0,75 kg, zatem jak byś nie
> liczył, to pewnie każde pieczywo z tej maszynki wyjdzie taniej.

Też mam dostęp do takiego chleba - piekarnia "Piekiełko" w Kielcach, chleb
tzw "wiejski", pieczony na zakwasie - je się go ze smakiem nawet po
tygodniu, kiedy jest już dosyć twardy, wtedy po prostu trzeba kroić cienko.
Cena podobna. Latem nie piekę chleba u siebie, bo nie palę pod fajerkami,
więc kupuję ten dosyć często.

19. Data: 2010-08-24 17:47:40

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jest coś, czego nie przeliczasz na złotówki?

70% Polaków nie rozumie prostych tabel, ani tekstu pisanego.
>90% nie umie przeliczyć kosztu prądu.
Można by ich mylnie uznać za ludzi z gestem, ale to po prostu analfabeci
matematyczni.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

20. Data: 2010-08-24 17:51:26

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skąłdników zagniata w 3 minuty. Potem rośnięcie w misie robota i powtórne
> zagniatanie kilka sekund. I do formy. Znowu rośnięcie i pieczenie. Zero

A widzisz. U mnie robi to KitchenAid. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Lodowka - zabudowa tylko na gruncie ? ? ?
Jaki odkurzacz do 1000 zł?
kuchnia sąsiada pod sypialnią -> problem ?
Nasza zmywarka padła
TV-SAT zbiorcza?