BSE, CJD

1. Data: 2000-12-14 16:09:48

Temat: BSE, CJD
Od: "Zedd" <z...@f...ecig.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem laikiem w sprawach medycyny, jednak ostatnio jest bardzo glosno o
chorobie wscieklych krow i podobno zwiazana z nia choroby Creutzfeldta i
Jakoba. Wiec i moje pytanie jest z nia zwiazane: o co tu w ogole
chodzi?!!??? Politycy mowia jedno, wterynarze cos innego, lekarze jeszcze
cos innego, nie wiem moze to tylko ja znalalem sie w chaosie informacji...
(podobno na wolowine daja 10-letnia gwarancje :))) , bo dopiero wtedy
choroba CJD sie uaktywnia)Prosilbym o jakies informacje na ten temat (jak
najobszerniejsze) moze byc literatura, jednak najlepiej jakas strona www lub
archiwum z jaks waszych wczesniejszych rozmow.

Z gory dziekuje za pomoc

2. Data: 2000-12-14 16:53:12

Temat: Re: BSE, CJD
Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2000-12-16 15:54:55

Od: "Wojtek" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lub
> archiwum z jaks waszych wczesniejszych rozmow.

Proponuję: http://halat.com/prion.html oraz
http://www.prionics.com/literature.html

Pozdrawiam
Wojtek Gocek

usuwanie nadmiaru tłuszczu z ud i brzucha
Jacek D postac rozpaczliwie publiczna
Masz depresje, chcesz sie o niej wiecej dowiedziec ? Czy wiesz co to jest swiatloterapia?
HYPERPROLAKTYNEMIA
okulary