Re: Aż strach się badać...

Data: 2010-02-10 19:33:33
Temat: Re: Aż strach się badać...
Od: glob <r...@g...com>

Iwon(K)a napisał(a):
> glob <r...@g...com> napisaďż˝(a):

> z=B3=
>
> \\
>
> ciekawa jestem czy w Polsce jest mozliwosc sprawdzenia ile z akcji
> charytatywnej, czy organizacji wydawanych jest pieniedzy na cele orgazniacji
> a ile na pensyjki.
>
> i.
>

> --
> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Jak zaczniesz sprawdzać złodzieji, to ogłoszą że jesteś komunistką i
to jest atak na wiarę, politycy też odtańcują obrońców wiary, [bo
wybory] i szybko ukrócą śledstwo, mamy po prostu w polsce aferę
katolicką, ale macki tej ośmiornicy zaduszą każdego kto sróbuje
złodzieja posadzić.
Naukowcy chcieli zbadać czy kk działa na korzyść społeczeństwa czy
negatywnie, odmówiono wszelkich danych tym badaniom, a to tylko
badania naukowe.

Za to ludzi trzeba o takich rzeczach zawiadamiać, aby mieli
świadomość, że dając na caritas pasą złodzieji.