Autoszczepionka i tradzik

1. Data: 2002-08-16 10:53:03

Temat: Autoszczepionka i tradzik
Od: "ewa" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos ta metoda poradzil sobie z tradzikiem?
Slyszalam, ze jest to skuteczny sposob. Jesli tak, prosze rowniez o
informacje, do jakiego specjalisty mam sie udac.
Pozdrawiam, Ewa.

2. Data: 2002-08-16 12:00:38

Temat: Re: Autoszczepionka i tradzik
Od: Zbuj <z...@s...precz.ze.spamem.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odradzalbym robienie tego typu rzeczy- osobiscie znam ludzi, ktorym to
nic nie pomoglo, a na dodatek zarazili sie... zoltaczka... Prawde
powiedziawszy na silny tradzik na 99% nie ma lekarstwa za male
pieniadze- Roacuttane jest niby dobry, ale opakowanie kosztuje ok 300
zl i starcza na tydzien...
Pzdr, Zbooj#

3. Data: 2002-08-16 13:51:04

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <a...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos ta metoda poradzil sobie z tradzikiem?
> Slyszalam, ze jest to skuteczny sposob. Jesli tak, prosze rowniez o
> informacje, do jakiego specjalisty mam sie udac.

mojej kolezance tylko to pomoglo.
poszla (za skierowaniem lekarza) do odsrodka ktory wykonuje autoszczepionki
bylo to w Krakowie w PANie.
iwon(k)a

4. Data: 2002-08-16 14:30:19

Od: "GURu*" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

metoda dostępna również w innych ośrodkach akademickich. skuterczna. jeżeli
nie pomaga, należy robić wymaz ponownie i sprawdzić, czy nie doszło do
dominacji innego szczepu bakterii. wówczas całą procedurę się powtarza.
co do zarażenia żółtaczką... hmmm takie rzeczy nie powinny się zdarzać w
cywilizowanym państwie. nie rób tego u kosmetyczki. idź do dermatologa lub
chirurga kosmetycznego. ten ostatni jeszcze dobrze oczyści Ci skórę. raczej
ne zrobisz tego w przychodni. co do Roacutanu... nie tylko cena... jesteś
młodą kobietą, czy mozesz zapewnić, że nie zajdziesz w ciążę przez całą
kurację i jeszcze dwa miesiące po jej zakończeniu. resztą Twój lekarz o
wszystkim Cię poinformuje

powodzenia

Max

5. Data: 2002-08-16 23:31:41

Od: rasz <r...@k...pulse.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"ewa" <a...@k...net.pl> wrote in

> Czy ktos ta metoda poradzil sobie z tradzikiem?
> Slyszalam, ze jest to skuteczny sposob. Jesli tak, prosze rowniez o
> informacje, do jakiego specjalisty mam sie udac.

moja lekarka stwierdzila ze todziala w 50% , drugie 50% to pogorszenie
stanu pierwotnego .. co prawda babka jest starej daty i nie bardzo mi sie
podobaja jej metody , no ale takie bylo jej zdanie na ten temat.

Pozdrawiam.
--
RusH // BigTowerATX CaseMod
http://top.gry-online.pl/

6. Data: 2002-08-16 23:31:42

Od: rasz <r...@k...pulse.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"GURu*" <g...@i...pl> wrote in news:ajj1ki$4c5$1@news.tpi.pl:

> [...]
> czy mozesz zapewnić, że nie zajdziesz w ciążę przez całą kurację i
> jeszcze dwa miesiące po jej zakończeniu. resztą Twój lekarz o

a czy jest cos lepszego od tetracykliny (fkoz nie za 300zl/tydzien)?
szprycuje sie tym szajsem juz dobre 3 miesiace i co wizyte slysze ze to juz
ostatnia dawka :/

