Avon - tusz super full

1. Data: 2006-12-13 21:44:43

Temat: Avon - tusz super full
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Helo!

krotko - w porządku czy badziew?
Zależy mi by przede wszystkim nie zostawiał śladow pod oczami po 5-6
godzinnym mruganiu :)
Jakby ladnie wydluzal i pogrubial tez byloby milo.

Pozdrawiam!
Ania

--
"... przecież każdy chyba chce
aby trwało

2. Data: 2006-12-14 11:09:47

Temat: Re: Avon - tusz super full
Od: "Gosia" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> godzinnym mruganiu :)
> Jakby ladnie wydluzal i pogrubial tez byloby milo.

Hey

Mam go i musze Ci powiedziec ze jest rewelacyjny.
Nie skleja rzes a przy tym wyczesuje je swietnie i pogrubia.
Jestem z niego zadowolona.

Moja siostra najpierw maluje rzesy jakims tuszem wydluzajacym i zaraz po nim
(nie czeka az wyschnie) maluje tym z Avonu. Wtedy jej rzesy sa wydluzone i
mocno pogrubione :-)

3. Data: 2006-12-16 19:56:20

Od: "dancia" <d...@n...hr> szukaj wiadomości tego autora

Jak dla mnie tusze z Avonu są do niczego. Może dość długo się
utrzymują na rzęsach, ale bardzo szybko wysychają. Lepiej dodać
pare złotówek i kupić sobie choćby Rimmela- stosunkowo tani, a przy
tym wart polecenia;)

4. Data: 2006-12-17 21:01:02

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

już samo AVON nie swiadczy o wysokiej jakosci kosmetyków... w zyciu nie
uzylabym nic do twarzy tej firmy... ja ich nie lubię.

5. Data: 2006-12-18 15:05:25

Od: "Gosia" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niekompatybilna" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> już samo AVON nie swiadczy o wysokiej jakosci kosmetyków... w zyciu nie
> uzylabym nic do twarzy tej firmy... ja ich nie lubię.

A ja mam prawie wszystkie kosmetyki tej firmy i jestem w odroznieniu od
Ciebie bardzo zadowolona.
Uwazam ze ten nowy tusz jest rewelacyjny :-)

6. Data: 2006-12-19 09:14:16

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

niekompatybilna <n...@o...pl> napisał(a):

> już samo AVON nie swiadczy o wysokiej jakosci kosmetyków... w zyciu nie
> uzylabym nic do twarzy tej firmy... ja ich nie lubię.

po co się wypowiadasz, skoro sama przyznałaś, że nie użyłabyś niczego z tej
firmy?

Nie, żebym ceniła Avon, ale wypowiedź w stylu "nie uzyję, bo firma mi się
nie podoba z nazwy czy z filozofii i o tym rozpowiadam' jest chyba bezcelowe.

h.

7. Data: 2006-12-20 18:14:40

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

twoj wybór oczywiście, ale ja bym się bała ich używać... poczekaj jeszcze
trochę... zobaczysz sama.

8. Data: 2006-12-20 18:17:34

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Nie, żebym ceniła Avon, ale wypowiedź w stylu "nie uzyję, bo firma mi się
> nie podoba z nazwy czy z filozofii i o tym rozpowiadam' jest chyba

spróbowałam raz i dziękuję, jedynym efektem było podrażnienie oczu /mimo, ze
alergikiem nie jestem!/ a efekt wcale nie był taki jak obiecują, tusz się
mazał i był poprostu niefajny. Wole dołożyć trochę kasy i sprawic sobie nie
dość, że bezpieczny to jeszcze dający prawdziwy efekt kosmetyk. i tyle.
zgadzac sie ze mna nie musisz, bo przeciez zyjemy w wolnym kraju i kazdy
moze miec swoje zdanie

9. Data: 2006-12-21 07:11:47

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tej firmy?
> >
> spróbowałam raz i dziękuję, jedynym efektem było podrażnienie oczu /mimo,
ze
> alergikiem nie jestem!/

czyli spróbowałaś, więc jest sens wypowiedzi, o to mi chodziło :)

pozdr.H.

10. Data: 2006-12-21 12:23:41

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

niekompatybilna napisał(a):
> twoj wybór oczywiście, ale ja bym się bała ich używać... poczekaj jeszcze
> trochę... zobaczysz sama.

No co czekać? Używam kosmetyków Avon od kilku ładnych lat -
oczywiście, że trafiłam na kiepskie kosmetyki, ale było kilka, które
mnie zachwyciły działaniem.

Ja bym chciała wiedzieć na co mam czekać i co zobaczę?

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

kurtka z poliestru - czy ciepla?
O stanikach można na okrągło - tym razem Kaph Ahl
Re: Jaki gabinet kosmetyki laserowej polecacie w Krakowie?
schrzaniony baleyage-reklamacja
włosy po saunie