BOGA NIET....uciekaj skoro świt....

1. Data: 2003-07-23 17:48:46

Temat: BOGA NIET....uciekaj skoro świt....
Od: "Jac.B." <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

BOGA NIGDY NIE BYLO, NIE MA I NIE BEDZIE- oto cała
psychologia religii, najprawdziwsza religia i wszelkie
prawdy moralne, które warto stosować. A jeśli Bog jest to
jaki, gdzie, jak działa skoro nie działa? - psychologia
pewnie to jakoś wytłumaczy.....

"Gdzieś w hotelowym korytarzu krótka chwila,
splecione ręce gdzieś na plaży, oczu błysk,
wysłany w biegu krótki list,
stokrotka śniegu, dobra myśl,
to wciąż za mało, moje serce, żeby żyć.

Uciekaj skoro świt, bo potem będzie wstyd
i nie wybaczy nikt chłodu ust twych.

Deszczowe wtorki, które przyjdą po niedzielach,
kropelka żalu, której winien jesteś ty,
nieprawda, że tak miało być,
że warto w byle pustkę iść,
to wciaż za mało, moje serce, żeby żyć.

Uciekaj skoro świt, bo potem będzie wstyd
i nie wybaczy nikt chłodu ust, braku słów,
uciekaj skoro świt, bo potem będzie wstyd
i nie wybaczy nikt chłodu ust twych.

Odloty nagłe i wstydliwe, niezabawne,
nic nie wiedzący, a zdradzony pies czy miś,
żałośnie chuda kwiatów kiść
i nowa złuda, nowa nić,
to wciaż za mało, moje serce, żeby żyć.

Uciekaj skoro świt..."

1. Data: 2003-07-23 17:58:35

Temat: Re: BOGA NIET....uciekaj skoro świt....
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacku, co Cię tak poruszyło?
ett

1. Data: 2003-07-23 18:00:35

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jac.B." news:bfmhlg$9og$1@nemesis.news.tpi.pl
> BOGA NIGDY NIE BYLO, NIE MA I NIE BEDZIE

Strasznie ciężkie masz te sny...

1. Data: 2003-07-23 18:05:32

Od: "Jacosłw Bocianowski :\) zwany ropuchojadem Jackiem" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bfmi8v$j36$1@news.onet.pl...
> Jacku, co Cię tak poruszyło?
> ett

dzisiejsza prognoza pogody w TVP! :)

1. Data: 2003-07-23 18:07:07

Od: "Jacosłw Bocianowski :\) zwany ropuchojadem Jackiem" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bfmph3.ado.1@and.krakow...
> "Jac.B." news:bfmhlg$9og$1@nemesis.news.tpi.pl
>
> Strasznie ciężkie masz te sny...

Nie - śni mi się, że fruwam, a więc automatycznie nie mogą
być ciężkie skoro się unoszę.

Ps. O KURNa Giżowską se puściłem, aż popuiściłm...

1. Data: 2003-07-23 18:26:44

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacosłw Bocianowski :) zwany ropuchojadem Jackiem"
<j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bfmi8v$j36$1@news.onet.pl...
>

> dzisiejsza prognoza pogody w TVP! :)

Od TV się lekko miesza :-)))
z postu nie wysłanego.....
---------------------
Mydelniczka jest dobra na wszystko.

A słyszałeś wiadomości?
Będziemy mieli święto 1 Maja - :-))))
Nie chce się zmieniać nazw? Oszczędności.
I ordery będą pasowały jak ulał :-)

ett
---------------------

pomieszanie z poplątaniem :-)))

I te trupy w Iraku
i gwiżdżący małolat za oknem
i ta laska co mnie przefiltrowała
i to co widzę
i to czego widzieć nie chce
żaby i latarki
projektorowanie
szum komputera
spazmy programistów
wśród księży niedoboru
straszny świat
a tu komórka dzwoni
tam pantalonik
Rybki i chichoty
czas na roboty

sporo
a człowiek pojedyncza sztuka
grana od rana
do następnego rana

poplątanie z pomieszaniem :-))

ett

1. Data: 2003-07-23 18:30:49

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jacku, co Cię tak poruszyło?
> ett

Gratuluje eTaTa! jakies konkretne zdanie!

1. Data: 2003-07-23 18:32:03

Od: "Jacosłw Bocianowski :\) zwany ropuchojadem Jackiem" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bfmjtj$mj4$1@news.onet.pl...

> Mydelniczka jest dobra na wszystko.

ciekawe miewasz doświadczenia hi hi hi

> A słyszałeś wiadomości?
> Będziemy mieli święto 1 Maja - :-))))

nie ino pogodę, co mnie właściwie załamało.

> Nie chce się zmieniać nazw? Oszczędności.
> I ordery będą pasowały jak ulał :-)

Co ulał - kto kogo ulał?

1. Data: 2003-07-23 18:32:58

Od: "Jacosłw Bocianowski :\) zwany ropuchojadem Jackiem" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bfmjtj$mj4$1@news.onet.pl...

> A słyszałeś wiadomości?

Tak, Ochojska wreszcie naciągnęła wargi sromowe na pięty~!

1. Data: 2003-07-23 18:35:40

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaaaaa.... etat znowu nie uważny :-)))

O to Ci się rozchodziło?

-----------
Podstawową tezą wyznania nazwanego od jego nazwiska "luteranizm", jest
twierdzenie, iż można być zbawionym tylko przez samą wiarę w Chrystusa.
Działanie człowieka zgodnie z wolą bożą zwiększa, potęguje i umacnia wiarę,
czyli ma tylko pośredni wpływ na zbawienie, będące wyłącznie dziełem łaski
bożej. Twierdził, iż wszelkie sakramenty są znakami łaski bożej, ale tylko w
znaczeniu utwierdzającym wiarę w Chrystusa, natomiast nie mają one same w
sobie żadnej skuteczności. W eucharystii, Chrystus jest współobecny w
chlebie i winie. Wyrażał pogląd, że Pismo święte będące jedynym źródłem
objawienia, ma za zadanie wzmocnić tylko wiarę w Chrystusa, nie ma jednak
ono charakteru obiektywnego. Jego zdaniem, zwierzchnikiem duchowym Kościoła,
jest sam Chrystus, natomiast Kościół jako zewnętrzna organizacja
chrześcijan, powinien być podporządkowany władzy państwowej...
--------------

ett

Jeśli tak idę na Twą stronę, ale boczkiem...
Nie rozstrzygniona spawa - czy jak żydzi_partyzantką (patrz muzułmanie
teraz),
czy silny kościół - choćby i często głupi.
Nie rostrzygniona sprawa - a przecież tak łatwo strzygnąć :-)))

omlet :-)))

Księża to dewianci ...
Przyznanie: było: Ciepłe dziewuchy
Dziewczyna na lato :-)))
Prosimy o udział w badaniu kosztów i korzyści aktywności zawodowej
KRK seksuolog