Re: BLUZGACZ

From: fv <f...@c...com>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: BLUZGACZ
Date: Sat, 19 Feb 2005 13:03:39 +0100

Joanna Pawlus claimed:
> Ale skoro już żadną siłą nie mogłeś się powstrzymać i musiałeś wysłać taką
> wspaniała odezwę na grupę (tak, tak, na pewno wiele się po niej zmieni,
> grupa już nigdy nie będzie tą samą grupą, odkąd Twój post pojawił się na
> serwerze...),

Uważałem, że warto spróbować.

> to może byś się łaskawie sam do niej zastosował, hm? Bo o ile
> mnie oczy nie mylą, to chwilę wcześniej sam odpowiedziałeś Bluzgaczowi na
> uroczego walentynkowego posta. Bardzo sensowne zachowanie... Ale jako
> "aktywny i zaciekły duskutant w polskim Usenecie" powinienś chyba wiedzieć,
> że odpowiedź na posta można wysłać komuś na priva, bo nie wszystko musi iść
> na grupę, prawda? W szczegóności te (w zamiarze ironiczne, tak?)

Nie, to nie było ironiczne. Bluzgacz jest bardzo zdolnym trollem i
jestem pełen podziwu dla jego umiejętności.

> ukłony dla
> trola, którego chwilę później radzisz nam ignorować zdecydowanie lepiej było
> wysłać mu prywatnie.

Niby czemu? Niech zostanie w archiwum jako materiał naukowy.

> I wiedz, że fakt, iż grupa czepiła się formy, a nie meritum walentynkowego
> posta Bluzgacza (choć najwyraźniej przeoczyłes kilka postów) wynika z tego,
> że omawianie sensowności walentynek nie mieści się w tematyce tej grupy. Tak
> aktywny i zaciekły usenetowy dyskutant powinien chyba wdzieć co jest TG, a
> co NTG.

Jeżeli grupa czepia się formy a nie meritum to znaczy że meritum jest
TG. Nie odpowiem na próby zaprzeczania, że tak nie jest.

> I jeśli zamierzasz mi odpowiedziec, to napisz na końcu posta, czy zamierzasz
> w przysżłości napisac tutaj coś o urodzie, czy będziesz się pojawiał tylko
> przy takich okazjach.

Będę zaszczycony lądując w twojej plonkownicy.

--
:: http://night.pl/~viper/ ::
tlen & skype: fastviper