Pozdrawiam.
--
RusH // BigTowerATX CaseMod
http://top.gry-online.pl/

7. Data: 2002-08-17 06:06:53

Od: "Maciej Czaplinski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rasz" <r...@k...pulse.pdi.net> napisał w wiadomości
> a czy jest cos lepszego od tetracykliny (fkoz nie za 300zl/tydzien)?
> szprycuje sie tym szajsem juz dobre 3 miesiace i co wizyte slysze ze to
juz
> ostatnia dawka :/

witaj,
też tak miałem przez kilka lat, brałem nie tylko tetracyklinę ale i inne
paskudztwa, oczywiście efekt (na dluższą mete) żaden, po odstawieniu leków
wracał stan poprzedni. Wyleczyłem się dopiero biorąc Roacuttane, fakt, że
było drogo - faktycznie przez pierwszy miesiąc wychodziło 300zl/tydzień, ale
dawka stopniowo malała i pod koniec juz brałem 1 opakowanie na miesiąc. W
sumie jeśli uda Ci się uzbierac odpowiednia kwotę (np. dorabiając sobie w
wakacje czy po szkole) to naprawde warto. Ja wydałem na całe leczenie
(Roacutanne + wizyty u lekarza + dodatkowe badania) jakieś 3500 zł i po
trądziku zostały mi tylko blizny i przykre wspomnienia (a męczyłem sie z tym
dużo ponad 10 lat).
pozdr,
Maciek

p.s. w pierwszym miesiącu brania Roacutane stan skóry się pogarsza - nie
przejmuj sie tym, poźniej bedziesz zaskoczony efektem koncowym

8. Data: 2002-08-17 18:59:03

Od: rasz <r...@k...pulse.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Czaplinski" <m...@b...pl> wrote in

> [...]
> też tak miałem przez kilka lat, brałem nie tylko tetracyklinę ale i
> inne paskudztwa, oczywiście efekt (na dluższą mete) żaden,

no ja zauwazylem wrecz pogorszenie , kiedys (z 6 lat temu) zadzialalo
piorunujaco szybko i po 2 tygodniach mialem czysta cere na prawie rok ,
teraz za to z plecuf zucilo mi sie juz na przedramiona :/ normalnie
koszmar, 3500 :/ lo matko , wlasnie tyle mnie ostatnia choroba kosztowala i
starszej konto przeczyscilem :)

> po
> odstawieniu leków wracał stan poprzedni. Wyleczyłem się dopiero biorąc
> Roacuttane,

juz ktorys raz z kolei ktos to poleca, chyba trzeba sie tym zainteresowac.
Znacie jakiegos dermatologa z wawy NORMALNEGO ktory leczy nowymi lekami ?
(ta baba do ktorej chodze prywatnie ma z 80 lat i ledwo slyszy a poza
tetracyklina nic nie daje :/)

> [...]
> brałem 1 opakowanie na miesiąc. W sumie jeśli uda Ci się uzbierac
> odpowiednia kwotę (np. dorabiając sobie w wakacje czy po szkole) to

pracuje caly czas wiec z kasa nie bedzie problem .. pod warunkiem ze
przestane jesc :P , albo zaczne pracowac ponad 2 dni w tygodniu blee

> [...]
> lekarza + dodatkowe badania) jakieś 3500 zł i po trądziku zostały mi
> tylko blizny i przykre wspomnienia (a męczyłem sie z tym dużo ponad 10

dzieki za odpowiedsz , podbudowujaca , ja juz sie mecze wlasnie cos z 10
lat z malymi przerwami. Ostatnio niestety znowu jest tragicznie :(

Pozdrawiam.
--
RusH // BigTowerATX CaseMod
http://top.gry-online.pl/

9. Data: 2002-08-18 07:49:39

Od: "Maciej Czaplinski" <maciek@bez_spamu.bipnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rasz" <r...@k...pulse.pdi.net> napisał w wiadomości > >Znacie
jakiegos dermatologa z wawy NORMALNEGO ktory leczy >nowymi lekami ?

No z Warszawy to nie znam, ale np. w Gdyni trafiłem na dermatologa, który
przepisał Roacutane w jednej ze spółdzielni lekarskich - w Warszawie tez cos
takiego musi byc. Sprawdź, pogadaj z lekarzami.

powodzenia,
Maciek

10. Data: 2002-08-18 17:35:02

Od: "#AGENT" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja od miesiąca używam żelu differin i chyba zauważam poprawe, chociaż nie
jestem w 100% czy po pewnym czasie nie przestanie. Wcześniej używałem
różnych maści i zawsze była podobna sytuacja, po kilku tygodniach stosowania
skóra jakby uodparniała sie na lek i powracał trądzik. Czy ktoś może wyrazić
swoje zdanie na temat żelu i differin? Jak się pozbyć blizn po trądziku?

__

Aparat do bezigłowej AKUPUNKTURY "LY-5"
Pytanie
wirus
Fw: News Alert from Center for Keratoconus
Bol... Bol... Bol..... j jeszcze raz bol