Autyzm?

51. Data: 2015-10-18 23:09:30

Temat: Re: Autyzm?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-18 o 22:28, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
.pl...

a.pl...

> No, on zdecydowanie mniej biały jak na mój gust.

Biały, biały, tylko z innych rejonów białości. Wygląda mi na jakiegoś
Gruzina. Ale nie wiem, nie wczytywałam się w jego biografię. ;)

Ewa

52. Data: 2015-10-18 23:10:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-18 o 21:38, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> To nie były gołębie spojrzenia, zdecydowanie.

Jastrzębie raczej.

Ewa

53. Data: 2015-10-19 08:59:33

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Sun, 18 Oct 2015 21:38:05 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Głębie, głąbie.

Buhahahhahahaha

54. Data: 2015-10-19 09:04:21

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
pl...

> [...]

>Biały, biały, tylko z innych rejonów białości. Wygląda mi na jakiegoś
>Gruzina. Ale nie wiem, nie wczytywałam się w jego biografię. ;)

No więc Gruzin (może być) jest równie biały jak np. Turek.

55. Data: 2015-10-19 09:22:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-19 o 09:04, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
pl...

.pl...

a.pl...

> No więc Gruzin (może być) jest równie biały jak np. Turek.

Oraz np. Polak (jeśli cały czas mówimy o rasie, a nie typie urody):
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ac/
Meyers_map.jpg

A tak w ogóle, to Walijczyk, nic więcej o pochodzeniu nie piszą:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Nathan_Cleverly

Ewa

56. Data: 2015-10-19 09:53:03

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> [...]
.pl...

a.pl...

>Oraz np. Polak (jeśli cały czas mówimy o rasie, a nie typie urody):

Oraz Pers :-D

>A tak w ogóle, to Walijczyk, nic więcej o pochodzeniu nie piszą:
>https://pl.wikipedia.org/wiki/Nathan_Cleverly

Paszport to zupełnie inna je bajka.

57. Data: 2015-10-19 10:12:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-19 o 09:53, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> [...]

No. Zdziwiony?

"Białą odmianę dzielono na rasy nordycką, środkowoeuropejską i
śródziemnomorską. Pierwotnie występować miała na obszarze całej Europy,
północnej Afryki oraz południowo-zachodniej Azji, ale wraz z rozwojem
cywilizacji przedstawiciele rasy białej osiedlali się nowych terenach."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Bia%C5%82a_odmiana_cz%
C5%82owieka

> Paszport to zupełnie inna je bajka.

Wiem. Ale Polaków w tym typie urody też widuję.

Ewa

58. Data: 2015-10-19 10:18:48

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-19 o 09:22, FEniks pisze:

> [...]
.pl...

a.pl...

> A tak w ogóle, to Walijczyk, nic więcej o pochodzeniu nie piszą:

a z profila był taki cacany...buuuu :-( :-D

--
pamtataj pamtarej . . .

59. Data: 2015-10-19 12:17:12

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> [...]

>północnej Afryki oraz południowo-zachodniej Azji, ale wraz z rozwojem
>cywilizacji przedstawiciele rasy białej osiedlali się nowych terenach."

Etam, moi sąsiedzi nie wyglądają jak Persowie.

60. Data: 2015-10-19 14:09:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2015 09:04:21 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
pl...

.pl...

a.pl...

> No więc Gruzin (może być) jest równie biały jak np. Turek.

Bue he he - zwłaszcza BIAŁY Gruzin :-]

Deynteria, cholera i pasozyty
Antynatalizm
Dla tych co nie wiedzą