Re: Aż strach się badać...

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Aż strach się badać...
Date: Wed, 10 Feb 2010 11:00:44 -0800 (PST)

Iwon(K)a napisał(a):
> Qrczak <q...@g...pl> napisaďż˝(a):

> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,75452
07,Wiekszosc_szpitali_

> gabinet�w
>

> ..jak z tymi swieczkami, sprzedaja za 5 zl, a na cele charytatywne
> przeznaczaja z tego 10 groszy. Z takim "przelicznikiem" to jest jeden wielki
> scam!
>
> i.
>

> --
> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Rany świeczka kosztuje ok; złotówki, z tej świeczki zarabia firma,
hurtownia, sklep, transport i im się opłaca. A katol chce pięć złotych
i tylko 10 groszy na potrzebujących. Przecież to złodziejstwo w biały
dzień, teraz rozumiem dlaczego Owsiaka sprzęt trafia do szpitali, a
katolickiej pomocy nie widać nigdzie.
Owsiak pomaga, a Caritas pasie się na nieszczęściu ludzi.
Dzięki nie wiedziałem, tylko przypuszczałem, że tak jest.