Avokado

1. Data: 2001-09-04 08:17:09

Temat: Avokado
Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i w koncu spróbowalam :))
Byly kanapeczki z maselkiem + 3 rózne salatki - trzeba bylo spróbowac
tego owocu w róznych wcieleniach co by stwierdzic co sie lubi :)
Skutek? Na zaplanowana fasolke juz miejsca nie bylo tak sie objadlam. A
avokado pokochalam nad zycie. A wszystko dzieki Wam. Teraz
podziekowania-Joasi Duszczynskiej za maselko avokado-czosnkowe, puszccce
i PatryCCCji za cala mase przepisów salatkowych i ExtraVirgine za
salatke avokado ogórkowa...
jeszcze jestem pelna...
kolacja zdecydowanie byla tematyczna..a dzis bedzie wobec tego fasolka w
róznych wcieleniach :))
Kocham te grupe!!
pzdr
agi

1. Data: 2001-09-04 08:35:41

Temat: Re: Avokado
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>kolacja zdecydowanie byla tematyczna..a dzis bedzie wobec tego fasolka w
>róznych wcieleniach :))
>Kocham te grupe!!
>pzdr
>agi

a avocado, gdzie do dziury po pestce wrucasz majonezu
doprawionego na ostro na dowolny sposob , z pokrojonym drobno
pomidorkiem tez zjadlas?
A guacomole?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-04 12:27:51

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> a avocado, gdzie do dziury po pestce wrucasz majonezu
> doprawionego na ostro na dowolny sposob , z pokrojonym drobno
> pomidorkiem tez zjadlas?
> A guacomole?

Mialam za malo odpowiedniego produktu..wiesz 2 avokado na iles sposobów-
i tak sie musialam ograniczac z iloscia :))
Za to mialam salatke meksykanska baaaaaaaaardzo ostra ( chyba
przesadzilam z ta papryka hihihi ), salatke na slodko z bananem sliwkami
nektarynka i avokado, slodkawo pikantna z ogórkiem i czosnkiem i
oczywiscie av... oraz maselko "czosnkowe" za którym pojde chyba nawet do
piekla..przebija o niebo zwykle maslo badz oliwe na chlebku z czosnkiem.
To ja teraz poprosze o lopatologiczny przepis na guacamole :))
( a lopatologiczny bo po ilus dniach intensywnej nauki glowe mam jak
ogromny globus, pilka czy co tam pasuje.. )
pzdr
agi która jutro ma 3 egzaminy w jednym i i bardzo potrzebuje wsparcia
psychicznego

1. Data: 2001-09-04 12:31:17

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

fghfgh <a...@p...onet.pl> wrote in message
> To ja teraz poprosze o lopatologiczny przepis na guacamole :))
> ( a lopatologiczny bo po ilus dniach intensywnej nauki glowe mam jak
> ogromny globus, pilka czy co tam pasuje.. )

Guacamole knajpiane - to po prostu zmiksowane avocado bez skorki. Guacamole
ksiazkowe - to 2x avocado, pol malej cebuli, maly pomidorek obrany ze skorki
bez pestek, chile (ostroznie do smaku) wszystko razem zmiksowane.

Pozdrawiam,

Marek

1. Data: 2001-09-04 12:37:00

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Lang wrote:

> [...]
> ksiazkowe - to 2x avocado, pol malej cebuli, maly pomidorek obrany ze skorki
> bez pestek, chile (ostroznie do smaku) wszystko razem zmiksowane.

Hm..to zupelnie jak moja pseudo meksykanska salatka wczorajsza..tyle,ze
bez miksowania :))
dziekuje Marku
pzdr
agi

1. Data: 2001-09-04 12:41:43

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Hm..to zupelnie jak moja pseudo meksykanska salatka wczorajsza..tyle,ze
> bez miksowania :))
> dziekuje Marku

Guacamole to wlasnie meksykanski wynalazek. Tyle, ze nie kazdemu smakuje....
co powiesz na kurczaka w sosie mole (czekoladowym...)

1. Data: 2001-09-04 12:48:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 04 Sep 2001 14:50:26 +0200, fghfgh <a...@p...onet.pl>
wrote:

>Mnie smakowalo-ale masz racje, ze nie kazdemu bo moja mama po
>wyprobowaniu roznosci wczorajszych wlasnie meksykanskie zostawila i
>stwerdzila,ze za ostre jak dla niej.
>Co powiem? Chetnie sprobuje -akurat uwielbiam probowac wszystko co nowe,
>a zestawienie miesa z czyms slodkim akurat zawsze mi lezalo. Namietnie
>zreszta stosuje borówki, musy gruszkowe, jablkowe, sliwkowe do mies.
>Byl ostatnio przepis ? szczerze powiem, ze nie chce mi sie grzebac w
>archiwum...mea culpa :))))
>agi

do tego guacomole dodac jeszcze swiezej kolendry jak jest i
papryke (nie tylko chile), zmiksowac ale nie na zupelna maziuge
ipaste.

zrobilam kiedys-kiedys wolowine (stad to kiedys-kiedys...) w
sosie czekoladowym i wlasciwie nikomu nie
smakowala...inetensywnosc smaku czekoladowego )ktory istnieje w
takich gorzkich zcekoladach, ktore maja 60 - 70% ziarna kakao)
jakos sie nie godzil z mieskiem, sama czekoladowa slodkosc, z
sola i przyprawami w sumie wzbogacila sos w ciekawy sposob, ale
jednak...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-04 12:50:26

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-04 13:13:20

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> [...]
> jakos sie nie godzil z mieskiem, sama czekoladowa slodkosc, z
> sola i przyprawami w sumie wzbogacila sos w ciekawy sposob, ale

Coz, prawdziwa meksykanska kuchnia, to zupelnie co innego niz tex-mex ktora
tak bardzo wszystkim smakuje......

1. Data: 2001-09-04 13:14:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Coz, prawdziwa meksykanska kuchnia, to zupelnie co innego niz tex-mex ktora
>tak bardzo wszystkim smakuje......

znaczy ja nie jestem wszyscy, bo w zyciu w ustach nie mialam
tex-mexa...slucham kobitki w "Texis" oraz New Mexico. Czy to
wystarcza jako substytut Tex-Mexa??

Krysia
K.T. - starannie opakowana

schab w galerecie