Avon/oriflame podlklad

1. Data: 2003-03-05 15:12:03

Temat: Avon/oriflame podlklad
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy podklad avonu-ten najtanszy jest dobry ( w rozowym opkowaniu) czy6 lepiej
kupis sobie oriflame albo w ogole jakis inny, chodzi o to zeby nie wladowac w
to kupe kasy, bo juz raz tak kupilam i sie nie nadawal
pozdrawiam
nicolls

1. Data: 2003-03-05 16:08:30

Temat: Odp: Avon/oriflame podlklad
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najtanszy podkład avonu jest beznadziejny przynajmniej jak dla mnie na dodat
ek wcale nie za tani!! nie kryje dobrze ani tez zadnych rewealcjyjnych dodat
kow nie ma szybko sie sciera! ja nie polecam to samo tyczy sie oriflame( mia
lam po nim wysypke)
Aga

Użytkownik <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:7503.00
0...@n...onet.pl...

1. Data: 2003-03-05 16:16:14

Temat: Re: Avon/oriflame podlklad
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> iej
> c w

> Bo Paloma tez jest beznadziejny-mimo ze tani ale wyrzucone pieniadze
nicolla

1. Data: 2003-03-05 16:36:36

Od: "trawa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ave

> [...]
wladowac w
> to kupe kasy, bo juz raz tak kupilam i sie nie nadawal

Moja mama ma z oriflame Visions, jej
podpasowal i nieskarzy sie na niego,
ale dla mnie jest za ciemny.
Ja mam Hydromatt (nie wiem jak to sie pisze)
nawilzajaco-matujacy z Vipera.
Jak dla mnie super, lekki
o dobrej konsystencji.

Bastet_Milo

1. Data: 2003-03-05 17:13:15

Od: "Anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy podklad avonu-ten najtanszy jest dobry ( w rozowym opkowaniu) czy6
lepiej kupis sobie oriflame albo w ogole jakis inny, chodzi o to zeby nie
wladowac w to kupe kasy, bo juz raz tak kupilam i sie nie nadawal

Ten najtańszy Avonu to nie wiem, ale ja używam podkładu aksamitnego z Avonu
i uważam, że jest dobry, szybko stapia się ze skórą i nie ściera się.
Podkład należy dobrać też do rodzaju cery i karnacji.
Pozdrowienia
Anpaho

1. Data: 2003-03-05 17:52:01

Od: "Ewelina" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wladowac w
> to kupe kasy, bo juz raz tak kupilam i sie nie nadawal

Ja używam i bardzo chwale sobie krem koloryzujący z Avonu. Właśnie zamówiłam
trzecią tubkę...Polecam

Ewelina

1. Data: 2003-03-05 18:06:18

Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał

> [...]
wladowac w
> to kupe kasy, bo juz raz tak kupilam i sie nie nadawal

Pytanie: czy musi być Avon/Oriflame? Bo jeśli nie, to jest sporo ciekawych
rzeczy do polecenia :-)

Renya

1. Data: 2003-03-05 18:15:40

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wladowac w

> Ja używam i bardzo chwale sobie krem koloryzujący z Avonu. Właśnie zamówiłam

Jak sie nazywa ten krem koloryzujący?
pozdrawiamnicolla

1. Data: 2003-03-05 18:17:11

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik  napisał

> lepiej
> wladowac w
>
> Pytanie: czy musi być Avon/Oriflame? Bo jeśli nie, to jest sporo ciekawych
> rzeczy do polecenia :-)
>
> Renya
>
> Nie koniecznie ale najtansze sa za 10 zł z avonu, mam cere blyszczaca i
przydaloby sie cos bardzo-bardzo matujacego, bo mam juz dosc poprawiania 4
razy dziennie makijazu
nicolla

1. Data: 2003-03-05 18:34:14

Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał

> przydaloby sie cos bardzo-bardzo matujacego, bo mam juz dosc poprawiania 4
> razy dziennie makijazu

Mam Kolastynę (jakieś 10 zł) uważam, że dobry i nieźle matuje.
Jeszcze lepszy efekt matowania osiągam przy Maybelline Fresh Look, ale to
już więcej kosztuje, 35 zł.
--
Renya

Spotkanie w Krakowie... buuuuuuuuuuuuuuuuu
masaże odchudzające
lakier do paznokci
Re: lakier do paznokci
paznokcie